SICHELLE | Left right
Olen joutumassa hyvää kyytiä tämän muhkean biisin pauloihin, se kasvaa loppua kohti. Tätä haluu lisää

Valvoja: MrMemory

Vaikka ei yhtään ihan napakymppiä ole, niin tosi monta oikein hyvää kuitenkin. Kolmas erä on paras, tykkään jonkin verran kaikista biiseistä siinä. Muutkin erät ovat hyviä, hyvät karsinnat on Norja saamassa aikaan! Olen kuunnellu biisit vasta kerran, joten lista on tuollainen hutaisten tehty. Eniten sävähdyttää toistaseksi Jannin biisi! 

Ate kirjoitti:1. Tone Damli Aaberge - Butterflies
2. Kesera - Party
3. Alexander Rybak - Fairytale
4. Sunny - Carrie
---Moskova-raja---
5. Janni Santillan - (Like you did) Yesterday
6. Chicas del Coro - Men, men, men

Miik kirjoitti:Ate kirjoitti:1. Tone Damli Aaberge - Butterflies
2. Kesera - Party
3. Alexander Rybak - Fairytale
4. Sunny - Carrie
---Moskova-raja---
5. Janni Santillan - (Like you did) Yesterday
6. Chicas del Coro - Men, men, men
TOP6-smiaxii!

Ei niistä puoliminuuttisista todellakaan saanut mitään kuvaa. Mutta Alexander Rybakille voi jo nyt antaa palkinnon tehokkaimmasta englanninkielen raiskaamisesta
Ehkä olisi hänenkin kannattanut pysyä äidinkielessään... toisaalta, jos se voittaa niin jatkuuhan siinä viimevuotisen Norjan viisun perinne tönkköenkusta 

ihastuttavan -70 lukulainen, jotain Barry Manilow ym. 

romualdo kirjoitti:Fairytable

eh tarkoittaa mitä..? vähä norskiballadien (male-artistien) lumoissa....

Seven Seconds on mahtava jaskajokusfiilistelybiisi! 

Löytyykö biisejä muualta kun tuolta norjan kielisiltä sivuilta?

Hurrican kirjoitti:Ja itse asiaan, mulla oli jopa kysyttävää: onks toi Velvet sama kun se ruotsin miamoredejavu-Velvet?![]()

Minusta hän ei hirveästi näytä häneltä, mutta hän se kuulemma on. 

Ihanaa kaihopoppista, josta tuli paikoittain jopa hieman A-HA mieleen! 

Pete kirjoitti:^ Tuo afronorjalainen tyttö on muuten Amelia, joka kilpaili Norjan karsinnoissa vuonna 2006 mainiolla Unbelievable-kappaleella.Minusta hän ei hirveästi näytä häneltä, mutta hän se kuulemma on.
Ihana Unbelievable
Yksi koko vuoden parhaista kappaleista 

Katseleekohan tätä lähetystä kukaan muu kuin minä? IHANAA HUUMAA!!! 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa