Sveitsi voisi kokeilla ensi vuonna viisuapua Suomesta?
Cleaning Women? Jimi Tenor? Ninja? 
Valvoja: MrMemory
Sveitsi voisi kokeilla ensi vuonna viisuapua Suomesta?
Cleaning Women? Jimi Tenor? Ninja? 

. Esitys oli aika perusmeininkiä, mutta en usko, että tätä olisi mitenkään erilaisella esitykselläkään pystynyt pelastamaan, biisi ei vaan iskenyt. 

Hallatar82 kirjoitti:Länsi-Euroopalla menee huonosti.

Naali kirjoitti: Laulajan ääni ei ollut ihan puhdas, mutta mielenkiintoinen ja mun mielestä biisiin sopiva kyllä. Rokkivedoksi viisulavalla yllättävänkin toimiva. Mut ei sit.

Sani77 kirjoitti:Olin niin shokissa tämän ihanuuden tippumisesta etten saanut yöllä nukuttua

Musavideolla toimi paljon paremmin.

Rousku kirjoitti:Länsi-Euroopalla meni ykkössemissä ihan hyvin.

Mua ei haittaa yhtään, ettei päässy finaaliin. 

akuankka13 kirjoitti: Tämän vuoden suurin oikeusmurha!
esim. Kihara ja se Israelin biisi

Nyt vaan pitäs saada bändi Juhani Merimaan (tai jonkun muun rokkinenän) tietoisuuteen, niin kohta pukkais pojille keikkaa. Oisko vähä loistoo. Ja samaa mieltä, hyvin sörssivät Moskovassa biisinsä. 

Juurovissön kirjoitti:^ Hyvä idea, Rakkausötökät stadiin keikalle, kannatetaan![]()

ohella), että kun eilen katseltiin nauhalta semejä totesi melkein heti: tässä on hyvät taustat, mutta laulaja ei ole lähellekään hyvä. Ja en ollut puhunut asiasta kyllä, koska en ole tässä ollut kotonakaan paljon viime viikkoina.
Viideltä muulta maalta kaksi 

..täällä meillä on sitten pesty korvat mäntysaipualla

Juurovissön kirjoitti:Aika hupaisaa on se, että laimea Lovebugs livenä Euroviisuissa on kuitenkin ollut yksi tämän vuoden kuunnelluimmista levyistäni.
Uusin levy on niin letkeää tavaraa, että jotkut inehmot, joille olen pakkosyöttänyt levyä, ovat ihmetellen kyselleet, että "mikä bändi tää oikein on, kun kuulostaa niin hyvältä"...
Onneksi löysin tämän bändin Euroviisuista. Muuten en tietäisi tästä hienosta yhtyeestä mitään.
Teitä joita edes vähän kutkuttaa tämä "the highest heights" -kappale, voin suositella koko levyllistä Lovebugsia. Hieno levy, jonka ehkä puolivälin parhaimmistoon viisubiisi pääsee... Minusta Baselin poikien levyllä ei ole yhtään huonoa kappaletta! Hienoa! Voi kun saisivat levynsä edes vähän paremmin esille Skandinaviaan ja Suomeen! Itse tilasin levyn suoraan netitse Sveitsistä.
Kiitoksia !

Kleopatra kirjoitti:Lovebugs `n " The highest heights" on ollut minun ykkössuosikki tänä vuonna![]()
Hei, voisitko antaa vinkkiä miten saisin hankittua itsellenikin sen levynKiitoksia !

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa