Valvoja: MrMemory

Albatrossi kirjoitti:Eipä Soman liikuminenkaan vielä mitään sulavaa ollut.
. Minua harmittaa todella paljon se, että viisuihin tullaan harjoittelemaan. Kyllä paketin pitää olla kasassa kun tällaiseen kisaan tullaan.
Rousku kirjoitti:Soman puvun oli suunnitellut tunnettu lahjakas (ja kai jonkun kisankin voittanut) vaatesuunnittelija Mert Otsamo.

UsvaAuer kirjoitti:Mua muuten ärsyttää kuinka tänä vuonna näitä kykykilpailutyrkkyjä oikein vilisee viisuissa. Muodin Huipulle -ompelijoita ja Dance!-tanssijoita.

.. Se asu oli kyllä jotain ihan kamalaa. Soman esitys oli kaiken kaikkiaan illan huonoin.. Kappaleesta edelleen pidän, mutta live ei kyllä mennyt yhtään nappiin. En tule pudottamaan tätä viidestä tähdestä vaikka live nyt meni miten meni
.

TOMItu kirjoitti:Voi Soma soma... Esiintymisasu herätti huomiota, mutta eihän se toiminut. Asu toi mieleen pikku-Britannian ja sieltä erään sketsihahmon (erittäin lihavan rouvan).

Mansikka kirjoitti: Minua harmittaa todella paljon se, että viisuihin tullaan harjoittelemaan. Kyllä paketin pitää olla kasassa kun tällaiseen kisaan tullaan.

Darhen kirjoitti:Alan tykätä tästä.Innostuminen tapahtui vasta muutaman kuuntelukerran jälkeen, eli vähän turhan myöhään viisuyhteydessä.

TOMItu kirjoitti:Voi Soma soma... Esiintymisasu herätti huomiota, mutta eihän se toiminut. Asu toi mieleen pikku-Britannian ja sieltä erään sketsihahmon (erittäin lihavan rouvan).
Ai kamala

puhumattakaan koreografiattomasta esiintymisestä. Mutta lauluna tämä toimii erittäin hyvin!

, mutta tukka kyllä näkyi.
Rousku kirjoitti:Oikeastaan ainoa vika paketissa oli solistin asu ja kaikki mitä siitä seurasi.

Rousku kirjoitti:^Mitenkähän tuo Hadise toissavuonna, mikähän hänenkin uskonnollinen taustansa lienee... (muslimejakin lienee moneen lähtöön).

Biisinä kyllä toimi, äänestin tätä eilen. Harmi, ettei mennyt finaaliin.
Live-laulu meni vähän hyvän ja huonon välimaastossa.

Studioversio edelleen 5 tähden veisu, mutta live 1 tähden. Miten Soma raiskasi näin kamalasti toimivan kappaleen. Mä pidin siitä puvusta, se oli ainoa positiivinen asia. Olen speechless indeed.

Tontsa kirjoitti:Soman esitys muistutti hiukan Lady Gagaa.
Esiintymisasu, ulkonäkö, lauluääni aina välillä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa