1. Lluís Cartes - Exhaust
2. Susanne Georgi - Get a life
3. Mar Capdevila - Passió obsessiva
Kaks ekaa tosin melkeen yhtä hyviä, eli melkeen sama kumpi niistä menee. Mut toivottavasti ne ei tota Mar Capdevilaa lähetä.

Valvoja: MrMemory

romualdo kirjoitti:mukava että tämä karsinta sai viedä ensimmäisenä netti-selection-neitsyyteni....

Suosikkisi finalisteista?
Voit valita vain 1 vaihtoehdon
Susanne Georgi - Get a life
15
55%
Mar Capdevila - Passió obsessiva
4
14%
Lluís Cartes - Exhaust
8
29%
Ääniä yhteensä : 27

Vai onko hän sittenkin Susanna?

Mä pidin eniten Passió obsessivasta. 

Pete kirjoitti:Hei! Se on Susanne, ei Susanna.![]()
Vai onko hän sittenkin Susanna?
![]()
, jos menisi ensin kokiksi Andorraan Inkoosta 

Vompeli kirjoitti:Väärin meni.Mä pidin eniten Passió obsessivasta.
tais saada vähiten ääniä andorras.
Helmethän jäävät määkikmään tunnetusti kaikkien maiden karsinoihin. Niitä on onneksi isompi lauma kuin näitä valittuja 

Hienoa! Nyt kehtaan myöntää, että tämä jäi päähäni soimaan sen ensimmäisen kerran kuultuani, ja on soinut siellä aina välillä näiden viikkojen ajan...
Tykkään muuten paljon enemmän tuosta nimestä "La teva decisio" (kuulostaa niin kivalta), toivottavasti kappale esiintyy Moskovassa sillä nimellä (kuten esim. esctodaylla nytkin). 
Roope kirjoitti:Valitsit kyllä varsin ikimuistoisen karsinnan tuohon kauniiseen hetkeenromualdo kirjoitti:mukava että tämä karsinta sai viedä ensimmäisenä netti-selection-neitsyyteni....![]()
Joku alkuvuoden 07 karsinta kuitenkin, olisiko ollut Slovenia 
)
Ei mitään ainutlaatuista, mutta mukaansatempaavaa ja kaunista poppia. Just sellanen biisi mikä laittaa soimaan, kun yrittää aamulla heräillä.
heittäis ainaki ton kitaran varastoon ku ei se sitä kuiteskaa soita,kuha räpyttää ees taas
yksi tähti tässä vaiheessa vaan.

Jipii, jipii... Paras voitti

Mä en oikein saa mistään nurkasta tästä kiinni, jäi toistaiseksi levoton olo vaan. Esittäjä ja kappale ei uppoa mulle samaan mukiin ollenkaan. Kaipaan sisäisiä ihmeitä. 

ei hullumpaa, ei yritä olla yhtään enempää, nauraa itselleen. Edelleen tulee Tea Hiilloste mieleen. Kuuluu siihen neljän tähden jengiin, mutta meniskö kolmeen kuitenkin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa