werro kirjoitti:Kyllä! Eiköhän toi Love Generation hoida koko homman kotiin! Siltä vaikuttais.
Toivotaan näin

Valvoja: MrMemory
werro kirjoitti:Kyllä! Eiköhän toi Love Generation hoida koko homman kotiin! Siltä vaikuttais.

niin monena vuonna jännitin algazarin ja BWO:n puolesta ,mutta aina jotain sovinnaista lähti viisuihin ...nyt kun vielä osittain raati-aika pääviisuissa...tuskinpa ruottalaiset nyt mitään Love Generationia sinne lähettää

ESC_Hullu kirjoitti:Mulla on menny toivoniin monena vuonna jännitin algazarin ja BWO:n puolesta ,mutta aina jotain sovinnaista lähti viisuihin ...nyt kun vielä osittain raati-aika pääviisuissa...tuskinpa ruottalaiset nyt mitään Love Generationia sinne lähettää
![]()
Varmasti se teko-Disco hirvitys Sanna Nielsen puhkikuluneella rallillaan.
) Ja rannalle jää Dannyn, Ericin ja Love Generationin täydelliset bailu disco dance paukut. Näinhän tässä on kahtena aikasempana vuotena jo käynyt. Kunnon jytä biisit jää kolmanneks, neljänneks, ja kärkeen kiilaa jotkut ei niin hyvät.
Toni kirjoitti:Noi Roopen hymiöt
Wilson kirjoitti:Olen useasti nauranut kun Roopella on niin mainiot hymiöt.

Eli Melody Clubin menestyksen taustalla on Ark-ilmiö ja se, että saivat esiintyä kahdesti, koska heidät valittiin käsittääkseni suoraksi finalistiksi.

Minä pidin!
Lindan Pritsprätsin tyrkystä voisin tykätä jonkun toisen artistin esittämänä, mutta mun mielestä toi Lindan ääni ei sovi tohon biisin sitten yhtään... Toinen Linda oli jälleen kerran vaan yksinkertaisesti järjettömän huono. Anders ihan ok, mutta liian radionovaa. Nicke Borgista ihan pidin. Ja Lasse Stefanz taas yks vitsi
Tulee tosiaan Turnerin Tinan "The Best" mieleen, mutta toisaalta myös se jokunen vuosi sitten MF:ssä kuultu Mummojen C'est la vie. Paikoin.

Muut ovatkin sitten huonoja ja mahtuu tähän semiin myös yksi tosi huono... Nicke Borg. 

.

Miten tämä on mahdollista? Onhan noita huonoja vuosia jo ollut, mutta aina sieltä on jotain fanitettavaa löytynyt! Nyt ei ainuttakaan!
. Aito ja oikea Carolan Stormvindin ja Lena P:n Det Gör Ont -risteytys. Se on niin nähty, mutta noin epäilen kyllä nyt käyvän... Aika siis palata tuttuun ja turvalliseen, kun muu ei toimi ja muuta ei keksitä!
Liisukka kirjoitti:Pappaosasto jyrää kuin hidastetussa elokuvassa. Kenenköhän diskokuningattaren ylijäämäbiisi on sovitettu senioriosastolle sopivampaan muotoon?![]()
Hirveän tylsä biisi ja tuo laulutyyli ärsyttää todella paljon. Löysät puvunhousut ja tatuointien esittely kruunaavat kauheuden.
Kaaniita tyttöjä ja toimiva biisi. 

Tämän vuoden paras mellokappale! Huikea vahva mahtiballadi, jonka Linda kuulaalla äänellä upeasti tulkitsi. Jotenkin tuli mieleen Safuran ja Moving On:in yhdistelmä, mutta ei, tämä on vielä parempi. Miten tämä jäi vain andraan
En ole ollenkaan varma, että tämä pääsee sieltä finaaliin. Minulla tämä tulee joka tapauksessa soimaan paljon. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa