Valvoja: MrMemory

Toni kirjoitti:Ensimmäiseks mä tempasisin ton haamukoltun halavattuun ja tilalle farkut ja joku rock-henkinen toppi.Lauluäänelle ei taida olla tehtävissä paljoakaan...

Karseelta näytti myös se etukenonojaaminen. 

Miik kirjoitti:
Te jotka katsoitte suorana: oliko toi yhtä kehnoa itse kisavedossakin vai oliko se vaan tuo voiton tuoma huuma, joka tytön ääntä värisytti?

Hyvin laulettuna olisi mennyt helposti tämän vuoden puntarini top kolmoseen.
niin biisi ku esittäjäki
ei mitää asiaa finaaliin moskovas,kui näin huonoi biisejä kyproksella
viime vuotinen oli tähän verrattuna loistava!
Eihän tuota live-vetoa pysty kuuntelemaan. 

tonywerner kirjoitti:Ei mikään suuren luokan laulajaApua tota uikutusta. Biisissähän olisi ainesta, jos olisi laulutaitoinen, karismaattinen esittäjä. No onhan hänellä kolme kuukautta vielä aikaa kasvaa
Timoteus kirjoitti:Laulaja on vasta 16-vuotias, joten en taida viitsiä olla julma. Sääliksi käy tyttöä.

kaikki nuotit menee päin
jos tää mimmi laulaa jo nyt
niin mitä oli UK Cry baby
.
Cypros needs You. 

Biisi on aika keskiverto radiopoppi, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ei hyvä muttei huonokaan; totta kyllä, että laulua täytyy tytön treenata...

Tais kyllä tää yks kertakuuntelu riittää tän tytön biisille. 

Minunkin käy sääliksi sekä esittäjää että kappaletta 

mpappa kirjoitti:No johan jotakin. Herkkä esitys ja esittäjä haukataan lyttyyn. Ei tämä Christina nyt ihan niiiin huono ole. (Tänä vuonna jo usea kehnompi yritelmä). Minua tämä viehätti yksinkertaisuudellaan ja herkkyydellään. Niin no laulu ei sujunut ihan moitteettomasti, mutta kuitenkin ihan riitävän hyvä.
. Laulaja menee mäkeen biisin loppupuolella niissä korkeissa voimakkaasti laulettavissa kohdissa, mutta joukossa on vastapainona oikein kivaakin kuunneltavaa.

rosetta kirjoitti:keskiverto radiopoppi
Mun mielestä tää on tylsä jollotus ja laulajakin on heikko. Harmi.

mariah1979 kirjoitti:ihan hirveeniin biisi ku esittäjäki
ei mitää asiaa finaaliin moskovas,kui näin huonoi biisejä kyproksella
viime vuotinen oli tähän verrattuna loistava!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa