Valvoja: MrMemory

:The_Sipi kirjoitti:Kuulostaa voittobiisiltä.

mutta en ehkä jaksa uskoa näihin uus-ysäreihin.

Ehkä aika tasapaksu kuiteskii, mutta pidän. Tällaiset ysärijutut on ihan hauskoja sopivissa määrin.
Hymisin melodiaa jo ensikuuntelulla. Jotenkin tuli sellainen tunne, ettei ehkä toimi livenä yhtä hyvin...
Toivottavasti olen väärässä!
Ehdottomasti kärkikandidaatti. Automaattisesti alkaa mielessä syntyä tapoja tanssia tätä. Milloin pääsee kokeilemaan? Illalla kotona tietysti 

Tätä on ihmisen hyvä hipata.
Kyllä ihmisen kelpaa tätä (viisu)diskossa hytkyä. 

Kunhan live laulanta ( ja koreografiat ) vaan toimis niin tulee tappelemaan karsintojen voitosta 

Tyypillistä Waldoa. Kärkikamppailussa varmasti mukana.

Olkoon tämä nyt sitten kolmanneksi paras ekalla kuuntelulla, heti Surrenderin ja Kwanin jälkeen.
En tiedä toivonko voittoa juuri tälle, mutta mun ykkönen tämä TIETENKIN on - eikä se karsintavoittokaan olisi huono asia... saattaisivat viisuimmeiset muuallakin Euroopassa pitää tästä
Mutta eiköhän ne löydä tämän karsinnoistakin 

Waldo on just sitä, mitä mä odotin, eli 90-luvun lohjaa. Ja kieltäydyn yhä pitämästä tästä.
No ei tää oikeasti ollut mun teekupposeni, mutta vaikka olisi ollutkin, niin en olisi ikuna tunnustanut sitä. En edes humalassa ja kovassa viisuhuumassa. Periaatteita, niitä on ihmisellä oltava. 

Tykkään kovasti

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 1 vierailijaa