Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Euroviisut 2015 Wienissä
Lukittu

Il Volo - Grande amore

*****
61
50%
****
33
27%
***
15
12%
**
8
7%
*
4
3%
 
Ääniä yhteensä: 121

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja tomato »

Italian esitys kärsi kyllä huonosta kameratyöstä. Täydet pisteet yleisöltä kuiteskin.

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Leo »

Niinpä niin, mitäpä sitä nyt puhelinäänestäjiä kuuntelemaan :draamaa: . Raatienhan kuuluu sanoa se viimeinen sana :jupinaa: . Viimeinen esiintymispaikka, upea esitys ja piiiitkät aplodit antoivat odotta voittoakin. No tulipahan Italia kuitenkin mitalisijoille, mikä ehkä tyydyttää italialaisiakin. Minulla tämä pysyy puntariykkösenä.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Ei niin haittaa ettei voittanut. Ihmetyttää että pärjäsi paremmin Katsojaäänissä kun Tuomariäänissä. Oletin että se olisi mennyt toisinpäin :eeek:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Ihana, ihana Italia :ihana: Itse veikkasin tälle voittoa juryfinaalin jälkeen, enkä nyt ihan väärässä ollut.
Sitä, oliko juryfinaalin esitys heikompi kuin varsinaisen finaalin, lienen jäävi sanomaan, koska lauloin keuhkojeni pohjasta mukana eturivissä Italian lippu kourassa :mrgreen: (Terkkuja Gianlucalle, joka iski silmää.)

Ainoa viisu Nocturnen ja Kuulan ohella, joka on saanut aikaan kylmät väreet, ja siten myös yksi kaikkien aikojen parhaista viisuista per sempre, per me :italia:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1151
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja pmama »

Il Volo olisi kyllä saanut voittaa. Tunteeni olivat kovin sekavat finaalissa, en osannut päättää ketä äänestäisin. Annoin sitten tasapisteet Italialle Ruotsille ja Belgialle.

Euroviisuille olisi tehnyt hyvää, jos ne järjestettäisiin Italiassa. Nyt kärkikymmenikkö oli aika lailla skandien ja balttien hallussa. (en kommentoi ns. Itämaita, niitä aina riittää kärkisijoille.)

Viisufani89
Siemailija
Siemailija
Viestit: 186
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 03:29

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Viisufani89 »

Olen vieläkin pettynyt että tältä vietiin ansaittu voitto, lisäksi ruotsalaisten käytös areenalla sai toivomaan tämän voittoa yhä enemmän. Lisäksi varmasti 95% viisufaneista mielummin olisi matkannut ensi vuonna Italiaan kuin taas kalliiseen pohjoismaahan. En ymmärrä miten juryt pystyi sijoittamaan tämän näinkin alas. En vain ymmärrä. Juryt on ihan OK joissakin tilanteissa, mutta jos sillä tavalla ryöstetään joltain varma voitto tai sellainen sijoitus millä on iso merkitys niin en hyväksy.

Katselin Italian uutisia viisujen jälkeen, ja siellä oltiin jo vetämässä maata taas pois viisuista, mutta onneksi niin ei tapahdu. Ainakaan toivonmukaan.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Suomen kielisen Wikipedian mukaan Grande amore -laulun musiikkityyli on oopperapop. En vaan tiedä, mikä tässä on sitä poppia.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

tietääkö kukaan miten Il Volo reagoi siihen kun raadit veivät heiltä voiton
googletin enkä löytänyt mitään
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Happy »

Katselin Italian uutisia viisujen jälkeen, ja siellä oltiin jo vetämässä maata taas pois viisuista,
Miks ihmeessä?
Eiks raatien ansiosta Italia sijoittunut toiseksi vuonna 2011, vaikka puhelinäänissä ei päässyt lähelläkkään top-10?
Ihan hyvä vaan että saivat maistaa myös raadin karvasta kalkkia :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19774
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Kappale taipui myös espanjaksi samalla nimellä. :joojoo:


Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Olisihan tämä top-5:een sijoittuneista saaanut minun mielestäni voittaa, vaikka Viro 1.suosikkini olikin. Rooma olisi ollut varmasti upea isäntäkaupunki ensivuoden Euroviisuille.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Viisufani kirjoitti: Rooma olisi ollut varmasti upea isäntäkaupunki ensivuoden Euroviisuille.
Tai Milano tai Venetsia tai Firenze tai Torino... :uujee:
Eikä olisi "sateenkaariväenkään" tarvinnut pelätä, kuten Moskovassa/muualla Venäjällä.

Mutta turha jossitella. **tuiksi meni tämän vuoden viisut voittajan osalta. :niinpa: :tajuton: :hak:
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä jaksan edelleen olla sitä mieltä, ettei tästä ollut tarpeeksi voittajaksi. Onneksi tuomarit äänestivät tätä hieman alemmas. Toki tämä on kasvanut mulla sitten ensikuuleman, mutta ei tarpeeksi, että olisin sulattanut tämän voiton. Kumma juttu, kun vuonna 2011 Italialle jaksettiin raivota siitä, että se ohitti Ruotsin ja nyt kävi toisin päin. :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Serduchka kirjoitti:Toki tämä on kasvanut mulla sitten ensikuuleman ...
Niin muuten on minullakin. En pitänyt Italian euroviisun musiikkivideosta, se muistutti liikaa tilannetta eräästä elokuvasta. Kuitenkin lauluna tämä on hieno, varsinkin kun finaalissa sain tietää tekstitysten avulla tarkemmin, mitä tässä laulussa sanotaan.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Viisufani kirjoitti: En pitänyt Italian euroviisun musiikkivideosta, se muistutti liikaa tilannetta eräästä elokuvasta.
:tosion: Itse asiassa videossa oli uudelleen tehtyjä kohtauksia kolmesta elokuvasta :joojoo:

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Serduchka kirjoitti:Mä jaksan edelleen olla sitä mieltä, ettei tästä ollut tarpeeksi voittajaksi. Onneksi tuomarit äänestivät tätä hieman alemmas. Toki tämä on kasvanut mulla sitten ensikuuleman, mutta ei tarpeeksi, että olisin sulattanut tämän voiton. Kumma juttu, kun vuonna 2011 Italialle jaksettiin raivota siitä, että se ohitti Ruotsin ja nyt kävi toisin päin. :rofl:
Itsehän olen raivonnut vuodesta 2011 sitä, että Italia ei ohittanut Azerbaidžania, joskaan en aivan ole pisteidenlaskun muuttamista ehdottamassa. :heh:

Tämän vuoden tulos onkin vaikeampi sulateltava. Mikäli sekä yleisöltä että tuomaristolta ottaisi vain kärkikymmenikön ja yhdistäisi ne, voittaisi Ruotsi muistaakseni reilulla kymmenellä pisteellä. Sen voisinkin sulattaa, ylivoimaisen puhelinäänivoittajan ajoittain miltei täydellisiä ns. negatiivisia pisteitä tuomariston toimesta en juurikaan. Ottaen huomioon nykyisen järjestelmän kaikki puutteet, pääasiassa se, että keskitien kulkijat saavat todennäköisesti huomattavasti enemmän pisteitä vähänkään polarisoivien kappaleiden mahdollisuuksien huvetessa pois, pistäisin pisteidenlaskun uusiksi (tai itse asiassa vaikka vanhaksi).

Vuoden 2015 viisujen kärkikolmikko ei edusta omia suosikkejani lain, mutta Italian ollessa niistä paras kismittää vielä vähän enemmän. Mikäli tuomaristo on olemassa, tulee sen tietenkin pystyä muuttamaan voittajaa, mutta se, että viiden henkilön ryhmä pystyy tuhoamaan jonkun kappaleen pistemahdollisuudet, särähtää korvaan. Se tosin lienee toisen ketjun asia. :heh:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Luulenpa kuitenkin, että tuomaristot pyrkivät mahdollisimman ammattitaitoisesti kiinnittämään huomiota musiikillisiin ansioihin jne. Tuomaristojen ei tulisi äänestää "omia suosikkejaan", vaan mikä on musiikillisesti (sävellys?) se paras laulu. Niinhän sen ymmärtääkseni pitäisi olla.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Kyllähän tämän esillepano oli hieno ja pojat lauloivat hyvin, mutta minusta he eivät näyttäneet kovin yhtyeeltä, vaan kolmelta mieheltä laulamassa biisiä vähän omaan tahtiin. Piero näytti pelokkaalta, Gianluca ylimieliseltä ja Ignazioa tuntui huvittavan. Kappale on kyllä kaikessa dramaattisuudessaan hyvä, mutta en kyllä tälle sijoitusta kolmen kärjessä olisi itse antanut.

Il Voloa kyllä revittiin vähän joka suuntaan Wienissä, mutta he olivat todella vapautuneita haastatteluissa. Sain myös napattua heidän kanssaan yhteiskuvan, vaikka heillä tuntui olevan kiire aina. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Lukittu