Valvoja: MrMemory

(Eikä sitä seminkään esitystä oo ulkolaiset paljo kehuneet
,,,,,vain biisiä)
PW:n kannattaisi tehdä biisistä upea video tuota tarkoitusta varten, eikö finaalin aikaisen sairauden varjolla saisi tätä poikkeusta tehdä... 

MrMemory kirjoitti:Jos en nyt ihan väärässä ole, edustusesityksen pitää nimenomaan olla finaalitaltiointi. No saadaanpa lisää säälipisteitä, kun raukka joutui ihan kipeänä laulamaan.
EDIT: OGAE:n edustaja tullee varmistamaan tuon yksityiskohdan myöhemmin.

maiken kirjoitti:Normaalisti pitää olla finaaliesitys, mutta tarkistettuani asian Ruotsin OGAElta ja kerrottuani tilanteen, he antoivat meille luvan lähettää meidän mielestämme parhaan esityksen joko semifinaalista tai finaalista.![]()
Onneksi näin. 

MrMemory kirjoitti:12. Janita - "Martian" 2,27%[/size][/i]

Janita

MrMemory kirjoitti:Jee, Suomen kansa kuuli oikein!![]()
Koska fanisuosikki oli itse kisan voittaja, edustajamme OGAE second chance kilpailuun on äänestyksen toiseksi tullut, joka on......PASSIONWORKS FEAT. TONY TURUNEN kappaleella SURRENDER!
![]()
Tässä lopullinen äänestystulos:
Waldo's People - "Lose Control" 21,76%
Passionworks feat. Tony Turunen - "Surrender" 15,92%
Signmark feat. Osmo Ikonen - "Speakerbox" 10,12%
4. Jari Sillanpää - "Kirkas kipinä" 9,63%
5. Kwan - "10 000 Light years" 9,44%
6. Riikka - "Meren" 7,63%
7. Sani - "Doctor, Doctor" 7,32%
8. Remu - "Planeetta" 5,14%
9. Vink - "The Greatest Plan" 4,17%
10. Tapani Kansa - "Rakkautta on, rauhaa ei" 3,40%
11. Tiara - "Manala" 3,22%
12. Janita - "Martian" 2,27%
Ja vielä kerran162:lle äänestäjälle tänä vuonna, joka olikin taas uusi ennätys!

maiken kirjoitti:Me annamme päätäntävallan kuitenkin Passionworksille ja he saavat itse päättää minkä noista neljästä esityksestä haluavat kilpailuun lähettää. Ovat kovin innoissaan että tämän kunnian saivat joten toivotaan heille parasta menestystä kisassa.
Ensimmäisessä vedossa mielestäni Harrietin ääni oli etenkin siinä alussa eniten tukossa, mutta muissa puhti loppui sitten kappaleen edetessä 

Timoteus kirjoitti:Tuota... eikös se nyt sitten ollut niin, että SCC:ssä kilpaillaan biisien karsintaesityksillä.Yksi syy lisää eriyttää Fanipalkinto ja SCC jatkossa.

maiken kirjoitti:Normaalisti pitää olla finaaliesitys, mutta tarkistettuani asian Ruotsin OGAElta ja kerrottuani tilanteen, he antoivat meille luvan lähettää meidän mielestämme parhaan esityksen joko semifinaalista tai finaalista.![]()
Me annamme päätäntävallan kuitenkin Passionworksille ja he saavat itse päättää minkä noista neljästä esityksestä haluavat kilpailuun lähettää. Ovat kovin innoissaan että tämän kunnian saivat joten toivotaan heille parasta menestystä kisassa.

gentedimare kirjoitti:IHANAA, että Passionworks pääsee Second Chanceen

MrMemory kirjoitti:11. Tiara - "Manala" 3,22%
Kävikö tässä nyt kuppilassa Tiaran äänille samalla lailla kuin finaalissa Remulle annetuille äänille. Eivät menneet äänet läpi Helsingin suunnalta.
Minä ainakin annoin täydet.

Hyvä kakkonen, kiva ykkönen.
Kakkoseks sijoittunut on usein muuten oma suosikki Suomen finalisteista 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], The_Sipi ja 1 vierailijaa