Viisi tähteä ja paikka puntarini kärkikymmenikössä on selviö.
Ihan vielä en biisiä puntariini kuitenkaan pläjäytä, tätä pitää märehtiä kunnolla.Valvoja: MrMemory

Ihan vielä en biisiä puntariini kuitenkaan pläjäytä, tätä pitää märehtiä kunnolla.

tai no pari.
Pete kirjoitti:Laitoin nyt kolme tähteä, kun kappaleessa on kyllä kauniitakin kohtia. Hassua sinänsä - hyväksyn jotenkin tällaisen kappaleen paremmin rockyhtyeeltä kuin joltakin iskelmäartistilta. En tiedä, mistä se johtuu.
Ihan samaa mietin tossa hetki sitten.
, laitan sen vielä tähänkin

Sydäntä särkevän kaunis.
5 TÄHTEÄ!

Halima kirjoitti:Oi mikä ihana kappale! Mietin annanko neljä vai viisi tähteä, mutta päädyin nyt aluksi neljään. Todennäköisesti kuitenkin myöhemmin nousee viiteen tähteen kunhan kuuntelen useamman kerran. Tämä ylitti mun odotukset kyllä tuhatkertaisesti!

Aivan ihana paatosbiisi
( , jonka suomenkielistä versiota Janne Hurme varmaan jo äänittää...)

ihan nätti biisi mut hivenen tylsä..alux nyt 2 tähtee 

rosetta kirjoitti:Monessa kohtaa kuulostaa jotenkin isänmaalliselta paatokselta...? En tiedä onko tässä sitä tarkoitettu, luin kyllä sanat mutta ei niistä oikein ottanut selvää laulun "ideasta", en minä ainakaan
Anna_M kirjoitti: Aivan ihana paatosbiisi( , jonka suomenkielistä versiota Janne Hurme varmaan jo äänittää...)

Sakis taisi juuri tippua puntarini ykköspallilta. Tämä on vaan niin vaikuttava biisi ja solisti on ihan super, hyper ihana!
Aamulla en ollu vielä varma mitä mieltä tästä olisin, mutta nyt olen vakuuttunut tämän biisin hyvyydestä.
En kuitenkaan voittoon usko kuten bändi itse. 

RockOn kirjoitti:rosetta kirjoitti:Monessa kohtaa kuulostaa jotenkin isänmaalliselta paatokselta...? En tiedä onko tässä sitä tarkoitettu, luin kyllä sanat mutta ei niistä oikein ottanut selvää laulun "ideasta", en minä ainakaan
Täällä toinen, jolle nuo sanat ei ole avautuneet. Ja mitä sanoja tuossa videolla vilahtelee taustalla? Laulun sanoja? Video on kyllä mielettömän hieno, varsinkin tytöt lippuineen
Anna_M kirjoitti: Aivan ihana paatosbiisi( , jonka suomenkielistä versiota Janne Hurme varmaan jo äänittää...)
.
YLLÄTYS, YLLÄTYS
näin alkuun

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa