ainut mikä upposi minuun oli
Loreen - My Heart is Refusing Me
Valvoja: MrMemory

Aivan ihanaa Sanna, tämä ilta on mennyt tähän mennessä tosi hyvin.

Myös Anniela keräsi pisteet kotiin ja Brolle ja Elisabeth olivat sarjassaan hyviä.
Ainoastaan Monikerin biisiä ei tule ikävä.

Pudonnut kappaleesi Like Suicide tulee nousemaan Ruotsi-puntarini ehdottomaksi ykköseksi, absoluuuuuut! Tästähän viisuissa on itselleni ennen kaikkea kysymys: löytää uusia artisteja eri maiden karsinnoista. Kansainväliseen finaaliin valikoituu lähes joka maasta itselleni tylsiä kappaleita. Keskityn siis tyrkkyihin, niin ei harmita niin paljon. 

Eikä kukaan edes lohduta minua!!! 

Juurovissön kirjoitti:CHRISTIAN WALZ | Like Suicide
Koska tämä esitys, sävellys, laulaja ja sovitus on just niin kuin minun makuuni ja saa arvosanan 10.0, se tulee ansaita huomioiduksi eilisiltaisen esityksen linkityksenä tähän paikkaan, näin. Ihan nappi, ei kahta sanaa:
Lohduttakoon tämä nimimerkki Naalia ja minua edes hitusen. Edes tämän verran rispektiä Christian ansaitsee.

hotdogs kirjoitti:Sanna Nielsen - I'm In Love (Melodifestivalen 2011 Semifinal 2)
http://www.youtube.com/watch?v=Y6h4yCKXKmo
Sopivasti kliseitä, jotain uutta ja tuo loput taustatanssijoiden kieppumiset (olivat kenties kiinni jossain naruissa) olivat todella hienot. 

Serduchka kirjoitti:hotdogs kirjoitti:Sanna Nielsen - I'm In Love (Melodifestivalen 2011 Semifinal 2)
http://www.youtube.com/watch?v=Y6h4yCKXKmo
Aivan I-H-A-N-A!Sopivasti kliseitä, jotain uutta ja tuo loput taustatanssijoiden kieppumiset (olivat kenties kiinni jossain naruissa) olivat todella hienot.

Samiasd kirjoitti: Mun mielestä tää on aika turha, mutta toi loppu on kyllä hieno, siis noi kieppumiset.

Ihan mieletön oli..toivottavasti selviää sit andrasta vielä finaaliin.

Margot kirjoitti:Onko nyt niin, ettei lähetystä pysty katsomaan mistään näin jälkikäteen? Muistelen, että joskus olisi pystynyt, mutta olen (ehkä) keksinyt sen itse.

KÄÄK!!!!!

(anteeksi poukkoileva viestini)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa