Valvoja: MrMemory

Joblo kirjoitti:Höpönlöpönhöpipöpilöpipäpöö!
Toi kuulostaa vähän italialta...
Olen aivan samaa mieltä
Englanti on kamalaa tosin 

Kappaleen loppu oli hieno. 

JuhaUK kirjoitti:Tästä tykkäsin studioversiona, ja ihan hyvinhän tää laulaa livenäkin.Englanti on kamalaa tosin

Pete kirjoitti:En ihan kestä noita Romeon tanssityttösiä!

Joblo kirjoitti:JuhaUK kirjoitti:Tästä tykkäsin studioversiona, ja ihan hyvinhän tää laulaa livenäkin.Englanti on kamalaa tosin
Onko tämä ENGLANTIA?![]()
Vaikuttaa mies myöskin parin kohdan perustella vähän siltä, että ääni voi loppua kesken.

vähän ärsyttävä.. Olihan siinä hetkensä, mutta..
Juurovissön kirjoitti:voi ku laulas ees romaniaks

MissBucharest kirjoitti:Juurovissön kirjoitti:voi ku laulas ees romaniaks
Samaa voi sanoa joka esityksen kohdalla. Mua ei haittais, jos Romania olisi edustettuna jollain ihan paskalla biisillä, kunhan esityskieli olisi mikä tahansa muu kuin **tun englanti.

Wilson kirjoitti:Romeo Zaharia “Someone like you”.......ihan Ruotsalaista soundia....onkohan säveltäjä Ruotsista

Juurovissön kirjoitti:MissBucharest kirjoitti:Juurovissön kirjoitti:voi ku laulas ees romaniaks
Samaa voi sanoa joka esityksen kohdalla. Mua ei haittais, jos Romania olisi edustettuna jollain ihan paskalla biisillä, kunhan esityskieli olisi mikä tahansa muu kuin **tun englanti.
Joo, on niin kaunis kieli, että jo pelkästään sillä jokainen biisi kuulostais paljon paremmalta!!!

Mutta nimi ei nyt riitä... näytän punaista valoa tällekin...
Ei ole Romania oikein menneiden vuosiensa tasolla.
Aancon kirjoitti:hei tää on tää eukko jol on ihana nimi!Mutta nimi ei nyt riitä... näytän punaista valoa tällekin...
Ei vielä yhtään hyvääEi ole Romania oikein menneiden vuosiensa tasolla.
tää on kahden vaiheilla... ei tai kyllä

Vielä ku laulas vähän paremmin ni tulis loistava 

Serduchka kirjoitti:Minusta kuutonen on ollut paras

Aancon kirjoitti:Serduchka kirjoitti:Minusta kuutonen on ollut paras
Samixii![]()
Ykkönen on sitten kakkosena.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], The_Sipi ja 1 vierailijaa