Valvoja: MrMemory

Jonnuli kirjoitti:Mitahan sille Israelin kartalle oli kaynyt, mun mielesta se ei kerenny kunnolla muodostua siihen kun se jo havis

se oli niin tarttuva, et rupes itelläki jalat heiluu.. 

ens vuonna kans toivottavasti

piper kirjoitti:finaalin tanssiväliaikanumero oli kyllä hyvä..tai se musiikki oli hyvä.se oli niin tarttuva, et rupes itelläki jalat heiluu..
) keskuudestamme. Joten sinänsä ajankohtainen homma. Ja sai kyllä ainakin itselläni kylmiä väreitä aikaan. Madcon esitti hyvin (vaikka KAMALAT vaatteet oli päälle laitettu)

tomato kirjoitti:En tiedä tuleeko ihan oikeaan topikkiin mutta anyway.
Mun mielestä kaikki lavalta tulleet ihmisäänet ei ihan näyttäneet sille kun ne olis tulleet laulajien suusta.
Lauloiko ne ihan 100% livenä?

Mutta, itseäni en postikortista nähnyt, enkä kyllä paljon muitakaan tuttuja, jotka olivat paikan päälle tulleet kauempaakin
Enkä ollut sentään ihan takarivillä 

koska itse en sinuakaan huomannut, vaikka olen yrittänyt jopa hidastuksella näitä katsoa 

Olisi sen hetken kai voinut jakaa jollakin muullakin tavalla.
i wanna be a toy kirjoitti:Näitkö minuakoska itse en sinuakaan huomannut, vaikka olen yrittänyt jopa hidastuksella näitä katsoa

Subculture kirjoitti:Joo, noi maat käytti näyttävästi kaikuefektiä, joka on mahdollista toteuttaa livenä.
Serbian esityksessä oli paljonkin ääntä muuttavia efektejä.
Bulgarian esityksessä sen sijaan ihmettelin, kun Miro heilutteli mikkiä välillä hyvinkin kaukana eikä se vaikuttanut mitenkään äänen voimakkuuteen. Oliko lavan takana piilotaustalaulaja?

) 
Hanhis kirjoitti:Rehellisesti sanoen olisin odottanut Norjalta enemmän panostusta. Postikortit olivat huonosti toteutettuja ja niistä ei oikein saanut mitään selvää. Ja semien ja finaalin väliaikanumerot olivat vielä suurempi pettymys! Video ja hetken esitys lavalla. Öö-hö...? Toivottavasti Saksa järkkää paremmat Euroviisut ensi vuona. ;]

Vaikka niissä postikorteissa! Mieluummin olisin kattonut niissä postikorteissa niitä matkailumainos tyyppisiä juttuja norjasta, kun niitä "ihmisiä hyppimässä jossain oman maan liput kädessä" -kortteja. Ei niissä oikeesti ollut mitään näkemistä, ne oli kaikki samanlaisia epäselviä sotkuja!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa