lenan live ei edelleenkään vakuuttanu mua, tai siinä on vaan jotain ärsyttävää..kuitenkin, iha jees lopputulos. ja romania hienosti kolmanneks ja mahtava turkki toiseks. et hyvi meni. 
Valvoja: MrMemory
lenan live ei edelleenkään vakuuttanu mua, tai siinä on vaan jotain ärsyttävää..kuitenkin, iha jees lopputulos. ja romania hienosti kolmanneks ja mahtava turkki toiseks. et hyvi meni. 

Saksa!

ta1ja kirjoitti:Ihanaa![]()
![]()
- oikean tuntuista musiikkia keulilla, goooooooodbye se huonoin viisuhumppa ja kulahtaneimmat balladit.

Rousku kirjoitti:Onhan siellä kärkipäässä huono viisuhumpan perinteitä edustamassa Tanska. Sitä kun saisi pudotettua tuolta alemmas niin olisin aika tyytyväinen. Loppupäässä vaihtaisin Irlannin ja Norjan keskenään, ja nostaisin Moldivan Kyproksen ohi.
.........Tanska oli puntarini TOP-3.......

! Ihan kuulen kirpeän raikkaan kevätpuron solinaa korvissani.
Pelkäsin Tanskan, Turkin ja Kreikan turhakkeiden vievän voiton. (Okei, Turkki em. joukosta vähiten paha vaihtoehto, mut kuitenkin) Tää tekee viisuille hyvää, näin uskon. BIG4-maillekin tuo toivoa, että hekin voivat pärjätä. Iloinen oon myös siitä, että Belgia ja Romania saivat hyvät pisteet.
Kiitos mulle

Rousku kirjoitti:Onhan siellä kärkipäässä huono viisuhumpan perinteitä edustamassa Tanska. Sitä kun saisi pudotettua tuolta alemmas niin olisin aika tyytyväinen. Loppupäässä vaihtaisin Irlannin ja Norjan keskenään, ja nostaisin Moldivan Kyproksen ohi.

Ticoshay kirjoitti:Ihanaa mun 320 ääntä mäni perille ja 12 pistettä saksalle suomestaKiitos mulle
![]()
![]()
![]()

Ticoshay kirjoitti:Ihanaa mun 320 ääntä mäni perille ja 12 pistettä saksalle suomestaKiitos mulle
![]()
![]()
![]()

Mikä ihmeen sijoitus tää nyt oli 

Halima kirjoitti:Mun muistin aikana ainakaan ei muuten oo kukaan voittaja ollu noin sekasin voitostaan lavalla.![]()
Ihana se "Ai nytkö pitää laulaa?" tms kommentti.
Ai että olen onnellinen Lenan voitosta! 

Possu kirjoitti:Eurovitunviisut.
Ihan hauskaahan tämä on joka vuosi hävitä puoliomaisuutta nähin kekkereihin

Booster kirjoitti:Possu kirjoitti:Eurovitunviisut.
Ihan hauskaahan tämä on joka vuosi hävitä puoliomaisuutta nähin kekkereihin
öööööö..... kisa/lomamatkaan, kotikatsomon virvokkeisiin, 16 puhelimella äänestämiseen, vedonlyöntiin vaiko Kanadaan???

Rousku kirjoitti:^Ennen finaalia pidetään kolme harjoitusta, joissa esitetään biisit livenä samassa järjestyksessä kuin finaalissakin. Raati antaa pisteensä niistä yhden perusteella. Toki raatilaiset ovat voineet perehtyä biiseihin etukäteenkin, mutta virallisesti siis tuon harkan perusteella.

Taikamaa5 kirjoitti:Hyvä että selvisi tämäkin. Epäilin jo sopupeliä

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa