Keskustelu karsintamenettelystä

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Mitä mieltä karsintamenettelystä?

Alkukarsinnat turhia, mieluummin vain kunnon finaali
14
36%
Pitäisi olla oikeat alkukarsinnat, joissa voi jo tippuakin
17
44%
Ihan kiva systeemi tämä
2
5%
Voitaisiin kokeilla taas jotain ihan uutta tapaa
5
13%
YLE saisi tehdä sisäisen valinnan
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 39

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

rosetta kirjoitti:Rousku & ta1ja - totta kai näissä kisoissa on (varsinkin nykyään) kyse kokonaisuudesta, "paketista" (siksi sanoinkin "lähinnä laulukilpailusta") ;), mutta hyvin tärkeä osa sitä kokonaisuutta on hyvä, mieleenjäävä biisi, sitä ei varmaan kukaan täällä kiellä?
Oot tietenkin oikeassa. Mutta jos se paketti koostuu itse biisistä, sovituksesta ja tulkinnasta - ja sitten vielä esityksestä niin on varmaan henkilökohtaisista mieltymyksistä kiinni, miten mitäkin osa-aluetta painottaa. Itse kuulun niihin, jotka ostaa helposti keskikertasemmankin biisin hyvällä, tunneherkällä tulkinnalla kun taas hyvä biisi saattaa multa jäädä ohariksi, jos se pilataan tulkinnalla. Tämä johtunee osaksi ihan siitä, että en vaan ole harrastanut itse musiikkia tarpeeksi, laulanut tai soittanut, että jaksaisin repiä ne kicksit siinä tilanteessa siitä rakenteesta kun pinta vaikuttaa huonolta.

Sitten lisäksi itse yleensä muutenkaan innostu levyillä niistä tarttuvista, rakenteellisesti eheistä sinkkubiiseistä, vaan ennemmin niistä raidoista, joista löydän mielestäni mielenkiintoisen tunnelman.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42014
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Rousku »

rosetta kirjoitti:Rousku & ta1ja - totta kai näissä kisoissa on (varsinkin nykyään) kyse kokonaisuudesta, "paketista" (siksi sanoinkin "lähinnä laulukilpailusta") ;), mutta hyvin tärkeä osa sitä kokonaisuutta on hyvä, mieleenjäävä biisi, sitä ei varmaan kukaan täällä kiellä? Ja sitä tässä (Signmarkin) paketissa ei ole...
Joitakin hyvin menestyneitä biisejä kuunnellessa kyllä vakavasti mietityttää, onko menestykseen tarvittu hyvä biisi. Tarttuva ehkä - merkityksessä inhottava korvamato. Huono tai epämiellyttävä esitys lisäksi aika tehokkaasti estää kuulemasta puhtaasti musiikillisia ansioita, etenkin jos biisin kuulee ensimmäistä kertaa ja television tunkkaisen äänentoiston suodattamana.

Ja tuosta viimeisestä väitteestäsi varsinkin olisin eri mieltä. Pidin ensi arviossani (vain nauhalta kuultuna) Speakerboxia hieman parempana kuin Surrenderia. Ja ainakin sen kertsi painui heti mieleeni, Surrenderista en meinannut ruveta muistamaan mitään (mitä Passionworks-ketjussa ihmettelinkin). Eli vaikka hyvä ja tarttuva biisi olisi tärkein, enpä olisi niin varma, että sinun suosikkisi hakkaa Speakerboxin.

Tässä kun näin vaahtoan Speakerboxin puolesta niin totean lopuksi ettei se mikään varsinainen suosikkini ole. Minulle aika sama, kuka Suomea lähtee edustamaan, kunhan se ei ole Jari Sillanpää tai Vink. Enkä oikein Saniakaan haluaisi. Muut kaikki käy jotenkin, vaikka siellä on kyllä joukossa biisejä, joilla en usko menestyttävän. Kyllä Surrenderkin ihan kelvollinen edustaja olisi, ei loistokas muttei nolokaan. Valitettavasti sen esityspuoli ei ollut ihan biisin tasolla.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Waldo`s People on mennyt tämän ketjun äänestyksen kärkeen.

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Conductor »

Nyt on niin levollinen sekä ihana olo kun tietää ja voi luottaa siihen että katsojat äänestävät sydämellään tulevana lauantaina. Sen tuloksena Jari Sillanpää ja Kirkas kipinä on Suomen finaalin voittaja ja paras edustajamme keväällä Moskovassa. <3

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

MuzaMaza kirjoitti:Waldo`s People on mennyt tämän ketjun äänestyksen kärkeen.
Tämän ketjun lukijat kuulevat oikein. :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Conductor »

The_Sipi kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti:Waldo`s People on mennyt tämän ketjun äänestyksen kärkeen.
Tämän ketjun lukijat kuulevat oikein. :heh:
Minä olen näköjään kuullut aivan väärin, kun hyräilin kaverilleni Lose controllia niin hän totesi että minä hyräilen kyllä viime vuoden Islannin This is my life viisua :heh:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Kaverisi taitaa siis olla nuottikuuro :hali:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Suomi 2009

Nousussa: hyväntuulisuus, rentous, iloisuus, letkeys, lavalla nauttiminen, positiivinen asenne
:tuuletus: :tapu: :heh: :peukku:

Laskussa: alakulo, mollikansa, pönöttäminen, kaiho, liika yrittäminen, jännittäminen, laahaavuus
:eiei: :lohduton: :niinpa: :nohyi: :shock:

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Mites tässä näin kävi: tunnetumpia artisteja kuin viime vuonna, mutta nyt huonompia kappaleita ja valjumpi tunnelma. Ei hyvä.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Rousku kirjoitti:Ja tuosta viimeisestä väitteestäsi varsinkin olisin eri mieltä. Pidin ensi arviossani (vain nauhalta kuultuna) Speakerboxia hieman parempana kuin Surrenderia. Ja ainakin sen kertsi painui heti mieleeni, Surrenderista en meinannut ruveta muistamaan mitään (mitä Passionworks-ketjussa ihmettelinkin). Eli vaikka hyvä ja tarttuva biisi olisi tärkein, enpä olisi niin varma, että sinun suosikkisi hakkaa Speakerboxin.

Tässä kun näin vaahtoan Speakerboxin puolesta niin totean lopuksi ettei se mikään varsinainen suosikkini ole. Minulle aika sama, kuka Suomea lähtee edustamaan, kunhan se ei ole Jari Sillanpää tai Vink. Enkä oikein Saniakaan haluaisi. Muut kaikki käy jotenkin, vaikka siellä on kyllä joukossa biisejä, joilla en usko menestyttävän. Kyllä Surrenderkin ihan kelvollinen edustaja olisi, ei loistokas muttei nolokaan. Valitettavasti sen esityspuoli ei ollut ihan biisin tasolla.
Nämä nyt sitten ovat näköjään todella makuasioita - näistä kahdesta kappaleesta ei mielestäni voi puhua samana päivänäkään, niin monta (sataa tuhatta) valovuotta Surrender on Speakerboxia edellä biisin laadussa..!! Toinen on todella hyvä biisi, toinen yksinkertaisesti huono. (Ja varsinkin tätä mieltä ollaan 100% Suomen rajojen ulkopuolella... Jotkut tuntuvat vähät siitä piittaavan, mitä en suoraan sanottuna ymmärrä, nimenomaan ulkomaalaisethan ne Suomen edustajaa äänestävät, jos äänestävät, ja sen kohtalon ratkaisevat...)
Ja kyllä minä ainakin muistin Surrenderin kertakuulemalta, iski heti tajuntaan ;) Samaa ei todellakaan voi sanoa Speakerboxista...

Ja mistä päättelet, että Surrender on suosikkini edustajaksi? ;) Tai kyllähän se henkilökohtainen eli puntariykköseni edelleen on, mutta Moskovaan lähetettäväksi ykkössuosikkini on ainakin tällä erää eräs toinen (lähinnä siksi, koska en usko PW:llä olevan realistisia mahdollisuuksia päästä toisesta mahdollisuudesta finaalin voittajaksi, vaikka ainahan se mahdollista on, ja myös sen vähän takkuilleen live-esityksen vuoksi).

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42014
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Rousku »

rosetta kirjoitti:näistä kahdesta kappaleesta ei mielestäni voi puhua samana päivänäkään, niin monta (sataa tuhatta) valovuotta Surrender on Speakerboxia edellä biisin laadussa..!! Toinen on todella hyvä biisi, toinen yksinkertaisesti huono. (Ja varsinkin tätä mieltä ollaan 100% Suomen rajojen ulkopuolella... Jotkut tuntuvat vähät siitä piittaavan, mitä en suoraan sanottuna ymmärrä, nimenomaan ulkomaalaisethan ne Suomen edustajaa äänestävät, jos äänestävät, ja sen kohtalon ratkaisevat...)
Tuskinpa kuitenkaan tunnet sataa prosenttia Suomen rajojen ulkopuolisista äänestäjistä! Enkä nyt ihan ymmärrä, mitä et ymmärrä. Speakerboxiako, vai meitä, jotka äänestämme hyvänä pitämäämme biisiä välittämättä siitä, mitä muut siitä ehkä ajattelevat?
rosetta kirjoitti:Ja mistä päättelet, että Surrender on suosikkini edustajaksi? ;) Tai kyllähän se henkilökohtainen eli puntariykköseni edelleen on
Puntaristasipa hyvinkin. Enkä sanonut, että se olisi suosikkisi edustajaksi, vaan suosikkisi. Ilman lisämääreitä.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Sitä en ymmärrä, ettei välitetä tippaakaan siitä mitä mieltä muualla ollaan kappaleesta, muuallahan sen kohtalo viisuissa kuitenkin ratkaistaan ;) Ja puhun nyt siis ihan yleiselläkin tasolla. Tottakai saa ja voi äänestää omaa suosikkiaan ja jättää huomiotta muiden mielipiteet, jos sitten hyväksyy myös sen että sillä ei todennäköisesti paljonkaan ääniä saa...

Enkä tietenkään tunne kaikkia ei-suomalaisia :rofl:, mutta kaikki näkemäni ja kuulemani kommentit (aika suuri määrä) ovat olleet yllämainittua mieltä... Kai senkin perusteella voi jo jotain päätellä.

(edit: Nyt on sitten se puntarikin päivitetty, eli nyt on "virallisestikin" kaksi ykkössuosikkia ;))

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

rosetta kirjoitti:^ Sitä en ymmärrä, ettei välitetä tippaakaan siitä mitä mieltä muualla ollaan kappaleesta, muuallahan sen kohtalo viisuissa kuitenkin ratkaistaan ;).
No tota, muistelisin että erään lähimenneisyyden edustajamme vastaanotto oli ulkomaisissa viisupiireissä aika tyrmäävä, mutta olivat kyllä väärässä vähintään laadun suhteen ;), ja myös tuloksen suhteen sikäli että eihän kukaan siellä uskonut sen finaalimahdollisuuksiin.

Olen kyllä näistä asioista pohjimmiltani sitä mieltä, että vaikka toki pitää haistella ympäristöä ja maailmaa, tulkita sitä siten että muutkin ymmärtävät, niin viime kädessä ei pidä kuunnella oman vision suhteen yhtään, mitä muut ajattelee, vaan uskoa siihen mikä itseä eniten koskettaa ja mikä tuntuu parhaalta. Yleensä ihminen kuitenkaan ei ole niin erityislaatuinen, että oisi ihan erilainen kuin muut, vaan se mikä kolisee itselle kolisee todennäkösesti myös joillekin muille. Ja jokatapauksessa riittävän voimakasta vaikuttavaa ei voi tehdä kuin rehellisesti uskoen ja heittäytyen. Tämä koskee tekijöitä, mutta toimii myös äänestämisessä. Näin siitäkin huolimatta että itsekin välillä ajattelen laskelmoiden.

En kuuntele rapia riittävästi osatakseni sanoa biisin laadusta mitään muuta kuin, että minusta siinä virittyy ihan hieno ilmava tunnelma, josta itselle tulee etäisesti Spike Leen Do the Right Thing mieleen ja minusta se on hyvä asia. En kuitenkaan lähde väittämään että kyseessä oisi mikään mestariteos. Toisaalta niin tavallaan hieno kuin Surrender onkin, ei se minusta ole genressään ylimaallinen ja erityinen, vaan lähinnä hienoa ammattitaitoa osoittava sävellys, jota ei kuitenkaan koko aikana, edes studioversiona ole itselle tuotu sillä tavalla kotiin, että se olisi varsinaisesti koskettanut. Tämän takia minulla on vastakkain hyvän tunnelman virittävä, mielenkiintoisia elementtejä omaava - se viittomisen ja rapin yhdistelmä on taiteellisesti mielenkiintoista, ei pelkästään kuriositeettina - kappale ja kappale joka on dramaaattisten aineksiensa takia erittäin sopiva, ammattitaitoinen, mutta silti aika "tuttu". Kyse on niin erilaisita lähtötilanteista ette osaa laittaa niitä järjestykseen.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja rosetta »

ta1ja kirjoitti:No tota, muistelisin että erään lähimenneisyyden edustajamme vastaanotto oli ulkomaisissa viisupiireissä aika tyrmäävä, mutta olivat kyllä väärässä vähintään laadun suhteen ;), ja myös tuloksen suhteen sikäli että eihän kukaan siellä uskonut sen finaalimahdollisuuksiin.
Niin no, pakko minunkin myöntää, että viime vuonna halusin kyllä edustajaksi Teräsbetonin, tuli mitä tuli ;)
Että ehkä olen sitten vähän epäjohdonmukainen. Tosin siitä olin sentään nähnyt edes joitakin positiivisia kommentteja etukäteenkin. ;)
Ja avainjuttu tässä on varmaan tuo "se mikä itseä eniten koskettaa"... Teräsbetoniin uskoin 100%, se vain oli jotenkin niin sydäntä lähellä, Signmark taas ei kosketa minua millään lailla. Ei sitten millään. Ja olen nähnyt jopa normaalisti rappia kuuntelevilta kommentteja, että ko. kappale on vain yksinkertaisesti huono, kun taas Teräsbetonin biisi oli, vaikkei todellakaan yhtyeen parhaimmistoa, niin kuitenkin hyvä ja mukaansatempaava.

(Ehkä osaksi senkin takia, että TB niin lytättiin ja sitä vihattiin viisupiireissä, haluaisin nyt tänä vuonna Suomelta edustajan josta pidettäisiin muuallakin... ;))

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

rosetta kirjoitti:... ehkä olen sitten vähän epäjohdonmukainen. ...Signmark taas ei kosketa minua millään lailla. Ei sitten millään.
;) Ethän sä ole itseasiassa yhtään epäjohdonmukainen, kannatat sitä mistä pidät. Sehän on erittäin johdonmukaista ja ok. EDITinä vielä lisäisin että itseä harmittaa että tänä vuonna ei Suomen valkoimassa ole sellaista realistista ehdokasta josta täysillä pitäisin, vaan voin vähän viileesti arpoa plussia ja miinuksia. Tällainen on kuitenkin paljon tylsempää. Elättelen kyllä vähän toiveita että tilanne korjautuu itse kisassa kn se Bosnian Regina saa biisinsä ilmoille. Toivottavsti eivät petä.
Viimeksi muokannut ta1ja, 26 Tammi 2009, 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ainakaan mitään kansainvälisiä viisukeskustelupalstoja ei kannata käyttää minään mittarina. Viisufaneilla kun on aina ollut omat suosikkinsa, jotka ovat sitten loppukilpailussa jääneet alas tuloksissa. Ja joka vuosi on paljon niitäkin kappaleita, jotka eivät uppoa juuri minkäänmaalaisiin viisufaneihin ja kas vaan - lopputuloksissa ollaankin sitten korkealla. :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja rosetta »

ta1ja kirjoitti:
rosetta kirjoitti:... ehkä olen sitten vähän epäjohdonmukainen. ...Signmark taas ei kosketa minua millään lailla. Ei sitten millään.
;) Ethän sä ole itseasiassa yhtään epäjohdonmukainen, kannatat sitä mistä pidät. Sehän on erittäin johdonmukaista ja ok.
Kiitos :hali: Tarkoitin siis sitä, kun saarnaan muille ulkomaalaisten mielipiteiden huomioon ottamisesta, ja viime vuonna en kuitenkaan itse kauheasti siitä välittänyt :puna: Nyt lopetan saarnaamisen (tai ainakin yritän). :heh:
Violette kirjoitti:Ainakaan mitään kansainvälisiä viisukeskustelupalstoja ei kannata käyttää minään mittarina. Viisufaneilla kun on aina ollut omat suosikkinsa, jotka ovat sitten loppukilpailussa jääneet alas tuloksissa. Ja joka vuosi on paljon niitäkin kappaleita, jotka eivät uppoa juuri minkäänmaalaisiin viisufaneihin ja kas vaan - lopputuloksissa ollaankin sitten korkealla. :heh:
Kyllä viime vuonna Dima oli aika korkealla fanien(kin) suosiossa :niinpa:, ja taisivat olla kaikki top 10:een sijoittuneet (tosin tietysti myös moni joka ei siellä ollut, kuten Ruotsi). (Ainakin palstoilla, joita itse seurasin.)
Ja nuo, jotka eivät mihinkään faneihin uppoa ja ovat silti korkealla tuloksissa, tuppaavat vain yleensä olemaan luokkaa viime vuoden Latvia ;)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8154
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja hra47 »

rosetta kirjoitti: (Ehkä osaksi senkin takia, että TB niin lytättiin ja sitä vihattiin viisupiireissä, haluaisin nyt tänä vuonna Suomelta edustajan josta pidettäisiin muuallakin... ;))

Olikohan ne tyypit, jotka kuulemma viime vuonna Suomen karsintafinaalin ratkettua lähtivät sormimerkkejä näytellen, Kari Tapion kannattajia? :rofl: Eihän sitä kai muutenkaan voi tulkita, sillä jos TB ei olis voittanut, voittaja olisi ollut Kari Tapio.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Manteli
Maistelija
Maistelija
Viestit: 36
Liittynyt: 05 Joulu 2008, 18:58

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Manteli »

Kyllä olen kallistunut myöskin tuon Waldo´s Peoplen puoleen tässä viisuedustaja kysymyksessä. Ainakin alkukarsinanssa he onnistuivat parhaiten vakuuttamaan.
Passionworksin biisi on ihan OK, mutta erityisesti sen naissolistin laulu oli järkyttävän epävireistä. Sama juttu vaivasi vähän Kwanin Marikoakin.
Riikan biisiin tykästyin sen alkukarsinta esiintymisen perusteella! :ihana: Ja Tapani Kansalla on niin upea ääni ja biisissä sellaista paatosta, että en voi olla pitämättä. :ihana: :kups:

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6309
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja mariah »

täällä kovasti suunnitellaan lauantaix esc studioo siskon ja perheen luokse :ihana: kaikilla jännitys nousussa ja känny kourassa lauantaina äänestää WALDOS PEOPLEE :tuuletus: toivottavasti ei pudota hehkutukses kovinkaa korkeelta..mun suosikit on tullu yleensä aina kakkosex..oispa tällä kertaa toisin :jihuujippii:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Tässä ei ole nyt muuta mahdollisuutta kuin että Waldo's People viisuihin! Näin ne lauantaina livenä ja oli kyllä ihan huikeeeeeta! :tuuletus:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Suunta on äänestyksessä oikea! :tuuletus:

Waldo's People - Passionworks f. Tony Turunen 48 - 41 :peukku:

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Just noi kaks mä haluisin Superiin mut pelkään pahoin et sit joku Jartsa tai Tapsa tulee ja korjaa potin kun suomalaiset taas äänestää kotisohvillaan... :eeek:

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Sen, mitä suomi haluaa (ja äänestää), sen se myös saa. Itse haluaisin lähinnä WP:n, PW:n tai Jarin Moskovaan, mutta tuskin jaksan yhtään noista äänestääkään, joten ei passaa liikaa valittaa vaikka sinne lähtisikin se Janita. :heh:
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Mitäs mä tähän nyt kirjottasin? Oonko tosiaan näin innostunut Suomi 2009:stä? :mitvit: tuntuu, että kaikki sanottava on jo sanottu (pitäskö keittää kahvit) :joojoo:
Tylsää tuo toinen mahdollisuus finaalin aluksi... finaaliin kuuluu vain sinne selvinneet kappaleet, ei siellä enää karsita. Pakko myöntää, etten ole koskaan ollut kovin innoissani näistä Suomen karsinnoista.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Juurovissön kirjoitti:Mitäs mä tähän nyt kirjottasin? Oonko tosiaan näin innostunut Suomi 2009:stä? :mitvit: tuntuu, että kaikki sanottava on jo sanottu (pitäskö keittää kahvit) :joojoo:
Tylsää tuo toinen mahdollisuus finaalin aluksi... finaaliin kuuluu vain sinne selvinneet kappaleet, ei siellä enää karsita. Pakko myöntää, etten ole koskaan ollut kovin innoissani näistä Suomen karsinnoista.
Olen samaa mieltä
Toinen mahdollisuus sucks :niinpa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^Ehkä se on kuitenkin armeliasta, mutta onko se pakko käydä finaalin aluksi? :mitvit:

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Ainakin 2008 se toinen mahdollisuus vain pitkitti finaalia ja ei tuonut mitään lisäarvoa finaaliin. :shock:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Juurovissön kirjoitti:Tylsää tuo toinen mahdollisuus finaalin aluksi... finaaliin kuuluu vain sinne selvinneet kappaleet, ei siellä enää karsita.
Jos kansa on äänestanyt niin päin seiniä kuin näissä alkukarsinnoissa (re ehdottomasti finaaliin kuuluvan Passionworksin pudottaminen,), niin kyllä silloin on järjestettävä 2. mahdollisuus tämän vääristymän korjaamiseksi... :heh:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Juu juu, mut se pitää olla oma lähetyksensä eikä liittyä finaalilähetykseen :peukku:

Lukittu