Valvoja: MrMemory

Ei pahalta kuulosta lain.

iha sitä samaa shittii ku viime vuonna
good bye b-h..parempia vuosia ootelles 

mariah1979 kirjoitti:ensimmäiset puol minsaa näiden tuotannost kuulosti nii kauheelta et mitää hyvää ei voi oottaaiha sitä samaa shittii ku viime vuonna

Mitä suurempi kirjo erilaisuutta sitä parempi! Ja tykkäsinkin erittäin paljon viimevuoden Bosniasta! Mutta, mutta. Tämä Regina vaikuttaa yksinkertaisesti huonolta, ja sellaistahan mukaan en toivo - mutta katsotaan nyt ensin minkälainen biisi tulee, tyrmään vasta sitten. 

Juurovissön kirjoitti:mariah1979 kirjoitti:ensimmäiset puol minsaa näiden tuotannost kuulosti nii kauheelta et mitää hyvää ei voi oottaaiha sitä samaa shittii ku viime vuonna
Vai niin! Pitääkö kaikki olla samasta tuotantolinjasta väännettyä euromuottia? Eivätkkö juuri eri kielet ja musiikkityylit tuo rikkautta ja vaihtelua näinkin laajaan tapahtumaan, kun yli 40 laulua saamme taas kuulla? Lisäksi saamme tutustua sellaisiin artisteihin, jotka muutoin jäisivät täysin pimentoon.
tolla viestillä tarkotin iha sitä vaa et muhun tää ei uppoo,ei sitten millään 

Juurovissön kirjoitti:Vai niin! Pitääkö kaikki olla samasta tuotantolinjasta väännettyä euromuottia? Eivätkkö juuri eri kielet ja musiikkityylit tuo rikkautta ja vaihtelua näinkin laajaan tapahtumaan, kun yli 40 laulua saamme taas kuulla? Lisäksi saamme tutustua sellaisiin artisteihin, jotka muutoin jäisivät täysin pimentoon.
Mun mielestä euroviisujen viehätys perustuu siihen että kuulee vuosittain n. 40 ihanaa euro(homo)humppaa ja rockbändit ei edesauta tämän toteutumista

Hurrican kirjoitti:Juurovissön kirjoitti:Vai niin! Pitääkö kaikki olla samasta tuotantolinjasta väännettyä euromuottia? Eivätkkö juuri eri kielet ja musiikkityylit tuo rikkautta ja vaihtelua näinkin laajaan tapahtumaan, kun yli 40 laulua saamme taas kuulla? Lisäksi saamme tutustua sellaisiin artisteihin, jotka muutoin jäisivät täysin pimentoon.
Rohkenen olla eri mieltäMun mielestä euroviisujen viehätys perustuu siihen että kuulee vuosittain n. 40 ihanaa euro(homo)humppaa ja rockbändit ei edesauta tämän toteutumista
![]()
Mutta toki loppujen lopuksi ihan hyvä että on muutakin kun sitä homohumppaa mukana![]()

Aancon kirjoitti:Olen ERITTÄIN eri mieltä!

Aancon kirjoitti:Olen ERITTÄIN eri mieltä!
Mie en suoraan sanottuna kaipaa teräsbetoneita enkä mor ve öteseitä tai lakoja, mie haluun lisää anilorakeja, giseloita ja sirushoja

mutta että kaikki on tyytyväisii ni kyllä pari rokki bändii aina mukaan mahtuu 

Tosin häiritsee että just Suomen pitää nykyisin (Bosnian kanssa) oltava se maa josta näitä ihme tyrkkyjä tulee. Bosnia-Hertsegovinasta ei tietysti tule mitään rockia mut muuten tälläsiä omituisia ja mie kaipaan pitkäsäärisiä diskodiivoja 

JuhaUK kirjoitti:Olisko hieman samaa osastoa kuin viime vuoden TurkkiEi pahalta kuulosta lain.

ta1ja kirjoitti:Ihan kiva bändi. Sitten voisi kyllä Suomessa ihan oikeasti ottaa oppia esimerkiksi tämän duettovideon Regina ft. Elena Risteska - Ljubav nije za nas kuvauksesta siitä miten tollanen esitys hoidetaan: luotetaan vokalistien karismaan.

ta1ja kirjoitti:JuhaUK kirjoitti:Olisko hieman samaa osastoa kuin viime vuoden TurkkiEi pahalta kuulosta lain.
Paitsi että näillä on sentään jotenkin intohimoinen ja intensiivinen vokalisti eikä sellainen löysä&nihkeäkäsipäiväinen kuten niillä Turkeilla viime vuonna.

rosetta kirjoitti:"Löysä"? Se Turkin vokalistihan oli todella hyvä
No ihan hyvin lauloi ja kaikkee, mutta ei iskenyt mua koskaan, voi olla että biisi piti esittää niin tms, mutta ... makukysymyksiä, minusta se oli sellainen aneeminen niin kuin joku Kentinkin vokalistikin. Monet pitää kovasti. Mun lähipiirissäkin
. Mutta tällä bosnialaisella on paloa, ainakin eilisen parin kuuntelun perusteella.

, ei vaan kolise minulle edelleenkään mitenkään.

Vaikuttaa huonolta, mutta en tyrmää mitään ennen kun kuulen viisubiisin. Voihan sitä bändi kuin bändi tehdä hyvän biisin, mistä sitä ikinä tietää. Mutta ei siis ole minun makuuni ennen kuin toisin todistetaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa