Valvoja: MrMemory

Timoteus kirjoitti:Viisupuntariaiheista keskustelua ovat esimerkiksi kaikki muun kuin oman puntarin kommentoinnit.

Timoteus kirjoitti:Tähän ketjuun kuuluvat myös tilastot. Julkaisen vanhaan tapaan viisupuntarien yhteisrankingia tässä ketjussa lauantaiaamuisin.
Tästä poikkeuksina lauantait 8.1., jolloin minulla on lauantaikoulupäivä ja 19.2 ja 26.2., jolloin olen hiihtolomamatkalla.

TomppaJr kirjoitti:Ensin on nämä ryhmät, eli tutusti tähdet yhdestä viiteen, mutta näiden sisällä jokainen ryhmä on jaettu kymmeneen pienempään, ja kun tarkemmin alkaa katsomaan, nuo perustähtiluokitukset ovatkin enää suurin mahdollinen pistemäärä kyseisessä ryhmässä.
TomppaJr kirjoitti:Timoteus kirjoitti:Viisupuntariaiheista keskustelua ovat esimerkiksi kaikki muun kuin oman puntarin kommentoinnit.
Onko tässä joku typo vai miksen tajua tuota lausetta..?
jee euroviisut kirjoitti:Timoteus, jos sinulla on lauantaiaamuna muita kiireitä, minä voin laskea yhteispuntarin.

Timoteus kirjoitti:TomppaJr kirjoitti:Ensin on nämä ryhmät, eli tutusti tähdet yhdestä viiteen, mutta näiden sisällä jokainen ryhmä on jaettu kymmeneen pienempään, ja kun tarkemmin alkaa katsomaan, nuo perustähtiluokitukset ovatkin enää suurin mahdollinen pistemäärä kyseisessä ryhmässä.
Eikö kappaleen tarkka arvosana 50-portaisessa asteikossa ole kuitenkin enemmän tai vähemmän sattuman kauppaa?
Minä en oikein hallitse viisiportaista asteikkoakaan. Tai hallitsen mutten saa sitä mitenkään pidettyä yhteismitallisena. Asteikko toimii saman kisan (yksi karsinta tai yksi viisuvuosikerta) sisällä muttei kilpailujen välillä.

Timoteus kirjoitti:Pyrin siihen, ettei päivitystä edeltävänä iltana ole valittu uusia viisuja, jotta kaikki kappaleet saisivat edes jotenkin järjellisen avausnoteerauksen. Perjantaikarsinnat saattavat siis siirtää päivitysajankohtaa.

Nyt Romania komeilee puntarini ykkösenä. Sveitsi on edelleen viimeisellä sijalla. 

Timoteus kirjoitti:Mahtaako aivan vielä olla yleisen käsityksen mukaan aamu?

Taidanpa kuitenkin sortua siihen, mutta otan kyllä oksennusämpärin viereen...

entropia kirjoitti:Annatteko te muuten puntarissa aina jollekin 4 tai 5:kin tähteä, siis suhteutatteko puntaroinnin yleiseen tasoon vai noudatatteko aina kriittistä linjaa? Itse olen aina aika kriittinen puntareissani.

TomppaJr kirjoitti:Minä olen aina hyvin löysä, vitosia saa helposti,
Jotkut nimeltämainitsemattomat nimiIlkeilijät pilkkaavat välillä siitä miten helposti annan (vitosia) 

Yrittäkää siis ymmärtää kieroa mieltäni, jos näette minun antavan teidän mielestänne täydelliselle viiden tähden viisulle vain nelosen! Saatamme silti liikkua samalla tykkäämisen tasolla.
HUOM! En missään tapauksessa väheksy teitä "helpon vitosen" antajia, joissain tapauksissa teidän tapanne tähdittää viisuja on varmasti käytännöllisempikin kuin omani. Minulla nyt vaan sattuu olemaan tähditysongelma.
Mutta älkää huoliko, ei minua tämäkään tapa sinänsä haittaa, enkä ketään aio kivittää sen takia.
En vain aina käsitä kaikkea, mikä taas menköön blondiuden piikkiin. 

UFOPOLI kirjoitti:Meillä on Kotoistuksessa juuri parhaillaan työn alla esitys vuorokaudenaikojen nimistä ja kellonajoista.

Aancon kirjoitti:TomppaJr kirjoitti:Minä olen aina hyvin löysä, vitosia saa helposti,
SamixiiJotkut nimeltämainitsemattomat nimiIlkeilijät pilkkaavat välillä siitä miten helposti annan (vitosia)
Mä olen muutenkin löysä.
Mutta muuten olen kova 

Timoteus kirjoitti:Viisupuntariaiheista keskustelua ovat esimerkiksi kaikki muun kuin oman puntarin kommentoinnit.

Pete kirjoitti:Haluaisin muistuttaa kaikkia tämän ketjun tarkoituksesta.

Timoteus kirjoitti:Pitäisikö niille henkilökohtaisille puntaripäivitysraporteille perustaa oma ketju. Viime keväänähän sellainen ajatus heitettiin ilmoille ja se sai kai jonkin verran kannatustakin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa