Valvoja: MrMemory

33 pistettä, kun 10:ntenä olevalla Serbialla 60!!! Ja väliin mahtuivat vielä Irlanti ja Puolakin.

Tää oli ihan kiva finaalissakin ja tuulikonetta ilmeisesti oli säädetty vähän niin, että naisparan jalat eivät näy puolelle maailmalle.
rosetta kirjoitti:^ Mutta sijoittui silti finaalissa aika paljon paremmin kuin 1. semin raativalinta, joka ei ollut yhtä kaukana puh.äänestäjien valinnoista
Kroatia sai blokkipisteitä 35, Suomi 16 (Viro laskettu luonnollisesti blokkiin mukaan). Blokin ulkopuolelta Kroatialle 10 ja Suomelle 6 eli aika samoihin mentiin. Kumpikaan ei kerännyt heikoiten pisteitä tyypillisen tukijajoukkonsa ulkopuolelta, vaan tarkasta rajanvedosta riippuen tämä kunnia kuuluu Espanjalle tai Liettualle.

Igorin livelaulantaa on moitittu huonoksi, mutta ainakin Moskovassa molemmat livet meni tosi hienosti. Ja mies on komea kuin mikä...!
Ihania katseita kameraan, kyllä vetosi paaaaaaaaaaaaaljon enemmän kuin Sakis
Lijepa Tena soi monta kertaa päivässä boxilta

Cedianska kirjoitti:Kroatia oli yksi mun ehdoton suosikkiIgorin livelaulantaa on moitittu huonoksi, mutta ainakin Moskovassa molemmat livet meni tosi hienosti. Ja mies on komea kuin mikä...!
Ihania katseita kameraan, kyllä vetosi paaaaaaaaaaaaaljon enemmän kuin Sakis
Lijepa Tena soi monta kertaa päivässä boxilta
![]()
btw. Igor on ilmeisesti osallistunut paikalliseen Big Brotheriin tai vastaavaan, ainakin youtubesta löytyi siihen viittaavia videopätkiä
Ja Igor nyt voittaa Sakisin kuusi-nolla, anteeksi heitä kohtaan jotka kreikan edustajasta tykkäsivät.
Euroviisu dvd:eenkin voisin ostaa ihan vain sen takia että saan kuunnella Tenaa, mutta taitaa Alexanderin levy viedä voiton..

Pete kirjoitti:Kuppilassa ei ole tainnutkaan tulla juurikaan esille se, että Igor oli mukana Balkanin Operacion Triunfo -ohjelmassa, jonka katsojaluvut pyörivät n. 20 miljoonan katsojan luvuissa!-- Finaalipaikka oli siis jopa odotettavissa.

Tätäkin alan jopa sietämään
Nyt sitä huomaa kuinka alkaa tykkäämään tosi monesta viisusta näin jälkikäteen 

Pete kirjoitti:Siis Igor osallistui aikoinaan Idols-tyyppiseen kilpailuun, jossa kilpailijoita kuvattiin myös heidän yhteisessä asumuksessaan.![]()
Nyt minua naurattaa tämä aikaisempi kommenttini:Pete kirjoitti:Kuppilassa ei ole tainnutkaan tulla juurikaan esille se, että Igor oli mukana Balkanin Operacion Triunfo -ohjelmassa, jonka katsojaluvut pyörivät n. 20 miljoonan katsojan luvuissa!-- Finaalipaikka oli siis jopa odotettavissa.
Tuomariäänillähän Kroatia sinne finaaliin meni, joten kovinpa oli suosittu tämä Igor.

Paras! Eipä paljon auttanut mun 2 puhelinääntä. Toivoin niin kovasti, että Suomi olisi antanut yhden pisteen Kroatialle, mut eipä tietenkään.
Kappaletta pidetään kai sitten oman genrensä huonona edustajana, minulla on siis äärettömän huono musiikkimaku.
Aika vähän pisteitä naapurimaista muuten, vaikka finaalissa ei ollut Kroatian lisäksi kuin Bosnia-H tuolta alueelta. 

Juurovissön kirjoitti::voitto: Paras! Eipä paljon auttanut mun 2 puhelinääntä. Toivoin niin kovasti, että Suomi olisi antanut yhden pisteen Kroatialle, mut eipä tietenkään.Kappaletta pidetään kai sitten oman genrensä huonona edustajana, minulla on siis äärettömän huono musiikkimaku.
Aika vähän pisteitä naapurimaista muuten, vaikka finaalissa ei ollut Kroatian lisäksi kuin Bosnia-H tuolta alueelta.
Zauvijek volim te kolahti heti ja kympillä, kuuntelen sitä vieläkin tosi paljon. Mun suokkarit ei vaan ikinä pärjää 

Cedianska kirjoitti:Juurovissön kirjoitti::voitto: Paras! Eipä paljon auttanut mun 2 puhelinääntä. Toivoin niin kovasti, että Suomi olisi antanut yhden pisteen Kroatialle, mut eipä tietenkään.Kappaletta pidetään kai sitten oman genrensä huonona edustajana, minulla on siis äärettömän huono musiikkimaku.
Euroviisujen alla-ohjelmassa Thomaskaan ei tykännyt tästä, vaikka kuulemma "älskar Balkan-ballader". Musta on tuntunut koko ajan, että oon suunnilleen ainoa johon tämä kolahti ihan täysillä heti. Tää teki muhun samanlaisen vaikutuksen ku viime vuonna Stefan FilipovicZauvijek volim te kolahti heti ja kympillä, kuuntelen sitä vieläkin tosi paljon. Mun suokkarit ei vaan ikinä pärjää
Vaan olkaa onnellisia että tykkäätte hiukan erilaisista biiseistä, se osoittaa että musamakunne on hyvin persoonallinen ja siitä voi olla ylpeä. Itse olen kyllästynyt kulkemaan massan mukana 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa