Islanti 2008: Euroband - This is my life

ESC 2008 -arkisto.

Eurobandið: This is my life

*****
66
46%
****
33
23%
***
20
14%
**
10
7%
*
14
10%
 
Ääniä yhteensä: 143

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Jónsì kirjoitti:
JuhaUK kirjoitti:Covereita, siis, mutta hyviä sellaisia. Mm. Sveitsin 88 voittajaviisu englanniksi, en ole ennen kuullutkaan kappaletta tuolla kielellä.
Eikös Celine ole ihan itsekin laulanut sen englanniksi ja saksaksi? :mitvit:
Ei ole enkuksi.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Riikka kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: EUROBANDin kokopitkän :tuuletus:
Millanen levy se muuten on? Onko muut biisit samaa tyyliä?
Dancea pääasiassa, mutta muutama rauhallisempi vetokin löytyy. Kaikki biisit viisukytköksellä - joko covereita tai Reginan tai Fridrikin Islannin karsintakappaleita englanninkielisinä uusioversioina. :tuuletus:
"Don't leave without me now" eli "Ne partez pas sans moi" dancebiitillä on tällä kiekolla ekaa kertaa siis enkunkielisenä ja sanatkin on tehnyt "This is my lifen" toinen tekstittäjä Peter Fenner :joojoo:

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Minun mielestäni Fridrik on ihan hurjan komea mies (vaikka hän ei taidakaan olla kovin pitkä)!



<3 <3 <3
:vauva: :vauva: :vauva:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Viime vuosisadan alkupuoliskolla tehtiin sellaisia kauniita joulukortteja, joissa oli aina vaaleita, söpöjä, punaposkisia lapsia. Toi Fridrik näyttää ihan siltä joulukorttipojalta.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mikkelsson kirjoitti:Tän duon täti-osapuolen olis kyllä kannattanut niillä käsivarsilla valita toisenlaista mekkoa viisulavalle. Dance-Allit lisäämässä kappaleen vauhdikkuutta eivät vakuuttaneet.

Muutenkin tää biisi on sellainen, että kivempi kuunnella kuin katsoa.
Täysin eri mieltä. Live-veto oli ihan mielettömän hyvä. Siitä tulee joka kerta hyvälle tuulelle. Aivan mahtavasti toteutettu ja kuvattu. :surrur:
Tässä artistit nauttivat esiintymisestä ja se näkyy takariville saakka. Ihana duo!!! :ihana:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mansikka kirjoitti:Viime vuosisadan alkupuoliskolla tehtiin sellaisia kauniita joulukortteja, joissa oli aina vaaleita, söpöjä, punaposkisia lapsia. Toi Fridrik näyttää ihan siltä joulukorttipojalta.
Tämä pitää niin paikkansa. Mä olisin voinut pitää tästä muuten, mutta ihan oikeasti tämä estetiikka oli sellaista että ei uponnut sitten yhtään. Kun pani silmät kiinni niin tämä kuulosti varsin mehukkaaltakin, mutta jos ne aukaisi niin ristiriita oli ilmeinen, se camp oli niin kilttiä

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mikä camp :raaps:

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Islanti oli kyllä aivan ylivoimaisesti tämän vuoden paras ja aidoin esitys. Ihan tavallisen näköiset (tämä on siis positiivinen ilmaus) ihmiset lauloivat varmasti sitä ominta musiikkiaan. Ja lauloivat paremmin kuin puolet muista artisteista yhteensä.

Ja tämä kappale on nimenomaan parempi katseltuna kuin kuultuna. Levyversio ei kasia enempää saa vieläkään, mutta liveveto kaikilla aisteilla pääsi finaalissa jo 9½:een. :peukku:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ihana se kamerakikka, kun Regina ilmestyi yht'äkkiä Fridrikin taakse :shock:
"Mistäs tuo tuohon tupsahti" :draamaa:
Ja sit lopussa kun se kuorokin astuu hivenen lähemmäs estradin etureunaan. Ei se loistava esitys kuulkaas muuta vaadi. Viekää taitoluistelijanne, lasivitriininne ja puolikkaat pallonne vaikka hornan kuuseen :draamaa:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

tonywerner kirjoitti:Mikä camp :raaps:
:shock: Siis eikö tämä ollutkaan viisucampia?

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ei kai siinä muuta campia ollut kuin korkeintaan pinkit kohdat puvuissa, jos nekään. :mitvit: Campia olivat ehkä enemmänkin Slovenian ja Andorran esitykset.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

ta1ja kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:Mikä camp :raaps:
:shock: Siis eikö tämä ollutkaan viisucampia?
En minä tiedä. Itse en suhtautunut siihen niin. Minusta tämä oli ihan tuikitavallinen eurodancebiisi (ysärifiiliksin) vielä tavallisemmin esitettynä (keskityttiin vain lauluun ja liikehdintä tuli spontaanin näköisesti ilman yliharjoiteltuja koreografioita). :miettii:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Jvvv kirjoitti:Ei kai siinä muuta campia ollut kuin korkeintaan pinkit kohdat puvuissa, jos nekään. :mitvit: Campia olivat ehkä enemmänkin Slovenian ja Andorran esitykset.
Katoin tän uudelleen - siis oon kyllä vahvasti campin kannalla. Koko esitys on täysin viisucampia. Fridrikin hiukset, hymyt, päänliikkeet, koreografia, biisi, sanat.

Ja camphän ei tarkoita vitsiä, vaan niitä viitteitä ja itsestään tietoista asennetta, jossa itseä ei oteta vakavasti. En siis todellakaan tarkoittanut että tämä mitenkään kuuluisi vitsikategoriaan vaan että tässä iloitellaan viisujen ja sitten varmaan eurodancenkin eri piirteillä. Kyllä camp voi olla spontaania, raikasta ja aidosti hyvää. Itse olisin tällä kertaa toivonut joko enemmän campia tai sitten ei ollenkaan. Jäi puolitiehen mikä minun silmissäni sai sen näyttämään ja tuntumaan kliseiseltä.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

On minustakin campia tämä. Ihanaa esiintymiseniloa campin hengessä. :tapu:

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja Riikka »

tonywerner kirjoitti: "Don't leave without me now" eli "Ne partez pas sans moi" dancebiitillä on tällä kiekolla ekaa kertaa siis enkunkielisenä ja sanatkin on tehnyt "This is my lifen" toinen tekstittäjä Peter Fenner :joojoo:
Mä ostan sen levyn heti!! :rakkaus: :surrur:

Siis mä oon oottanut vaikka miten monta vuotta, että kuulisin Ne partez pas sans moi'n englanniksi. Vihdoin!! :tuuletus: Onko jollakin jo toi levy ja osais sanoa, kuinka hyvältä se kuulostaa? Pliis, sanokaa että hyvältä. :jupinaa:

Paitsi että... mistäs mä sen levyn löytäisin? :mitvit: CDON.comissa ei ainakaan ollut, eBaysta en oo vielä katsonut, mutta en jaksais lähteä huutamaan.

Marko_TLL
Siemailija
Siemailija
Viestit: 184
Liittynyt: 22 Marras 2007, 21:49
Paikkakunta: Tallinna

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja Marko_TLL »

Riikka kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: "Don't leave without me now" eli "Ne partez pas sans moi" dancebiitillä on tällä kiekolla ekaa kertaa siis enkunkielisenä ja sanatkin on tehnyt "This is my lifen" toinen tekstittäjä Peter Fenner :joojoo:
Mä ostan sen levyn heti!! :rakkaus: :surrur:

Siis mä oon oottanut vaikka miten monta vuotta, että kuulisin Ne partez pas sans moi'n englanniksi. Vihdoin!! :tuuletus: .
Samoin. Tämä levy on pakko saada! :humppa:

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Täällä http://www.tonlist.is/Music/Album/%2065 ... ng=en-US#0" onclick="window.open(this.href);return false; voi kuunnella näytteitä ja ostaa biisit digitaalisena.

Mistä voi ostaa fyysisen cd-levyn? :shock: Olen tuskissani, kun en ole löytänyt sitä missään myynnissä.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

http://www.skifan.is/Skifan/Music/produ ... =RIGGCD001" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuolta on kai joku joskus onnistunut tilaamaan, jos vain onnistuu islanniksi rekisteröityminen :mitvit:

Mikähän tämäkin sitten on?

Kuva



Ýmsir Flytjendur - 100 Eurovisionlög

http://www.skifan.is/Skifan/Music/produ ... KU=PCD0804" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja Conductor »

JuhaUK kirjoitti:http://www.skifan.is/Skifan/Music/produ ... =RIGGCD001

Tuolta on kai joku joskus onnistunut tilaamaan, jos vain onnistuu islanniksi rekisteröityminen :mitvit:
Minä tilasin vuonna 1994 Siggan "Naetur" sinkun Skifanista, siten että laitoin kirjekuoreen 100 ruotsin kruunua sekä kirjeen englanniksi että tahtoo Siggaa ja lähetin kirjeen kirjattuna Islantiin ja niin sitten sain paluupostissa oman "Naetur - Night time"-sinkun, joka on edelleen arvokkaalla paikalla viisukokelmissani ! :draamaa:
Toimiikohan tällainen tilaustyyli vielä vuonna 2008 ?

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Voi jestas, onpas hankalaa, jos tuota ei tosiaan muualta voi ostaa kuin islantilaisesta nettikaupasta. :shock: Täytyy odottaa vähän aikaa. Kai se nyt jonnekin muuallekin tulee myyntiin, onhan kyseessä sentään euroviisuartisti??

Ei sikseen, näin kyllä Fridrikistä aika ihanaa unta viime yönä. Mutta taitaa olla sensuroitavaa kamaa koko uni. :heh:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Riikka kirjoitti:Onko jollakin jo toi levy ja osais sanoa, kuinka hyvältä se kuulostaa? Pliis, sanokaa että hyvältä. :jupinaa:

Paitsi että... mistäs mä sen levyn löytäisin? :mitvit: CDON.comissa ei ainakaan ollut, eBaysta en oo vielä katsonut, mutta en jaksais lähteä huutamaan.
Minulla on tuo levy ja hyvältä kuulostaa :joojoo: En tiedä sen julkaisupolitiikasta kyllä mitään. Painos joka minulle ojennettiin ihanan islantilaisen lesbotytön käsilaukusta oli selkeästi sellainen promootiokäyttöön tarkoitettu ja pakattukin ohuisiin pahvikansiin.
Biiseistä puolet on minusta viiden tähden kappaleita (mukaanlukien TIML) ja puolet nekin mukavia kuuntelukappaleita. Mikään täydellinen dancepläjäys levy ei ole, mutta "Ne partez pas sans moi" Reginan laulamana discoversiona on jo yksistään syy hankkia kiekko. Myös "Hold me now" ja "A ba ni bi" ovat mainioita päivitettyinä laitoksia. "In your dreams" on yllättäen sovitettu balladiksi. Jälkipuolella on Reginan ja Fridrikin soolotyrkyt (kolme kpl) englanninkielisinä versioina ja ne ovat täysin samoilla taustoilla, kun ne vuosina 2006-2007 karsinnoissa kuultiin. "Eldur" eli "Fire" on niistä ehdottomasti paras. "Vid sigrum ad ári!" on islanninkielinen versio "Making your mind upista" perinteitä kunnioittaen (ei siis dancebiitillä). Levyn päättää moderni tranceversio TIML:stä. Karaokeversiota ei minun levylläni kyllä ole. :miettii:

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja Riikka »

tonywerner kirjoitti: Painos joka minulle ojennettiin ihanan islantilaisen lesbotytön käsilaukusta oli selkeästi sellainen promootiokäyttöön tarkoitettu ja pakattukin ohuisiin pahvikansiin.
Jos siinä on vain 10 kappaletta, niin se varmaan just se promolevy. Oikeassa albumissahan on 11 kappaletta, eli karaokeversio myös. http://www.tonlist.is/Music/Album/%2065 ... ng=en-US#0" onclick="window.open(this.href);return false;

Jos Tonywerner sanoo, että on hyvä levy, niin täytyyhän sen olla. :heh: Mut on se niin väärin, että kerrankin kun olisin valmis ostamaan cd-levyn ihan täyshinnalla, niin sitä ei löydykään mistään. :shock: Vähänkö tää maailma on nurinkurinen. :draamaa:

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mä ehdin tutustuun kanssa tohon levyyn kun kuunneltiin sitä joku aamu Belgradissa. Oli kyllä hyvä levy. Toivottavasti se tulee johonkin helppoon paikkaan jossain vaiheessa tilattavaks, että halukkaat saavat sen. :joojoo:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja Treno »

Minä puolestani olen hieman pettynyt tuohon levyyn :/ Siinä on liikaa covereita, joten se sopiikin lähinnä promootiokäyttöön. Kunpa tekisivät Palli-Oskarin ja Öggin kanssa kunnon dancealbumin :pliis:

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mutta eihän covereita voi olla liikaa jos ne ovat hyvin tehtyjä viisucovereita. :kaunis:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Bea Hollannista myy nyt Eurobandin CD:tä 17,50 hintaan (plus postikulut, joten kannattaa tilata muutakin :heh: )

Beallehan voi maksaa nettipankin kautta ilmaisella europankkisiirrolla tai vaikka laittamalla kuoressa rahaa, jos uskaltaa.

http://www.bearecords.nl/new.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja Riikka »

JuhaUK kirjoitti:Bea Hollannista myy nyt Eurobandin CD:tä 17,50 hintaan (plus postikulut, joten kannattaa tilata muutakin :heh: )

Beallehan voi maksaa nettipankin kautta ilmaisella europankkisiirrolla tai vaikka laittamalla kuoressa rahaa, jos uskaltaa.

http://www.bearecords.nl/new.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiitoksia tiedosta! Hmmm, tietääkö kukaan paljonko tuolla on postikulut? Sitä ei näe ennen kuin on kirjoittanut tietonsa. :shock:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Viimeksi tilasin 7 levyä ja P & P oli 12 euroa... riippuu paketin koosta. Onhan tuo enemmän kuin jossain isoissa firmoissa, mutta se lähettää kaiken kirjattuna myöskin.

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5051
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Tää on aivan ihana biisi :ihana: Viisi tähteä.
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Islanti 2008: Euroband - This is my life

Viesti Kirjoittaja --evg »

Tämä biisi on ehdottomasti viime vuoden number one! Kaikki tässä laulussa on ihana, laulajien ääni, varsinkin naisen, koska se tuo tähän ihanan piristävän soundin, laulajien äänet sointuvat yhteen... Nyt voimme kysyä vain yhtä asiaa: MIKSI TÄMÄ EI VOITTANUT?
IB- International Bullshit

Lukittu