hope sou toimii myöskin livenä,vähä epäilen mut luottavaisena 
Valvoja: MrMemory
hope sou toimii myöskin livenä,vähä epäilen mut luottavaisena 

Mulla oli vähän ennakkoluuloja Waldon poppoota kohtaan, mutta oon valmis perumaan ne kaikki. Tää on hyvähyvähyvä! 

Ai kun mä jo näen meidän joraavan tätä viisudiscossa!
Täydellinen biisi! 

Tarttuva biisi, joka voisi toimia myös Moskovan viisujen fanikatsomossa. 

mutta koska mulla on niin monta suosikkia ja johonkin järjestykseen niitä on puntarissa aseteltava niin luultavasti tää ainakin nyt ensin jää jonnekkin puolivälin seutuville mikä ei tarkoita sitä että tää olis huono 

Tykkään. Tanssittava biisi europippaloihin ja tietysti lavalle Moskovaan. Hyvä tuote euroviisuihin!

mut olisin odottanut vieläkin tykimpää biisiä.
Silti ihan loistava tääkin ja suosikkeja myös. 

JuhaUK kirjoitti:Apua, nyt mä keksin mikä tutunoloinen sävelkulku tässä on! Nik Kershaw, Wouldn't it be nicen riffi on kertsissä kahdessa kohtaa![]()

Tarttuva kertsi, mutta lähtee jotenki kömpelösti liikkeelle, tai jotenki liian nopsaan kertsiin. Sovituksessa sais olla jotain kunnon rytinää, jotai palosummereita ja kunnon huudastusta ja lämppäävä a-osa. Kertsi polkee ihan jees, mutta jauhaa vähän kyllä turhaan itseään. C-osa ok. Hmph, pitää kuunnella tätä uudestaan useemman kerran, jos tästä vaikka sais irti vielä enemmän ku kahdella ekalla kerralla. Tältä odotin kyllä paljon...
Hyvähän tämäkin on, mutten jotenkaan näe (ainakaan vielä - show:ta näkemättä..) tätä Moskovassa saakka!?! Jotain originaalia kuitenkin puuttuu!?! Mene-tiedä. 

Toivottavasti Moskovaan, vähintään SCC:hen! 

ritsu89 kirjoitti::roll: enkai minä niiden nimiä ylöspistä!No mm islanti,ruotsi ja ukraina kuulosti tältä viime vuonna.
Sehän on sitten selvä... 

, kun jättää huomioimatta, miten muistuttaa E-Typeä (plagiointisyytöksiä luvassa jos valitaan Suomen edustajaksi?). 
Aivan mieletön ralli. Enemmän tällaisia viisuihin! 

Mahtavasti tuotettu ja laulettu, miltäköhän kuulostaa livenä... 

Pakko pistää tänään illalla puhelimeen soittoääneksi! 

Kollega kirjoitti:Tää on, kun jättää huomioimatta, miten muistuttaa E-Typeä (plagiointisyytöksiä luvassa jos valitaan Suomen edustajaksi?).
Onko multa mennyt ohi vai onks toi naisartisti ihan vaan vierailevana laulajattarena Waldon joukoissa? Siis toi nainen, jonka nimeä en saa millään päähän ja näyttää seisovan Waldon vieressä lehdistöesittelyssä. Pongasin hänet tästä MTV:n viihdeuutisklipistä.

Jvvv kirjoitti:En ehkä ihan kestä tämän kappaleen iskevyyttä!Pakko pistää tänään illalla puhelimeen soittoääneksi!
. Mä en vaan osaa itse tehdä, joten odotan, että johonkin tulee jossakin vaiheessa valmis soittoääni. 

Jotenkin vaan jää vajaaks tää biisi, kun vertaa edellisiä sinkkulohkaisuja Emperor´s dawn ja Back again. Toivottavasti pärjää kisoissa. Luulenpa kumminkin, että Kwan korjaa potin. 

Zei kirjoitti:Oiskohan tuo nainen ollut Karoliina Kallio?
WALDO´S PEOPLE:
Waldo - vocals
Karoliina Kallio - vocals
Sami Lehto - rummut
Karl Sinkkonen - koskettimet
Kimmo Nissinen - kitara

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa