Valvoja: MrMemory

I miss Moscow 

Yritin poistaa tekstitystä, mutta eipä onnistunut tänäkään vuonna.

Mansikka kirjoitti:Minua ihmetytti suuresti se, että kun äänestysaikaa oli vielä pari minuuttia jäljellä niin green roomissa juontajat alkoivat esitellä maiden delegaatioita ja kertoa juttuja artisteista. Mitäs tämä nyt oli? Suurin piirtein puolet ehdittiin esittelemään ja sitten äänestys loppui. Toisesta puoliskosta ei hiiskuttu sanaakaan. En nyt väitä, että tällaisella olisi vaikutusta äänestykseen, mutta onko tuo nyt ihan sallittua?

towel+1964- kirjoitti:Kakkossemin väliaika"numero", euroviisupoika, oli kyll syvältä. Odotin vaan että koska se loppuu...

entropia kirjoitti:Tosi halvannäköistä ollut näissä kisoissa. Minä kun luulin Norjan olevan rikas öljymaa...

Toivottavasti ei enää nähdä yhtä korutonta menoa tulevaisuudessa.

Lisäksi mun mielestä ne eri maiden "perheet" oli hauskoja.
Vähän keinotekoinen juttu, mutta hauska. Ja Verka!
Vaikka siinä ei tapahtunutkaan mitenkään erityisen paljon niin silti sitä jaksoi vaan katsoa ja katsoa. 

male kirjoitti:Ja Verka!![]()

Ne liput oli hienoja, kun ne heijastettiin siihen yleisön ylle... Jaa tätä se heijastaminen tarkoitti, luulin että näkisimme areenalla postikortit katosta
male kirjoitti:Lisäksi mun mielestä ne eri maiden "perheet" oli hauskoja.Vähän keinotekoinen juttu, mutta hauska. Ja Verka!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa