Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Lovebugs - The Highest Heights

*****
50
45%
****
23
21%
***
18
16%
**
15
14%
*
5
5%
 
Ääniä yhteensä: 111

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Tää on niin hyvä! Todella kaunis kappale! :ihana: Tulee ihan kyynel silmään kun tätä kuuntelee. Vaikka mä tykkään niistä ruotsalaisista dancetykityksistä, niin mun mielestä viisuihin on tervetulleita myös tällaiset brittipopbiisit! Tää on IHANA! :tuuletus: <3 Tää on just sellaista musiikkia, josta mä tykkään "viisujen ulkopuolella", tällaista rennonletkeetä svengaavaa... <3 Viisi tähteä eikä kahta sanaa!
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Nata »

Nopeasti pilaantuvaa sorttia, ei ole kestänyt tehokuuntelussa vaan valunut puntarissa alaspäin.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Weewa kirjoitti:Tää on niin hyvä! Todella kaunis kappale! :ihana: Tulee ihan kyynel silmään kun tätä kuuntelee. Vaikka mä tykkään niistä ruotsalaisista dancetykityksistä, niin mun mielestä viisuihin on tervetulleita myös tällaiset brittipopbiisit! Tää on IHANA! :tuuletus: <3 Tää on just sellaista musiikkia, josta mä tykkään "viisujen ulkopuolella", tällaista rennonletkeetä svengaavaa... <3 Viisi tähteä eikä kahta sanaa!
^^ Weewa olen kanssasi niin samix. Nuo lauseet olivat kuin mun ajatuksia. :peukku:

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Subculture »

RockOn kirjoitti:Tää on edelleen mun mielestä niin valloittava :joojoo: Esim tuo 2.23 alkava kitaraosuus on riemastuttava, vaikkei siinä varmaankaan mitään kummoista ole monenkaan mielestä.
Minustakin aivan mahtava kohta. :tuuletus:

Avatar
Sam94
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 556
Liittynyt: 10 Joulu 2008, 20:44
Paikkakunta: Kemi

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Sam94 »

Juuh. Kuuntelin tuon kappaleen nyt ensimmäistä kertaa alusta loppuun, ja se kannatti. :rofl: Heti muuttui mielipide tätä biisiä kohtaan toiseksi. Aluksi olin sitä mieltä, että tää on aika tylsä, mutta täähän on loppujen lopuksi ihan hyvä :peukku:
Saltanötter och pärondryck

Joblo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 363
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:35

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Joblo »

Ei tässä juurikaan VIISUA ole, mutta muuten kyllä ihan kiva kappale. Näin ensimmäisen kuuntelun perusteella.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Pete »

Sveitsin esikatseluvideo:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rGDyZnIY8zI&e[/youtube]
Riskinä seniorilaumat

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Onpa ihana ja karismaattinen tuo laulaja <3 Ja biisikin on tietty edelleen upea...

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Esikatseluvideo ei minusta ollut ihan samalla tasolla kuin tämä kipale. Vähän sekava visuaalisesti. Aiemmin kiinnitin huomiota laulajan kivaan liikkumistapaan siinä liveklipissä ja enemmän laulajaa olisin toivonut tähän kehiin. Tai sitten jotain muuta, no vähemmän psykedeelisiä teinejä kuitenkin.

Tää vuosi on kyllä poikkeuksellisen silmää miellyttävä Reginan, Lovebugsin, Moldovan Nellyn ja Armenian siskosten vuoksi - näitä on kiva katsoa lavalla.
Subculture kirjoitti:
RockOn kirjoitti:Tää on edelleen mun mielestä niin valloittava :joojoo: Esim tuo 2.23 alkava kitaraosuus on riemastuttava, vaikkei siinä varmaankaan mitään kummoista ole monenkaan mielestä.
Minustakin aivan mahtava kohta. :tuuletus:
Ihanaa et sinäki Subculture tykkäät!

Avatar
Sundance
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 523
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Sundance »

rosetta kirjoitti:Onpa ihana ja karismaattinen tuo laulaja <3
Olen kanssasi niin samaa mieltä. :ihana: Video on minusta erittäinkin toimiva, sopii biisille. Ja biisi on niin hyvä, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Joudun kohta tilanteeseen, että puntarini jaettu ykkössija menee kolmelle biisille... Parhautta.
My beauty will save the world - Verka

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Täti ei ehkä ottaisi kiinni, jos kohdalle rämähtäisi.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Aancon »

TantePätsi kirjoitti:Täti ei ehkä ottaisi kiinni, jos kohdalle rämähtäisi.
:rofl: :rofl: :rofl:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Tuo Kurt Cobain look pukee kieltämättä paremmin kuin se aiempi emo-hiuslippa.

Ehkä oon ollut hieman ankara tätä kohtaan, onhan tämä kuitenkin "ihan kiva", vaikka onkin sellainen eri vaikutteiden peili.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Tämä on harmittoman kuuloinen, ei onneksi tylsä. Ja juuri nuo "epäsopivat" kohdat tuovat tähän vetovoimaa: esim. wo-ou-kohdat tuovat mieleen italo discon! :ihana:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja celestes »

rosetta kirjoitti:Onpa ihana ja karismaattinen tuo laulaja <3 Ja biisikin on tietty edelleen upea...
Samaa mieltä <3

Avatar
Archieboy
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 487
Liittynyt: 05 Maalis 2008, 14:46

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Archieboy »

Ainakin tässä vaiheessa sijoitan tämän ekan semin sijalle neljä Suomen, B&H:n ja Montenegron jälkeen. Nyt multa irtoo tälle ***** kuten myös edellä mainituille, mutta luulen, että tämä ei kestä kuuntelua eli tulee varmaankin (???) putoamaan mun listalla. Mutta ei voi tietää...

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Mahtavaa! The Highest Heights -levy kolahti suoraan Baselista minulle! :tuuletus:
Levyn mukana kirjelähetyksessä tuli 2 Lovebugs-postikorttia ja tädäm: toisessa kortissa on poikien nimmarit ja Vielen Dank!

Ykköskipale on intro. Viisubiisi on numero 2 ja siitä levy vasta oikeastaan lähtee kunnolla käyntiin. Biisi on alkuhölkkää ja fiilistelyä tuleviin kappaleisiin. Kolmen minuutin viisusäännön takia tämäkin kappale jää ihan liian kesken. Levyversiossa kappale kestää vielä minuutin pidempään.

Tämä levy on varsin onnistunut brittirokkipläjäys. Se on upea kokonaisuus. Euroviisuihin olisi toki kannattanut pisteidenkalastelun vuoksi valita jokin melodisempi kappale levyltä, mutta hyvä näinkin. Itse asiassa sinne valittu The Highest Heights on levyn latteimpia biisejä...

Pojat saavat kyllä varsin hyvin huomiota. Enhän minäkään olisi ilman viisuja tiennyt tästä loistavasta rock-yhtyeestä yhtikäs mitään! Pojat osaavat soittaa, laulajalla on karismaa. Levyllä on mahtava tunnelma. Levyn haluaa kuunnella koko ajan uudestaan. Se vain paranee kerta kerran jälkeen. Kappaleisiin ei kyllästy. Ihanaa Lovebugs, olette suosikkejani :peukku: Tulkaa pian Suomeen keikalle!

TuiiYa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 164
Liittynyt: 04 Touko 2007, 20:35

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja TuiiYa »

Mahtaa olla awesome albumi, koska tämäkin biisi on oikein hyvä, ylivoimaisesti paras tässä ESC-porukassa eikä kulu kuunnellessa uudelleen ja uudelleen ja... SVEITSI VOITTOON :tuuletus:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Juurovissön kirjoitti: Euroviisuihin olisi toki kannattanut pisteidenkalastelun vuoksi valita jokin melodisempi kappale levyltä, mutta hyvä näinkin. Itse asiassa sinne valittu The Highest Heights on levyn latteimpia biisejä...
Jos tämä on lattea niin millaisiahan ne muut sitten ovat... :shock:
Tosin ei minusta ole ollenkaan lattea, vaan todella mahtavasti eteenpäin kulkeva ja rullaava! :surrur:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Noh, myönnettäköön, että lattea ei ehkä ollut järin viisas adjektiivi kuvaamaan biisiä, mutta levy on kyllä niin hyvä, että viisubiisi ei suinkaan yllä parhaimmistoon Lovebugs-asteikolla :ihana: (ja tämä kommenttinihan kuuluu tietenkin osastoon mun mielestäni)... Tahtoo keikalle! Zürichissä ois näköjään 13.3. seuraava keikka :heh:

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Juurovissön piti niin hyvän mainospuheen et pitänee varmaan itsekin jossain vaiheessa tämä tilata :peukku: Tääkin tahtos keikalle, mielellään eturiviin ... vaikka musiikillinen puoli on viehättävä niin kyllä tää ilahduttaa yhtä paljon visuaalisestikin :heh: Ja voi niitä onnekkaita ketkä on Moskovaan lähdössä.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Olen Suomen suurin New Order -fani ja tän lähemmäksi ei viisuhistoriassa ole rakastamaani bändiä menty. Bändiotetta, indievaikutteita, tyylitajua, elektroa /konesaundia mukana, tanssittava rytmi, mahtavia syntikkasointuja, valloittavia kitara- ja bassoriffejä, kaunista alakuloa.
Mahtava biisi, ei voi olla pitämättä *****-tähteä.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Mahtavaa, lisää Lovebugs-fanittajia!!! :tuuletus: :tapu: :rakkaus:

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Oon vähän kade koko albumin omistajalle. :peukku:

TuiiYa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 164
Liittynyt: 04 Touko 2007, 20:35

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja TuiiYa »

Ensivaikutelmani tuskin pettää, eli tämä tulee saamaan täydet pointsit ainakin Suomesta ja UK:sta ja loppujen lopulta voittaa nää kisat :voitto: Kaikin puolin ja joka näkökulmasta paras tästä porukasta.

Vai mikä tai kuka tätä edes kaukaa uhkaisi, jos Suomea ei lasketa? Kysyn vaan. Suomi onkin oudon korkealla, ei yhtään vastaa ennakkokäsitystäni mutta näin se on nähtävä :miettii: Puolisen tusinaa kuunneltavaa biisiä, loput voi saman tien unohtaa.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Tää on hiton hyvä :tuuletus: En kyllä oikein usko ,että pärjää viisuissa.

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5051
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Tää kappale on kyllä mainio! :tuuletus:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
Valeri
Siemailija
Siemailija
Viestit: 124
Liittynyt: 01 Marras 2004, 16:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Valeri »

Onhan tää omaa luokkaansa. Ehdotonta eliittiä kera Ranskan. Kolmen minuutin sääntö harmittaa, typistetystä versiosta jää monta herkkua pois. Tässä ei olisi tiivistämisen tarvetta eikä varaa, niin kuin ei olisi ollut S'il fallait le fairessakaan. Viisutiiviste tehdään varmaan taiten, mutta silti sattuu sydämeen. Kädet on kyynärpäitä myöten ristissä Sveitsin ja Ranskan puolesta. Muista ei ole niin väliä, menevät viihteen puolelle, mutta näiden kohdalla on totinen paikka.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Toivon että tää voittaa, tämä on hyvä kappale mutta mutta.... Tuntuu että käy niinkuin viime vuona Sveitsille..

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Sveitsi 2009: Lovebugs - The Highest Heights

Viesti Kirjoittaja hra47 »

U2:n kitarointia yhdistettynä Pet Shop Boysiin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Lukittu