Tulokset: Slovakian "Don't Close Your Eyes"

Sanoituskilpailukausi 2012
Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Tulokset: Slovakian "Don't Close Your Eyes"

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kuva


Käännöskisakausi on näin päätöksessään! Olkaa hyvä älkäkää sulkeko silmiänne, vaan silmäilkää viimeisiä pisteitä, tässä nimittäin tulokset:

:voitto: nkorppi - Kärpästen herra - 44
:hopea: sziget - Taistojen tiellä - 42
:pronssi: akuankka13 - Antiapokalypsi - 37
4. -Statler- - Jää murskautuu - 29
5. TomppaJr - Ei kuoltukaan - 28
6. Mattokauppias - Ei vuottakaan - 23
7. ESC93 - (Ehkä) läskiksi vedetty viimeinen sanoitus aka. rimanalitus, jonka olemassaololla ei periaatteessa ole mitään merkitystä, joka ei sovi kappaan ollenkaan ja jolla on tajuttoman uskomattoman pitkä täytesanainen mukahauska otsikko, mutta olkoon näin kun armoitettu tekijä kerran päätti tehdä niin, oli se sitten vain hänen omaksi (epä)ilokseen taikka ei - 19

PISTETAULUKKO
SANOITUKSET

Onnea siis nkärpäselle sekä muillekin mitalisteille, eli siis taistojen teillä olevalle szigetille sekä akuapokalypsi13'lle. :tapu: Kilpailun täydentävät murskaava -Statler-, kuolematon Tomppa, Vuosikauppias sekä... noh, ESC93, jolle nokkelan nimimuunnoksen keksiminen otsikon avulla olisi aika vaikeaa.

Pistetilanne oli aivan äärettömän huikean jännä. Eräässä vaiheessa top-3 oli tasapisteissä niin, että kaksi sanoitusta (KH ja TT) olisivat jakaneet voiton ja aku olisi ollut kolmas heikommilla pudotetuilla pisteillä. Ulpparien saavuttua ankka putosi kelkasta, mutta kärkikaksikko oli edelleen täysin samoilla pisteillä liikenteessä. Vasta Hazardin ulpparointi tuotti lopullisen eron. Jos olisi tullut vielä yksi ulppari, joka olisi sijoittanut TT:n ennen KH:ta niin tasapeli olisi jälleen tullut. Tiukka kisa siis, sanoisin. :heh:

Ja sitten, hetki, jota olemme odottaneet koko viime vuoden ja tämän vuoden alun: saamme nyt viimeisen kerran 2012 käännöskaudella laulaa uljaasti voittokappaleen, tällä kertaa kärpästen herran sinfonian! :tapu:



Kärpästen herra

-nkorppi

(Hän riivaa)

Viuhuu keihäs, nyyhkii teuras
Heikkous vuotaa pitkin ihmisvuotaa

Joko uskot epäjumaliin?
Jäi villipeto juurtumaan poikasiin
Pois poikuus, soihtu loimuun
Viettelee herruus

Mies kruunataan
On suu käärmeen suu
Sielu liettyy saastaan
Ja pois huuhtoutuu

Päätään leikkaan seipään päähän
Räikeys paalun herraa tyydyttää

Joko uskot epäjumaliin?
Jäi villipeto juurtumaan poikasiin
Pois poikuus, soihtu loimuun
Viettelee herruus

Mies kruunataan
On suu käärmeen suu
Sielu liettyy saastaan
Ja pois huuhtoutuu

Oon airut kärpäsherran
Oon airut kärpäsherran
Oon airut kärpäsherran
Oon airut kärpäsherran

Riivaa...

Mies kruunataan (Raakuus vie)
On suu käärmeen suu (Käärme muotoutuu)
Sielu liettyy saastaan (Liettyy saastaan)
Ja pois huuhtoutuu (Pois huuhtoutuu)

Oon airut yön (Oon airut yön)
Mä teen herran työt
Meow cat, please meow back.

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Tulokset: Slovakian "Don't Close Your Eyes"

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Identtisin pisterivein edettiin szigetin kanssa aivan viimeistä edelliseen ulppariin asti.... Toki jaetun voitonkin olisin mielihyvin hauskaksi kuriositeetiksi suonut. Kiitos ja onnittelut osallistuneille!

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Tulokset: Slovakian "Don't Close Your Eyes"

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Onnea voittajalle! :peukku:

Jaa-a, itselläni ei mennyt niin kuin piti. Gaalassa kenties paremmin, mutta ei tällä tekstillä. Avaan gaalaketjun muuten puolen tunnin sisään. :joojoo:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulokset: Slovakian "Don't Close Your Eyes"

Viesti Kirjoittaja sziget »

Asiallinen voittaja. :peukku:

Tasokas päätöskilpailu. Ennakkoon en odottanut kisaavani voitosta, ja ngoldingille oli helppo antaa täydet pisteet, joten hopeaan voi olla tyytyväinen. Samalla nousin Statlerin ja akuankka13:n rinnalle hopeatilaston kakkoseksi. Mitalitilasto tulossa lähipäivinä.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Lukittu