Mutta olin ilmeisesti "tulkinnut" biisin sanat täysin päin seinää, nimittäin nyt kun katsoin tuon videon, niin mun aatteet kumottiin heti.Valvoja: MrMemory
Mutta olin ilmeisesti "tulkinnut" biisin sanat täysin päin seinää, nimittäin nyt kun katsoin tuon videon, niin mun aatteet kumottiin heti.
(että suomalaiset suhtautuvat viisuihin liian ryppyotsaisesti jne.)
Biisi sai ihan uuden syvällisen merkityksen
Odotin jotain köyhän suomalaisen biletysvideota, joka ei kuitenkaan näytä hyvältä biletysvideolta - mutta onneksi Waldo on viksumpi 

Tää video oli tylsä ja kaamee, ei mitään muuta sanottavaa tästä. Olin vaan todella pettynyt kun näin tän videon ja ootinkin aivan jotain muuta.

En oo vielä katsonut videota,nyt heräs mielenkiinto! 

ja kriittinen asennekin ihan kaikonnut
. Jokatapauksessa ihan kiva rallatus.
Tiana kirjoitti:Waldon mukana olo on ehkä paras euroviisu-uutinen kolmeen vuoteen.![]()
![]()
![]()
Waldon levyt löytyy hyllystä.
Tää ei voi olla huono.
Ihan perusbiisikin tulee olemaan jo parempi kuin yksikään viime vuoden karsintakappaleista.
![]()
![]()
Niin ja parempaa naista laulamaan englanniksi ei löydy Suomesta. Karoliina osaa vetää tyylillä..

milnerinho kirjoitti::mitvit: En oo vielä katsonut videota,nyt heräs mielenkiinto!
Täytyy katsoa kallistunko JIMin tai Wernerin puolelle.

ZetZet kirjoitti:Karoliina Kallio näyttä videolla kovasti BB-Mariannalta.
Toivottavasti Karoliina ei sentthän oo niin tyhymä ku BB-Marianna! 

ja on sentään yks kauniinpia naisia
)

Pete kirjoitti:Nyt ne ovat ilmeisesti jo menneet, kun en löytänyt enää.

En itse löytänyt eilen tuota kampanjaa mistään. 

rosetta kirjoitti:Waldo's People näkyy ohittaneen Passionworksin Esctodayn äänestyksessä ja siis johtaa sitä...
(http://www.esctoday.com/vote/poll.php?id=573)

Outoa. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa