Valvoja: MrMemory

Rousku kirjoitti:Olisivat minusta saaneet osoittaa sen ilman raateja... Jotkut täälläkin lännen pärjäämisestä puhuttaessa kuittasivat Lordin sillä, että se oli poikkeus.

Timoteus kirjoitti:länsi/itä-jako ei ole olennainen, diaspora / ei diasporaa -jako on. Lordi ja Rybak olivat Ilmiöitä, siis jotakin paljon enemmän kuin hyvä biisi hyvällä esityksellä. Molemmilla oli vaikeasti määriteltävissä oleva "X factor", joka nosti heidät valovuosia muiden yläpuolelle.

Timoteus kirjoitti: Lordi ja Rybak olivat Ilmiöitä, siis jotakin paljon enemmän kuin hyvä biisi hyvällä esityksellä. Molemmilla oli vaikeasti määriteltävissä oleva "X factor", joka nosti heidät valovuosia muiden yläpuolelle.

Rousku kirjoitti:Onko diasporamaista tullut ilmiöitä?
; voiko tylsempää enää olla?).
Kaunis, ihana, herttainen Johanna ja todella kaunis kappale! Minua tämä kappale ainakin kosketti, vaikka Johannaa moitittiin kylmäksi tulkitsijaksi. Itse väänsin itkua kaksi ekaa kertaa kun kuuntelin ja katselin tätä...

Niiku nyt pukuharkoissa kyyneliä pyyhitään..
Mun on vaikeeta vielä pitkään aikaan taas tehdä Puntaria.. Jahka aikaa kuluu, niin sellainen tulee - ja Islanti varmasti KYMMENEN JOUKOSSA!!!

Timoteus kirjoitti:Rousku kirjoitti:Onko diasporamaista tullut ilmiöitä?
Ruslana on rajatapaus mutten luokittele sitä ihan samaan kastiin.

Cedianska kirjoitti:Olin niin iloinen kun Islanti pärjäsi niin hyvinKaunis, ihana, herttainen Johanna ja todella kaunis kappale! Minua tämä kappale ainakin kosketti,

Rousku kirjoitti: Kiinnostaisi tietää, kuinka paljon tässä tykättiin Johannasta ja kuinka paljon itse biisistä.

tässä vain onkin kyse.
MuzaMaza kirjoitti:JuhaUK kirjoitti:MuzaMaza kirjoitti:Tulee pärjäämään samalla tavalla kuin Norja viime vuonna.
Uskallan epäillä, Norjan biisi koukutti ensikuulemalta ihan eri tavalla ja oli vielä sovitettu sopivan modernin amywinehouseduffymaiseksi. Tämä on vaan perusballadi, joka ei tartu.
Mutta tässäkin on ihanan luonnollinen solisti joka ei ole samalla tavalla muovinen kuin useimmat kilpasiskoistaan tulevat Moskovassa olemaan. Kaiken sirkuksen keskellä tämmöiset nätit ja rauhoittavat perusballadit virkistävät korvaa ja silmää.
Tässä luotetaan solistin karismaan ja jätetään turhat kikkailut suosiolla sivuun. Hyvä Islanti!
Siltikin. Mikä mieletön kehitys Islannin karsinnoista Moskovan lavalle. Kyynelkanavat auki-biisi. Ei kahta sanaa.

Kaunis ja hienosti toteutettu ballaadi

En muista enää, pitäs kattoo jossain vaihees nuo alkuketjut 

Serduchka kirjoitti:Siis tämä ansaitsi 218 pistettäKaunis ja hienosti toteutettu ballaadi
![]()
Ja minä kun menin vielä toivomaan Got No Love:a Islannin edustusviisuksi![]()
![]()
Onnea Yohanna
Got no love on ihana mutta ei sillä kyllä olisi näin hienoa saavutusta saatu. Mutta ei tämä kyllä Islannin karsinnoissa kauheasti erottunut, viisuissa kylläkin. Meinasin nukahtaa silloin kun tämä valittiin edustamaan Islantia 

Rousku kirjoitti:^Tämä kisa pitäisi siirtää radioon niin ei visuaalinen puoli vaikuttaisi noin paljon

gentedimare kirjoitti:Rousku kirjoitti:^Tämä kisa pitäisi siirtää radioon niin ei visuaalinen puoli vaikuttaisi noin paljon
Just joo, on siis kiellettyä tykätä laulusta, jossa on kaunis esittäjä!
Voi haukotus taas

Tyypiltä, joka noin kauniin naisen on onnistunut pukemaan siihen keskenjääneeseen freak show vanhojentanssitunikaan, pitäisi ottaa kaikki ihmisoikeudet pois.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa