Valvoja: MrMemory

Conductor kirjoitti:Paolo uudestaan viisuihin !

The_Sipi kirjoitti:Tuleekohan taas plagiaatti?

akuankka13 kirjoitti:En minä nähnyt kyllä Paolossa mitään viehättävää. Lauloi viisulavalla niin epävireisesti että kipeää teki![]()
Mutta DJ Bobo vois tulla uudelleen viisuihin. :--))
Luulisi yli seitsemän miljoonan asukkaan maasta löytyvän.
Saksan vuoden 2004 karsinnoista viisastuneena mies edustaa kotimaataan varmasti tarttuvalla popkappaleella.

Pete kirjoitti:Sovitaanko, että Sveitsiä edustaa Patrick Nuo?Saksan vuoden 2004 karsinnoista viisastuneena mies edustaa kotimaataan varmasti tarttuvalla popkappaleella.
Eikä se em. biisikään mitenkään huono ollut, kunhan siihen tottui kunnolla.

Mulle käy myös rokahtavat laulut. Ja varsin hyvin käykin suurena Muse-fanina!

Timoteus kirjoitti:Blick-lehden mukaan Sveitsiä edustaa yhtye nimeltä Lovebugs.
http://www.blick.ch/people/schweiz/eurovision-lovebugs-treten-in-moskau-an-109930
Sveitsin TV tai yhtye itse eivät ole vahvistaneet asiaa.

Juurovissön kirjoitti:Tuossapa heidän yksi musavideo, ei siis se edustusbiisi. Mikähän kytkös heillä on Lene Marliniin? Lene on kai norjalainen?
Ja Lene Marlin
Mikä lie sitten näiden kahden kytkös, mutta Lenehän tosiaan on norjalainen. Kelpaisi mulle featuroimaan myös Moskovassa

Toivottavasti se viisubiisi on kans täntyyppistä, hmm... vihdoinkin taitaa Alppimaa päästä puntarissani top10:een... 

No, löytyykö sieltä mitään hyvää?
Kai tämä Sveitsiltä on parempi ku joku DJ BOBO (
), mutta en ole silti kovin vakuuttunut.
Ja rokkivihaajathan voi aina skipata viisuissa nää biisit yli, ettei maailma romahda 

onks nää jotain lovemetal ihailijoita, siis ton dueton perusteella. Kivaääninen laulaja, mutta ei iske, kun menee emo-siirapin puolelle ainakin tossa duetossa, onneksi tämä uusi on parempaa, mutta ... vähän yhdentekevää silti.
.

Harmi, jos olen ainoa. Mut ei se mitään, tuulimyllyjä vastaan on taisteltu ennenkin. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa