Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

ESC 2008 -arkisto.
mangolassi

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Vaikka tämä tyylilaji ei olekaan mun palani kakkua tai kuppi teetäkään, niin Turkki todella ansaitsi finaalipaikan aidolla esityksellään. (Harmi, että tää voi syödä TB:ltä pisteitä)
Jyräsi kuin hirvi.

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Tää on ollu mulla top3 kamaa pitkin matkaa. Jatkopaikka oli kyllä selviö. Jotenkin en nyt innostunutkaan kuitenkaan ihan niin paljon kuin etukäteen olisin luullut. Liekkö kyse jo sitten viisuväsymyksestä.

Avatar
Sfo
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Huhti 2006, 14:05

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja Sfo »

İyi şanslar, Türkiye! :tuuletus: Jihuuu! :jihuujippii:

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja heini81 »

Huh! Onneksi pääsivät jatkoon. Esityksin näytti hyvältä. :tapu:
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Turkilla ei ollut "esitystä", se veti keikan. Ja hyvin vetikin.
Hyvä Turkki! :tuuletus:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja umbros »

Marko_TLL kirjoitti:Finaalipaikka on ansaittu, mutta itse kavalasti toivoin, ettei Turkki sinne asti pääsisi.

Syököhän tää nyt pisteitä Teräsbetonilta?
Millä perusteella söisi?! Eihän nämä kaksi liiku millään muotoa samoilla apajilla?!?! :mitvit: :roll: Hevi on kuitenkin heviä, ja tämä Turkin "slökörmökörtyrkytkökör" ( :heh: ) rokkia, ja vieläpä aika pliisua sellaista. Kunnon raskaasta musiikista pitäjät eivät tätä Suomen sijaan kyllä äänestä. Ja sori nyt vaan, mutta tämä on kyllä Suomea kökömpi biisinäkin (onneksi en ole ollenkaan puolueellinen sanomaan :heh:). By the way, ensimmäistä kertaa koko kevään aikana Suomi on kansainvälisillä vedonlyöntilistoilla kiilannut Turkin ohi (Suomi 9., Turkki 10.)... :tuuletus:

Avatar
Sfo
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Huhti 2006, 14:05

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja Sfo »

Voi hemmetti! Tämän uuden uutisen myötä ei voi muuta kuin toivoa että Mor ve Ötesi voittaa!!

*Viisuvoittaja heti Suomeen
22.5.2008 15:03

Lauantaina kruunattava viisuvoittaja 2008 aloittaa voittokiertueensa Suomesta.
Vierailun pääpaikkana on Helsinki. Vierailu alkaa keskiviikkona ja kestää päivän.
Luvassa on ainakin nimikirjoituskeikka Helsingin Stocmannilla ja vierailu Yle:n studioilla Pasilassa.*


Ne, ketkä tulevat jonoon Stockan eteen ainakin kaksi päivää ennen nimmarikeikkaa käsi ylös. :hei:

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja umbros »

Sfo kirjoitti:Lauantaina kruunattava viisuvoittaja 2008 aloittaa voittokiertueensa Suomesta.
No tottakai meidän pojat (TB) kotiin tulee Belgradista. :heh: :heh: Ei muuta ku nimmareiden hakuun sitten... :tapu:
Viimeksi muokannut umbros, 23 Touko 2008, 09:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Niin siis tämä on kaikin puolin kunniakas esitys ja voisin mennä konserttiinkin jos seura pyytäisi ja olla ihan iloinen, mutta ei kosketa mitenkään.

Avatar
Tarja
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 65
Liittynyt: 16 Huhti 2007, 22:10
Paikkakunta: Kokkola

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja Tarja »

Hyvä Hyvä Turkki :tapu: Liveveto ei ainakaan huonontanut biisiä. Kolmen kärkeen ehdottomasti :draamaa:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Tykkäsin kovasti. Ihanaa kun nääkin pääsi. :tuuletus:
Raipatirai

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja skidi »

Tämä on kyllä takuuhyvää tavaraa. :peukku: Hyvä juttu, että ovat finaalissa.
Vaikea uskoa, että Teräsbetoni ainakaan uhkaisi tätä (näinpäin tällä kertaa :heh:), nämähän painivat ihan eri sarjassa :draamaa: (tästä huolimatta jotakin syystä veikkaan TB:n sijoittuvan paremmin)
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

mangolassi

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Pelottaa, pelottaa, pelottaa niim maam perusteellisen paljon... :eeek: Tämähän voi viedä TB:n pisteet, apuva! Hyvän keikan vetivät, toki. Tämä ei ollut plastiikkia, siksi ei finaalipaikka sinänsä harmita. Ainoa ahdistuksen syy on tosiaan toi ensinmainittu.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Hyvin pojat vetivät! Ansaittu finaalipaikka, vaikka mun mielestä biisi vähän lattea onkin. Enkä muuten usko, et TB:n pisteitä tälle menee. Täysin eri genreissä painivat.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Upea, rento esitys! Ja niin karismaattinen laulaja <3

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja Margot »

En ihan tajua tätä genreajattelua. Onko oikeasti olemassa äänestäjää, joka niputtaa ensin biisit eri genreihin, valkkaa suosikkigenrensä ja siitä sitten äänestettävän? Ehkä joku tekee niinkin, mutta itselle se kyllä on todella vieras ajatus. Turkki on mun ykkönen, mutta ei siksi, että se rokrok. Yhtä hyvin mun ykkönen voisi olla balladi tai tanssimusaa tai joku kummallinen Balkan-juttu. Ei se nyt genrestä ole kiinni.

Tänä vuonna on rokrok-osastoon ilmeisesti laitettu tämä, Suomi ja San Marino. Tätä rakastan, San Marino on ok, Suomesta en tykkää. Tietysti oon vaan yksi tyyppi, mutta mun on tosi vaikea uskoa, et kukaan muukaan olis erityisen genrehullu. :miettii: Tuntuu, että kaikki pelkää saman genren kappaleiden syövän toistensa ääniä, vaikka kukaan ei itse äänestä niin.
What color is your life?

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Tykkään kyllä biisistä, mutta tää tylsistytti mut lavalla. Pienoisessa laskussa. Jatkoonmeno täysin arvattava. Ja periaatteessa ansaittukin.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja skidi »

Margot kirjoitti:En ihan tajua tätä genreajattelua. Onko oikeasti olemassa äänestäjää, joka niputtaa ensin biisit eri genreihin, valkkaa suosikkigenrensä ja siitä sitten äänestettävän? Ehkä joku tekee niinkin, mutta itselle se kyllä on todella vieras ajatus. Turkki on mun ykkönen, mutta ei siksi, että se rokrok. Yhtä hyvin mun ykkönen voisi olla balladi tai tanssimusaa tai joku kummallinen Balkan-juttu. Ei se nyt genrestä ole kiinni.

Tänä vuonna on rokrok-osastoon ilmeisesti laitettu tämä, Suomi ja San Marino. Tätä rakastan, San Marino on ok, Suomesta en tykkää. Tietysti oon vaan yksi tyyppi, mutta mun on tosi vaikea uskoa, et kukaan muukaan olis erityisen genrehullu. :miettii: Tuntuu, että kaikki pelkää saman genren kappaleiden syövän toistensa ääniä, vaikka kukaan ei itse äänestä niin.
Nii, höpsöltähän se ajatus tuntuu, mutta löytyyhän niitä sellaisiakin faneja, jotka ovat niin sitoutuneet johonkin genreen, että kokevat velvollisuudekseen tykätä kaikista sen genren edustajista (tai sitten julistaa ne, joista eivät tykkää, feikeiksi). Se kuitenkin helpottaa suurimmalla osalla murrosiän mentyä mentyä ohi ;)
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Niin mäkin luulen että näitä (Suomea ja turkkia) ensinnäkään ei voi niputtaa samaan genreen ja sitten tosiaan genret ei rajoita paitsi teininä. Jos Margot ei pidä Suomesta mut tästä pitää ja mä en niin tästä mut Suomesta niin pikkuesimerkkihän se on että ei samat äänestäjät :heh: .

Avatar
Sfo
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Huhti 2006, 14:05

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja Sfo »

Katoin Ötesin esiintymisen uusintana YouTubessa ja täytyy sanoa että... ja tässä kohtaa siteeraan vanhaa Aku Ankkaa... "Tuota, ei ole pahemmin ruma.." :surrur:

Avatar
Sfo
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Huhti 2006, 14:05

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja Sfo »

Niin, siis se laulaja. :stupido:

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Tässä toimi kaikki. :ihana: Tätä ihan naulautui katsomaan, ja hienosti soi.
Saattaapi hyvin olla vuoden hienoin tausta ja värit tässä, erottui vihreällä ja örvelöillä kaiken sinisyyden ja tähtien tuikkeen seasta.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja Speed »

Hienosti vedetty Turkilta. Kappaleesta en pahemmin edelleenkään pidä, mutta livenä se nousee uusiin ulottuvuuksiin.

Joblo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 363
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:35

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja Joblo »

zomg. kirjoitti:Tässä toimi kaikki. :ihana: Tätä ihan naulautui katsomaan, ja hienosti soi.
Saattaapi hyvin olla vuoden hienoin tausta ja värit tässä, erottui vihreällä ja örvelöillä kaiken sinisyyden ja tähtien tuikkeen seasta.
100% agree :hali:

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja WandA »

Ihana hulluksi eläytyvä laulaja! <3 :surrur: :surrur: :surrur: Oi tätä täydellisyyttä ja tunnelmaa. Näin se Turkki jatkaa listani kärjessä. :kups:

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja aksim »

Vompeli kirjoitti:Tykkäsin kovasti. Ihanaa kun nääkin pääsi. :tuuletus:

Ollan mekin samaa mieltä jostain :tuuletus: Ihanaa että nää pääsi, voi kun pojat vaikka voittaisivat. Yksi harvoista kuunneltavista biiseistä finaalissa. :tapu:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja rosetta »

ta1ja kirjoitti:Niin mäkin luulen että näitä (Suomea ja turkkia) ensinnäkään ei voi niputtaa samaan genreen ja sitten tosiaan genret ei rajoita paitsi teininä. Jos Margot ei pidä Suomesta mut tästä pitää ja mä en niin tästä mut Suomesta niin pikkuesimerkkihän se on että ei samat äänestäjät :heh: .
No mä tykkään kyllä molemmista :mrgreen:
(Enkä ole mielestäni kovin genrerajoittunut ;))

viisari
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 56
Liittynyt: 09 Touko 2008, 01:48

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja viisari »

Yksi Mor ve Ötesin vahvuuksista on, että se on oikea bändi eikä mikään viisuja varten kokoon kyhätty popidolsstarapoppoo. Bändi on ollut jo pitkään kasassa ja tehnyt paljon hyvää ennen näitä euroviisuja, niinpä heillä onkin paljon faneja ympäri Eurooppaa, uusia ja vanhoja. Itse lukeudun uusiin faneihin enkä tietäisi heistä mitään, jos he eivät olisi viisuissa mukana, joten jotain hyvää näissäkin kisoissa on. Oli Mor ve Ötesin sijoitus finaalissa mikä tahansa, he ovat varmoja voittajia.

Täytyy tässä vielä sanoa, että kun annan finaalissa ääneni Mor ve Ötesille, annan sen nimenomaan bändille, en Turkille.

Avatar
avalon
Maistelija
Maistelija
Viestit: 45
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:00

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja avalon »

viisari kirjoitti:Yksi Mor ve Ötesin vahvuuksista on, että se on oikea bändi eikä mikään viisuja varten kokoon kyhätty popidolsstarapoppoo. Bändi on ollut jo pitkään kasassa ja tehnyt paljon hyvää ennen näitä euroviisuja, niinpä heillä onkin paljon faneja ympäri Eurooppaa, uusia ja vanhoja. Itse lukeudun uusiin faneihin enkä tietäisi heistä mitään, jos he eivät olisi viisuissa mukana, joten jotain hyvää näissäkin kisoissa on. Oli Mor ve Ötesin sijoitus finaalissa mikä tahansa, he ovat varmoja voittajia.

Täytyy tässä vielä sanoa, että kun annan finaalissa ääneni Mor ve Ötesille, annan sen nimenomaan bändille, en Turkille.
Uusi fani täälläkin. :peukku: Ensimmäinen kosketus Mor ve Ötesin tuotantoon tuli juuri viisuja kuunnellessa. Mor ve Ötesi ja sen musiikki toimii myös viisujen ulkopuolella, kuten voi odottaakin. Rehellistä musiikkia, eikä tarvitse nojata visuaaliseen tykitykseen ja/tai keimaileviin hupakkoihin. Silmät kiinni ja luurit korville ja iskee silti. Kävi miten kävi, tästä vuodesta jäi kyllä jotain kestävää! :)

TOTUUDENPUHUJA

Re: Turkki 2008: Mor ve Ötesi - Deli

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

|
|
Vähiten ymmärrän tämän finaalipaikan.
|
|

Lukittu