Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

ESC 2008 -arkisto.

Dima Bilan - Believe

*****
35
22%
****
28
17%
***
38
23%
**
31
19%
*
30
19%
 
Ääniä yhteensä: 162

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Cyrano kirjoitti:Huono kappale, mauton esitys.
Miten tällaisella mennään edes jatkoon semistä, saati voitetaan finaali?
Exactly. Ei tällä voitolla ollut mitään tekemistä musiikin kanssa. :lohduton:
UsvaAuer kirjoitti: Ainoat "puolueettomat" kärkipisteet Venäjälle tulivat Unkarista (10), Maltalta (8) ja Kyprokselta (8).
Unkarin pisteethän kalasteltiin Diman esityksessä mukana olleella unkarilaisella viulistilla! :roll:

Ihan käsittämätöntä toi kateus höpinä. :mitvit: Ihan vapaasti saa Venäjä voittaa viisut, mutta kunnon biisillä. Tässä voitti nyt todella olematon biisin-tynkä b-luokan laulajan limaisesti esittämänä. :niinpa:
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
sussu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 21:07

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja sussu »

UsvaAuer kirjoitti:...
Ainoat "puolueettomat" kärkipisteet Venäjälle tulivat Unkarista (10), Maltalta (8) ja Kyprokselta (8).

Kaikkineensa 12-8 pistettä antaneita diaspora- tai poliittisia tukijoita oli siis 14 maata 43:sta. Pisteissä tämän 14 maan potti oli 144 pistettä. Muut 28 maata antoivat Venäjälle loput 128.
Aikamoinen vääristymä siis.
Minä en laskisi Unkaria puolueettomaksi vaan maaksi jolla on venäjälle aika paljon hampaankolossa ja SILTI antoivat kympin! Siellä muistetaan kyllä vielä vuosi 1958 ja ainakin vähän aikaa sitten kouluissa luettiin pakkovenäjää ja heillä ei toisiaankaan ole neutraalia tai positiivista suhdetta venäjään...
Samoin muut naapureitaan äänestäneet ovat monasti kahinoineet keskenään, joten ei tämä niin yksinkertaista tai automaattista ole että naapurit äänestäisivät toisiaan vain naapuruuden takia. Kyllä heillä on samaa kulttuuriperimää ja kielisukulaisuutta jonka takia he yksikertaisesti PITÄVÄT samantyyppisestä musiikista. Minäkin äänestän esim. Ruotsia aika usein, koska pidän yleensä niiden biiseistä, mutta en äänestä aina, eli silloin jos kappale ei ole makuuni.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Margot »

Onnea Venäjälle! :tapu: Tykkään Dimasta ja kappaleesta. Ja esityksestäkin, vaikka se menee välillä vähän yli. :heh: Oon myös tyytyväinen, että veikkasin tätä (kuppilan veikkauksessa) voittajaksi. Ja voittihan se! :peukku:

Mahtavaa, että kerrankin yksi mun suosikeista voitti, vaikkei ollutkaan ykkössuosikki.
What color is your life?

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ihan ok viisuvoittaja (panisin, :vonkaus: ), mutta ei kyllä mulla ihan kärkikastiin päässyt, mutta olihan finaalissa huonompiakin esityksiä.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
milnerinho
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 09 Elo 2007, 12:32
Paikkakunta: K-head
Viesti:

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja milnerinho »

Margot kirjoitti:Onnea Venäjälle! :tapu: Tykkään Dimasta ja kappaleesta. Ja esityksestäkin, vaikka se menee välillä vähän yli. :heh: Oon myös tyytyväinen, että veikkasin tätä (kuppilan veikkauksessa) voittajaksi. Ja voittihan se! :peukku:

Mahtavaa, että kerrankin yksi mun suosikeista voitti, vaikkei ollutkaan ykkössuosikki.
Samixia saa tässä asiassa hakea,ihanaa että meitä on muutamia.
:peukku:
I, I can walk a thousand miles to be with you
I'd catch a falling star!
I can walk a thousand miles whenever
No matter where you are

Avatar
BTVS
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 214
Liittynyt: 13 Tammi 2006, 18:11
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja BTVS »

Dima oli kommentoinut voittoaan Iltasanomien nettisivuilla mm. näin: "Tänä vuonna saimme karkoitettua pahan voimat pois."

Dima taitaa voittaa idiooteimman viisuvoittajan tittelin samaan syssyyn tänä vuonna.

No, Venäjä kyllä järjestää hyvät Euroviisut, se on varmaa, mutta ei se tällä oksettavuudella olisi saanut voittaa..

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Ihan hyva voittaja, ja odotettiinhan tata. Aluksi en toivonut taman voittoa, mutta kun vaihtoehdot oli tama, kreikka ja ukraina niin aloin kannattamaan tata. En olisi halunnut kreikan voittavan samalla paketilla kuin 2005 ja ukrainan biisi ei vaan ole tarpeeksi laadukas. Venajan biisi on hyva, vaikka esitys/esittaja vahan arsyttava onkin. Ja suohan venajalle vihdoin voiton, on lahelta liipannut niin usein. Kiva saada aina uusi maa voittoon! Ja varmasti on hienot kisat rajan takana! Toivottavasti pitaa Pietarissa eika Moskovassa. Kaiken kaikkiaan, ihan tyytyvainen olen voittajaan. Diaspora aanet toki vaikuttaa, mutta eihan niilla kukaan voita. Saihan venaja muualtakin ihan kivasti pisteita.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Treno »

Venaja piti juuri asken toisen voittajan pressitilaisuutensa. Nyt ensi vuoden viisujen mahdollisena pitopaikkana mainittiin Moskovan lisaksi myos Pietari, ja etta Venajalla on kuulemma paljon 'kauniita' kaupunkeja. Valitettavasti politiikkakin puuttui jalleen peliin, silla Diman mukaan sita on mukana aina, kun ihmiset kohtaavat. Tama siis tasmennyksena asiaan, kun kreikkalainen journalisti tahtoi tietaa tarkemmin, mita han tarkoitti vihjaamalla politiikkaan alun kiitospuheessaan :miettii:

'Believe' julkaistaan ensi viikolla venajankielisena jollain kokoelmalevylla.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

milnerinho kirjoitti:
Margot kirjoitti:Mahtavaa, että kerrankin yksi mun suosikeista voitti, vaikkei ollutkaan ykkössuosikki.
Samixia saa tässä asiassa hakea,ihanaa että meitä on muutamia.
:peukku:
Ma voin ilmoittautua. :mrgreen:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
suviniina
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 75
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:25

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja suviniina »

Ihanaa että Dima voitti :tuuletus:
Vaikka kyllähän mie uskoin siihen jo ensikuulemasta asti, ja olin oikeessa :mrgreen:
Kaikki meidän luokkalaiset inhosivat sitä, ja eivätkä uskoneet sen voittoon, mut nyt ne saakin pitkän nenän kun Dima näytti niille. :heh: Pakko sanoa että voitto meni oikeaan osoitteeseen, oisin kyllä syönyt pääni jos kreikka olis voittanut :nohyi:
I’ve got something to believe in, as long as I’m breathing, there is not a limit to what I can dream..

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

suviniina kirjoitti:
Kaikki meidän luokkalaiset inhosivat sitä, ja eivätkä uskoneet sen voittoon, mut nyt ne saakin pitkän nenän kun Dima näytti niille. :heh: Pakko sanoa että voitto meni oikeaan osoitteeseen.
Mutta... miten voitto voi mennä oikeaan osoitteeseen, jos yksi tykkää ja kaikki muut vihaavat?

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Veikkaampa, et ensi vuoden kisoista on tulossa lievästi sanottuna järjetön, yliampuva megasuperturbotapahtuma.

Avatar
suviniina
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 75
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:25

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja suviniina »

UsvaAuer kirjoitti:
suviniina kirjoitti:
Kaikki meidän luokkalaiset inhosivat sitä, ja eivätkä uskoneet sen voittoon, mut nyt ne saakin pitkän nenän kun Dima näytti niille. :heh: Pakko sanoa että voitto meni oikeaan osoitteeseen.
Mutta... miten voitto voi mennä oikeaan osoitteeseen, jos yksi tykkää ja kaikki muut vihaavat?
No sehän nyt vain meni.
Minkäs minä sille voin jos kaikki muut ovat niin sokeita eivätkä näe miten hyvä tämä biisi on :draamaa: :mrgreen:
I’ve got something to believe in, as long as I’m breathing, there is not a limit to what I can dream..

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Margot »

Kai tästä nyt useampi kuin yksi tykkäsi. :heh: Tai sit suviniina äänesti tän yksin voittoon. :heh:
What color is your life?

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Mansikka kirjoitti:Veikkaampa, et ensi vuoden kisoista on tulossa järjetön, yliampuva megasuperturbotapahtuma.
Saattaa olla, mutta taviksilla ei olisi sellaiseen asiaa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Aancon kirjoitti:Diaspora aanet toki vaikuttaa, mutta eihan niilla kukaan voita. Saihan venaja muualtakin ihan kivasti pisteita.
Ei diasporan ongelmaa tuolla perusteella saa tehtyä olemattomaksi. Kyse ei ole siitä mitä tarvitaan voittoon, vaan siitä onko osallistujat samalla lähtöviivalla. Ei juoksukilpailuissakaan anneta osalle kilpailijoista etumatkaa, vaikkei se yksinään takaisikaan voittoa.

Itseäni Venäjän voitto ei sinänsä yllättänyt, en ollut heidän kappalettaan vaan noteerannut hyvässä enkä pahassa ennen kuin se tuli ja voitti. Se yksinkertaisesti vain hukkui massaan. Mun suosikkini olivat tyystin muualla. Viime vuosina Venäjä on roikkunut kolmen sakissa samanlaisilla keinotekoisilla ruikutuksilla, joten voitto oli vain ajan kysymys. Nyt oli ilmeisesti saatu mobilisoitua aikaisempaa isompi isänmaallisuuden vyöry siirtolaismaissa ja ehkä kilpakumppanit olivat toisaalta heikompia/hajaantuneempia. Enemmän olin tyrmistynyt Kreikan ja Norjan suosiosta. Sekä ihmeissäni siitä, miten yksin Suomi jäikään pisteidenjaossa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Margot kirjoitti:Kai tästä nyt useampi kuin yksi tykkäsi. :heh: Tai sit suviniina äänesti tän yksin voittoon. :heh:
Mä veikkaan että jokaiseen viisumaahan oli lähetetty 100000 kloonattua dimaa äänestämään itseään :shock: - nyt ongelma sitten on että niitä alkaa pomppimaan puskista joka nurkan takaa ja herkkäsieluiset on vaarasssa ...

Äh, varmaan oli ihan ansaittu voitto, ei tästä enää jaksa olla kauhuissaan, voitettu mikä voitettu ja kyllä täytyy sanoa että mä odotan oikeasti erittäin suurella mielenkiinnolla sitä kaikkien aikojen universumien suurinta megasuperextratapahtumaa mikä varmasti on tulossa.

Avatar
suviniina
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 75
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:25

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja suviniina »

Margot kirjoitti:Kai tästä nyt useampi kuin yksi tykkäsi. :heh: Tai sit suviniina äänesti tän yksin voittoon. :heh:
Joo, tottakai, teleporttasin itteni jokaiseen neljäänkymmeneenkolmeen maahan ja kävin äänestämässä dimaa sen viidentoista minuutin aikana :heh:
I’ve got something to believe in, as long as I’m breathing, there is not a limit to what I can dream..

viisari
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 56
Liittynyt: 09 Touko 2008, 01:48

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja viisari »

Kyllä tosta piisistä varmasti moni oikeasti pitikin, ja onhan se parempi, ettei Kreikka tai Armenia voittanut (Ukraina onkin sitten toinen juttu).

TOTUUDENPUHUJA

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

|
|
En tykkää. Tämä biisi ei ole säväyttänyt kertaakaan, enkä ymmärrä voittoa :) Lattialla on vaan lyyhistyneenä laakeasti suutaan aukova ja venyttävä laulaja Enrique-biisillä...
|
No kiva toisaalta, että Kreml tullee järkkäämään kaikkien aikojen toiseksi näyttävimmät viisut. Näyttävimmät esitystekniikassa ovat ehdottomasti Helsingin kisat.
|
Nää serbiakisat oli väliinputoajat kotitekotyylillään. Jo lava oli ysärimäisen vanha, näkee jo jokipylväinen paksuista reunoista kasarivalolaattojen kanssa :kuolaus: Vähä freesimpää olis kaivannut.
|
Parhaat design-kisat ovat olleet Helsinki ja Tukholma00. Näiden lisäksi vahva prof-lookki on ollut Birm98:ssa.
|
|

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Pari hauskaa yksityiskohtaa...
Hollannin kommentaattori kertoi että dima oli vuorannut pukuhuoneensa omilla kuvillaan. Lisäksi hän oli kisojen ajan yksi inhotuimmista haastateltavista, oli ylimielinen ja poissaoleva.
Lisäksi hän oli todella iloinen ettei Hollannilta annettu paljon pisteitä tälle viisulle.

(ei saa ampua viestintuojaa)

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Aancon »

hra47 kirjoitti:
Aancon kirjoitti:Diaspora aanet toki vaikuttaa, mutta eihan niilla kukaan voita. Saihan venaja muualtakin ihan kivasti pisteita.
Ei diasporan ongelmaa tuolla perusteella saa tehtyä olemattomaksi. Kyse ei ole siitä mitä tarvitaan voittoon, vaan siitä onko osallistujat samalla lähtöviivalla. Ei juoksukilpailuissakaan anneta osalle kilpailijoista etumatkaa, vaikkei se yksinään takaisikaan voittoa.
Tuo on kyllä aivan totta. Valitettavasti. Onhan mm. Venäjän helpompi voittaa kuin monen muun maan. Mutta kyllä maa mun mielestä nyt vihdoin ansaitsikin voittonsa. Biisi ei ollut paras, eikä esittäjä varsinkaan, mutta eipähän ollut laaduton tai "hulvattoman hauska (MuzaMazan äänellä)". Ihan käypä paketti, ei pidä hävetä viisufaniutta.. :heh: Ja Venäjälle lähtee mielellään viisuilemaan, voisin jopa ekaa kertaa mennä itse paikan päälle areenalle.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Albatrossi

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

kais(t)a kirjoitti:
milnerinho kirjoitti: Samixia saa tässä asiassa hakea,ihanaa että meitä on muutamia.
:peukku:
Ma voin ilmoittautua. :mrgreen:
Minä myös. :mrgreen: :mrgreen:

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Yleensä esiintyjiä kehoitetaan vetämään "kympillä", mutta tää poika kyllä veti vähintäns 12:ta :mrgreen:

Soin ihan mieluusti voiton Venäjän maalle.
Todellakin kiintoisat kisajärjestelyt luvassa ensi vuonna.Nähdäänköhän avaus-showssa puna-armeijan kuoro?
Rakennetaanko uusi n.700 000 vetävä multi-mega-syper-hjyper areena? ja..?

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Hesarissa oli juttua Euroviisuvoittajasta.
Jos oikein ymmärsin, niin Dima on sitä mieltä, että hän voitti kisat siksi että hän venäläinen.

Kukas perustaa oman ketjun tälle maailmanluokan artistille tuonne Musiikki-osioon?
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Cyrano kirjoitti:Hesarissa oli juttua Euroviisuvoittajasta.
Jos oikein ymmärsin, niin Dima on sitä mieltä, että hän voitti kisat siksi että hän venäläinen.
Rehti poika. Saattaa hyvinkin olla oikeassa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Mansikka kirjoitti:Veikkaampa, et ensi vuoden kisoista on tulossa lievästi sanottuna järjetön, yliampuva megasuperturbotapahtuma.
Haluaa megasuperturbotapahtuman :uujee: :surrur: :kups: :ihana:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Venäjä pistää aivan varmasti valtavan satsauksen kisoihin, jos kerran esitykseenkin ja kappaleen promoamiseen heitettiin 6 miljoonaa euroa (vai oliko se niin?). :surrur: Jee megasuperturbotapahtuma jee :tuuletus: Oon kyllä edelleen sitä mieltä, että oikea voitti. :tapu:
Raipatirai

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

suviniina kirjoitti: Minkäs minä sille voin jos kaikki muut ovat niin sokeita eivätkä näe miten hyvä tämä biisi on :draamaa: :mrgreen:
:roll:

Mä en näe. Enkä etenkään kuule mitään edes etäisesti hyvään biisiin viittaavaa. :eiei:
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Jonnuli kirjoitti: Hollannin kommentaattori kertoi että dima oli vuorannut pukuhuoneensa omilla kuvillaan. Lisäksi hän oli kisojen ajan yksi inhotuimmista haastateltavista, oli ylimielinen ja poissaoleva.
Juu, todella ikävää että sellainen artisti voitti... :niinpa: Ja vielä näin keskinkertaisella biisillä.
TOTUUDENPUHUJA kirjoitti: No kiva toisaalta, että Kreml tullee järkkäämään kaikkien aikojen toiseksi näyttävimmät viisut. Näyttävimmät esitystekniikassa ovat ehdottomasti Helsingin kisat.

Nää serbiakisat oli väliinputoajat kotitekotyylillään. Jo lava oli ysärimäisen vanha, näkee jo jokipylväinen paksuista reunoista kasarivalolaattojen kanssa :kuolaus: Vähä freesimpää olis kaivannut.
Älkää ampuko viestintuojaa, mutta tuosta ollaan kyllä ulkomaisilla forumeilla aikasta eri mieltä, mitä olen nähnyt.

Lukittu