Rousku kirjoitti:Olenkohan ainoa, jonka mielestä Niamhin kolttu oli ihan ok, ja Niamh itse aika kaunis.
Et, minustakin sopi hänelle oikein hyvin. Samaa mieltä lopustakin.

Valvoja: MrMemory
Rousku kirjoitti:Olenkohan ainoa, jonka mielestä Niamhin kolttu oli ihan ok, ja Niamh itse aika kaunis.

Valko-Venäjän tyttöjen kauniit palkintosijojen väriset asut olivat kyllä upeat
Safuran kaunis sinihohtoinen mekko oli sievä ja tyylikäs, kyllä minä pidin
Sofialla oli kaunis punainen mekko, vaikkei se ollut mitenkään erikoinen, niin oli se silti tyylikäs
Yksinkertaisen tyylikäs asukokonaisuus, jopa minä voisin pukeutua noihin kuteisiin
No, Didrik nyt näyttää komealta vaikka jätesäkissä... Tyylikäs ja yksinkertainen
Hieno kultainen puku

Suolenpätkiä Alyoshan yllä, hyi olkoon
Tyylitön isoäidin kylpytakki, häpeäisit vähäsen Aisha
Sieneken toppi ei sytytä, mutta ei pahemmin vihastutakaan... Harvinaisen turha tekele
Kauhea takki, minä en kyllä pitäisi tuollaista päälläni
Tylsähkö tekele, ei mitään arvoa
En oikein pitänyt tästäkään erityisemmin 

Ei menny oikeeseen osoitteeseen taa palkinto!

The viewers of the website The House of Eurovision (www.eurovisionhouse.nl) have voted: this years Barbara Dex Award goes to Serbia's Milan Stankovic. He gained 138 votes. Runner up was Sunstroke Project & Olia Tira from Moldova with 110 votes. Russia's Peter Nalitch and his friends were in third place with 109 votes. Fourth place was for Aisha from Latvia with 99 votes. Finally, fifth place went to Eva Rivas from Armenia with 79 votes.

- Irlannin ja Belgian halpispukuvuokraamoasut olisivat kyllä ansainneet enemmän!

Onneksi Latvian kammotus selvisi kuitenkin neljännelle sijalle...

Aintsu kirjoitti:Ihan väärä voittaja! Mun mielestä Milan oli tyylikäs.Onneksi Latvian kammotus selvisi kuitenkin neljännelle sijalle...

Serduchka kirjoitti:Didrikin viikolla käyttämälle punaiselle Norjapuvulle![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa