Valvoja: MrMemory

Pete kirjoitti:Hyvä esitys - olisi ansainnut finaalipaikankin.

Juurovissön kirjoitti:Irlannillakin aika heikkoo tämän puhelinäänestämisen ja itälaajenemisen aikaan!
Kai sitä nyt menestyy kun lähettää 30 vuotta saman biisin, josta kerran on joku tykännyt. Varmasti Dustin the Turkey olisi voittanut jos raadit olisivat saaneet päättää eikä itäblokin maita olisi viisuissa. Ehdottomasti.
heimohilse kirjoitti:Kaikkihan tietävät, että niin Irlannissa kuin Englannissakin on sadoittain hyviä bändejä. En vaan tiedä miksei niitä lähetetä Euroviisuihin. Saattaahan olla, että niitä bändejä ei vaan vois vähempää kiinnostaa.

Wilson kirjoitti:Olen kyllä pettynyt kun tämä ei mennyt jatkoon finaaliin....tässä oli "draavia" ja tytöt suorittivat rennosti ohjelmansa...ja se naisrumpali oli jees

Vaikka kappale sinänsä ei niin omaperäinen olekaan (mutta eivätpä sitä ole useimmat muutkaan mukana olevat kappaleet).
..minä olin kirjoittanut ”draavia” ...
...kun piti olla ”draivia”

Jonnuli kirjoitti:Pete kirjoitti:Hyvä esitys - olisi ansainnut finaalipaikankin.
Samaa mielta Peten kanssa, hyva esitys Irlannilta!

Roope kirjoitti:Irlanti todella yllätti 11. sijallaan
Hyvä biisi tosin
Tytöt laittoivat likoon kaikkensa ja 11. sija on ihan hyvä heille 

Pete kirjoitti:Joko olen täysin unohtanut tai sitten on mennyt minulta ihan ohi, että yksi Black Daisyn jäsen on liettualainen!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa