Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa
Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Tähän ketjuun kuuluu Viisupuntariaiheinen keskustelu. Itse Viisupuntarit kuuluvat toiseen ketjuun. Viisupuntariaiheista keskustelua ovat esimerkiksi kaikki muun kuin oman puntarin kommentoinnit.

Tähän ketjuun kuuluvat myös tilastot. Julkaisen vanhaan tapaan viisupuntarien yhteisrankingia tässä ketjussa.

Kevään viimeiset yhteispuntarin julkaisupäivät:
su/ma 20./21.3.
su 27.3.
la 9.4.
la 23.4.
su 8.5.
Viimeksi muokannut Timoteus, 21 Maalis 2011, 16:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: yhteispuntarin julkaisupäivät
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jes, puntarointi on taas täällä :tuuletus:

Keksin itselleni muuten todella pettämättömän arvostelumenetelmän, jolal helposti saan maat keskikastissakin hyvin järjestykseen. Ensin on nämä ryhmät, eli tutusti tähdet yhdestä viiteen, mutta näiden sisällä jokainen ryhmä on jaettu kymmeneen pienempään, ja kun tarkemmin alkaa katsomaan, nuo perustähtiluokitukset ovatkin enää suurin mahdollinen pistemäärä kyseisessä ryhmässä. Kappaleiden perässä olevat pisteet ovat siis se lopullinen, vaikka kappale siis olisi minusta kolmen tähden veisu, niin siinä saattaa olla hyvinkin suuri ero pidänkö siitä vaiko en. Jos esim. joku biisi on heikosti kolmessa tähdessä (eli se saa yhteispisteitä 2.1) ja jos joku on hyvin vahvassa kolmessa tähdessä (3.0), niin siinä on hyvin suuri ero, mietin pikemminkin että siirränkö näitä kappaleita jopa ehkä tähtirankingissa ylös/alaspäin.

Uskon tämän järjestelmän olevan todella hyvä, katsotaan miten se toimii kun kappaleita on tullut enemmän :joojoo:

//
Timoteus kirjoitti:Viisupuntariaiheista keskustelua ovat esimerkiksi kaikki muun kuin oman puntarin kommentoinnit.
Onko tässä joku typo vai miksen tajua tuota lausetta..? :mitvit:
Meow cat, please meow back.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19771
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Timoteus kirjoitti:Tähän ketjuun kuuluvat myös tilastot. Julkaisen vanhaan tapaan viisupuntarien yhteisrankingia tässä ketjussa lauantaiaamuisin.
Hienoa. :peukku:

Mutta muistan, että koko foorumi on täysin vapaaehtoistyötä ja siksi voin ilmoittautua mukaan vapaaehtoistyöhön. Timoteus, jos sinulla on lauantaiaamuna muita kiireitä, minä voin laskea yhteispuntarin. :joojoo: Tästä poikkeuksina lauantait 8.1., jolloin minulla on lauantaikoulupäivä ja 19.2 ja 26.2., jolloin olen hiihtolomamatkalla.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

TomppaJr kirjoitti:Ensin on nämä ryhmät, eli tutusti tähdet yhdestä viiteen, mutta näiden sisällä jokainen ryhmä on jaettu kymmeneen pienempään, ja kun tarkemmin alkaa katsomaan, nuo perustähtiluokitukset ovatkin enää suurin mahdollinen pistemäärä kyseisessä ryhmässä.
Eikö kappaleen tarkka arvosana 50-portaisessa asteikossa ole kuitenkin enemmän tai vähemmän sattuman kauppaa?

Minä en oikein hallitse viisiportaista asteikkoakaan. Tai hallitsen mutten saa sitä mitenkään pidettyä yhteismitallisena. Asteikko toimii saman kisan (yksi karsinta tai yksi viisuvuosikerta) sisällä muttei kilpailujen välillä.
TomppaJr kirjoitti:
Timoteus kirjoitti:Viisupuntariaiheista keskustelua ovat esimerkiksi kaikki muun kuin oman puntarin kommentoinnit.
Onko tässä joku typo vai miksen tajua tuota lausetta..? :mitvit:
Ei siinä kai muuta vikaa ole kuin huono muotoilu. Siis omaa puntaria saa kommentoida oman puntarinsa yhteydessä. Jos haluaa kommentoida jonkun muun puntaria, se käy päinsä vain tässä ketjussa. Tämä ero ei ole ollut kaikille selvä eikä osa ole uskaltanut kommentoida omaakaan puntariaan – tai on kommentoinut sitä kommenttiketjussa, mikä on tarkoituksenvastaista.

Oman puntarin kommentointi on luonnollisesti täysin vapaaehtoista. Itse en harrasta kommentointia puntarin sisällä. Puntari on helpompi hallita ja minusta myös esteettisempi ilman sanallisia arvioita.
jee euroviisut kirjoitti:Timoteus, jos sinulla on lauantaiaamuna muita kiireitä, minä voin laskea yhteispuntarin. :joojoo:
Kiitän tarjouksesta mutta pidän tämän yhteispuntarin omissa hyppysissäni, vaikka päivitysaika sitten välillä vaihtelisikin. Päivitysaika vaihtelee muistakin syistä kuin mahdollisten kiireitteni takia. Pyrin siihen, ettei päivitystä edeltävänä iltana ole valittu uusia viisuja, jotta kaikki kappaleet saisivat edes jotenkin järjellisen avausnoteerauksen. Perjantaikarsinnat saattavat siis siirtää päivitysajankohtaa.

Lisäksi keväällä päivitysväli harvenee kahteen viikkoon. Viikoittaisille päivityksille ei silloin enää ole tarvetta.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Timoteus kirjoitti:
TomppaJr kirjoitti:Ensin on nämä ryhmät, eli tutusti tähdet yhdestä viiteen, mutta näiden sisällä jokainen ryhmä on jaettu kymmeneen pienempään, ja kun tarkemmin alkaa katsomaan, nuo perustähtiluokitukset ovatkin enää suurin mahdollinen pistemäärä kyseisessä ryhmässä.
Eikö kappaleen tarkka arvosana 50-portaisessa asteikossa ole kuitenkin enemmän tai vähemmän sattuman kauppaa?

Minä en oikein hallitse viisiportaista asteikkoakaan. Tai hallitsen mutten saa sitä mitenkään pidettyä yhteismitallisena. Asteikko toimii saman kisan (yksi karsinta tai yksi viisuvuosikerta) sisällä muttei kilpailujen välillä.
50-portainen asteikko tuo minulle kivaa lisähaastetta, pidän kaikesta tällaisesta minkä kanssa oikeasti pitää vähän pohtia ja pyöritellä :joojoo:

Tuo hallintakysymys onkin aika jännä, itsellänikin tuo arvostelu eritasoisten viisuvuosien välillä poikkeaa huimasti. Esim. vuonna 2005 monet keskinkertaiset biisit olisivat vuonna 2001 olleet ihan kärjessä, vaikka ne ansaitsevatkin 2005 vain pari tähteä... Tämä on todella mielenkiintoista, ja tulee vaikeuttamaan 2000-luvun yhteispuntariani. :miettii:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Timoteus kirjoitti:Pyrin siihen, ettei päivitystä edeltävänä iltana ole valittu uusia viisuja, jotta kaikki kappaleet saisivat edes jotenkin järjellisen avausnoteerauksen. Perjantaikarsinnat saattavat siis siirtää päivitysajankohtaa.
Näin käykin heti ensimmäisellä viikolla. Romanian karsinnan vuoksi ensimmäinen varsinainen yhteispuntari tulee siis vasta sunnuntaina. Merkittäköön kuitenkin epävirallisesti aikakirjoihin, että kahdesta ensimmäisestä viisusta Albania oli Sveitsiä suositumpi äänin 29–15.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Hotel FM puntarillani suoraa ykköseksi, ja pysyy siellä varmasti kauan! :tapu:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Kauden ensimmäinen virallinen yhteispuntari ilmestyy keskuuteemme näin:

1. ROMANIA: Hotel FM – Change 43
2. ALBANIA: Aurela Gaçe – Kënga ime 42
3. SVEITSI: Anna Rossinelli – In love for a while 19

Mukana on yhteensä 48 puntaria, joista 28 sisältää kaikki valitut kappaleet. Kolmen maan puntarit on pisteytetty 2–1–0 ja kahden maan puntarit 1–0. Vajaista puntareista Albania sai viisitoista pinnaa ja Sveitsi viisi, joten ilman vajaita puntareita Romanian johto olisi paljon selvempi.

Viikon päästä kahden maan puntarit eivät enää kelpaa yhteislaskelmaan.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tämä teki pienen muutoksen ja vaihtoi Albanian ja Romanian paikkoja puntarillaan. :mrgreen: Nyt Romania komeilee puntarini ykkösenä. Sveitsi on edelleen viimeisellä sijalla. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Kauden toinen yhteispuntari ilmestyy hieman aikaisessa. Mahtaako aivan vielä olla yleisen käsityksen mukaan aamu? Taidankin muuttaa avausviestin sanamuodon (lauantaiaamuisin -> lauantaisin), niin saan itselleni vuorokaudenaikaisliikkumavaraa.

Yhteispuntarissa on mukana 44 täyttä kolmen maan puntaria, joista on jaettu pisteet kaavalla 2–1–0. Yllätyksetön tulos alla. Suluissa ykkössijojen määrä.

1. ROMANIA: Hotel FM – Change 64 (26)
2. ALBANIA: Aurela Gaçe – Kënga ime 42 (16)
3. SVEITSI: Anna Rossinelli – In love for a while 26 (2)

Ensi viikolla laadin puntaripäivityksen vain jos jokin maa yllättää aikatauluttamattomalla viisuvalinnalla. Tilanne on sen verran selkeä, että turha näitä samoja kolmea on viikoittain tarkastella. Seuraava puntaripäivitys siis (todennäköisesti) kahden viikon päästä lauantaina 22.1.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Timoteus kirjoitti:Mahtaako aivan vielä olla yleisen käsityksen mukaan aamu?
Meillä on Kotoistuksessa juuri parhaillaan työn alla esitys vuorokaudenaikojen nimistä ja kellonajoista. Kerron sitten kun työ valmistuu :heh:

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja entropia »

Mua järkyttää tämän vuoden surkeaakin surkeampi taso! Olenko ainoa? Okei, vasta kolme maata on valinnut edustuskappaleensa, mutta ne on kaikki surkeampia kuin maiden viimevuotiset edustajat. Erityisen pettynyt olen Romaniaan, vaikka se nyt onkin puntarini kärjessä 2 tähdellä. Romania on yks mun suosikkimaita Ruotsin, Turkin, Kreikan ja Islannin ohella.

Suomen tyrkytkin ovat niin surkeita, että harkitsen Suomen karsintojen katsomatta jättämistä. :eeek: Taidanpa kuitenkin sortua siihen, mutta otan kyllä oksennusämpärin viereen...

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja entropia »

Annatteko te muuten puntarissa aina jollekin 4 tai 5:kin tähteä, siis suhteutatteko puntaroinnin yleiseen tasoon vai noudatatteko aina kriittistä linjaa? Itse olen aina aika kriittinen puntareissani.

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

entropia kirjoitti:Annatteko te muuten puntarissa aina jollekin 4 tai 5:kin tähteä, siis suhteutatteko puntaroinnin yleiseen tasoon vai noudatatteko aina kriittistä linjaa? Itse olen aina aika kriittinen puntareissani.
Minulla ainakin tulee suhteutettua puntari yleiseen tasoon, joka tuottaa ongelmia, kun pitää tehdä joitain suosikkipuntareita, joihin tulee viisuja monelta eri puntarilta. En kovin kriittinen kyllä ole, aika helposti yhden tähden sijaan heilahtaa kaksi, jos siihen on varaa.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Minä olen aina hyvin löysä, vitosia saa helposti, näkyy esim Latvian karsinnoissa, yli 10 sai 5 tähteä. 2005-puntarissa (jonka katsoin telkkarista dvd:n kautta) tuota tasoon suhteuttamista näkyi vähäsen, mutta yleensä pidän löysän linjani.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Aancon »

TomppaJr kirjoitti:Minä olen aina hyvin löysä, vitosia saa helposti,
Samixii :surrur: Jotkut nimeltämainitsemattomat nimiIlkeilijät pilkkaavat välillä siitä miten helposti annan (vitosia) :hihi:

Mä olen muutenkin löysä. :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Minä olen varmaan koko Kuppilan kriittisin puntaroija. Käytännössä mikään kappale ei saa minulta koskaan viittä tähteä, vaan neljä tähteä tuppaa olemaan aina maksimi. :hihi: Yrittäkää siis ymmärtää kieroa mieltäni, jos näette minun antavan teidän mielestänne täydelliselle viiden tähden viisulle vain nelosen! Saatamme silti liikkua samalla tykkäämisen tasolla. :heh: HUOM! En missään tapauksessa väheksy teitä "helpon vitosen" antajia, joissain tapauksissa teidän tapanne tähdittää viisuja on varmasti käytännöllisempikin kuin omani. Minulla nyt vaan sattuu olemaan tähditysongelma. :mrgreen:

Sitä taas en edes yritä ymmärtää, että jotkut vaihtelevat jonkin viisun tähtimäärää sen mukaan, kuinka "helpossa" tai "kovassa" porukassa kappale täytyy arvostella. Miksi teette niin? :eeek: Mutta älkää huoliko, ei minua tämäkään tapa sinänsä haittaa, enkä ketään aio kivittää sen takia. :hali: En vain aina käsitä kaikkea, mikä taas menköön blondiuden piikkiin. :draamaa:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

UFOPOLI kirjoitti:Meillä on Kotoistuksessa juuri parhaillaan työn alla esitys vuorokaudenaikojen nimistä ja kellonajoista.
Hyvä. Toivottavasti vaihdatte myös viikonpäivien nimiä esim. niin, että lauantai ja sunnuntai vaihtavat paikkoja, sillä unohdin eilen yhteispuntaripäivityksen.

Tosin eipä mitään maininnan arvoista ole tapahtunutkaan. Mukana on 53 puntaria, joista on jaettu pisteet kaavalla 2–1–0. Suluissa ykkössijojen määrä. Laitetaan nyt edes värikoodit, että saadaan vähän eloa puntariin.

Ykkössemin kappaleet
Kakkossemin kappaleet

1. ROMANIA: Hotel FM – Change 77 (31)
2. ALBANIA: Aurela Gaçe – Kënga ime 55 (20)
3. SVEITSI: Anna Rossinelli – In love for a while 27 (2)

Jätän myös ensi viikon päivityksen väliin, ellei jokin sisäisesti valitseva maa tarjoile meille viisuaan ennen viikonloppua. Seuraava yhteispuntaripäivitys alustavasti siis helmikuun ensimmäisenä lauantaina ja silloin arvosteltavana on jo enemmän kuin kolme kappaletta. :surrur:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mä olen tänä vuonna yhtä tiukka kun 16 kesänen puntarissa. Ei heru vitosia kun valituille.
LOBODA

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Onko kuppilassa joku yleinen ongelma, vai miksi käy niin, kun yritän päivittää viisupuntariani, että esikatselussa tai lähettämisen jälkeen tulee teksti: Kuvan kokoa ei saatu? :mitvit:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Muualta kuin ESCDailylta pystyy kuvia upottamaan entiseen tapaan, joten en hakisi vikaa Kuppilan päästä. Ehkä ESCDailylla on tehty jotakin, jonka vuoksi kuvien upotus juuri kyseiseltä sivulta ei onnistu. Paha sanoa. Jos ongelma jatkuu, kannattaa upottaa liput muualta, vaihtaa ne Kuppilan maasydämiin tai jättää ne pois kokonaan.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Aancon kirjoitti:
TomppaJr kirjoitti:Minä olen aina hyvin löysä, vitosia saa helposti,
Samixii :surrur: Jotkut nimeltämainitsemattomat nimiIlkeilijät pilkkaavat välillä siitä miten helposti annan (vitosia) :hihi:

Mä olen muutenkin löysä. :joojoo:
Minäkin annan vitosia suht' helposti :joojoo: Mutta muuten olen kova :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Tänään yhteispuntarissa on mukana 62 kuppilalaisen arviot. Listoista 42 sisältää kaikki kuullut neljä kappaletta. Pisteytys täysiltä listoilta on 4–2–1–0 ja kolmen maan listoilta 2–1–0. Alle kolmen maan listoja ei lasketa mukaan.

Sijoituksen jälkeen suluissa kahden viikon takainen sijoitus. Pistemäärän jälkeen suluissa ykkössijat
(täysiltä listoilta) ja pistesijat (kaikilta listoilta).

Värikoodit:
Ykkössemin kappaleet
Kakkossemin kappaleet

1. (1.) ROMANIA: Hotel FM – Change 133 (19/57)
2. (2.) ALBANIA: Aurela Gaçe – Kënga ime 110 (15/46)
3. (-) ALANKOMAAT: 3JS – Je vecht nooit alleen 60 (7/28)
4. (3.) SVEITSI: Anna Rossinelli – In love for a while 51 (1/35)

Seuraava puntaripäivitys alustavasti ystävänpäivänä 14. helmikuuta mutta ajankohta saattaa aikaistua.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Nata »

Hämmentävää mutta totta: puntarini ykkönen on kestoinhokkini Irlanti.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

POISTAKAA TÄMÄ VIESTI! :megafoni:
Viimeksi muokannut Samiasd, 13 Helmi 2011, 01:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Pete »

Haluaisin muistuttaa kaikkia tämän ketjun tarkoituksesta. :tosion:
Timoteus kirjoitti:Viisupuntariaiheista keskustelua ovat esimerkiksi kaikki muun kuin oman puntarin kommentoinnit.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Pete kirjoitti:Haluaisin muistuttaa kaikkia tämän ketjun tarkoituksesta. :tosion:
Timoteus kirjoitti:Viisupuntariaiheista keskustelua ovat esimerkiksi kaikki muun kuin oman puntarin kommentoinnit.
Voi ei. :rofl:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Pitäisikö niille henkilökohtaisille puntaripäivitysraporteille perustaa oma ketju. Viime keväänähän sellainen ajatus heitettiin ilmoille ja se sai kai jonkin verran kannatustakin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Timoteus kirjoitti:Pitäisikö niille henkilökohtaisille puntaripäivitysraporteille perustaa oma ketju. Viime keväänähän sellainen ajatus heitettiin ilmoille ja se sai kai jonkin verran kannatustakin.
Ehdottomasti. En haluaisi sotkea omaa puntariani kommenteilla, koska less is more.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Viisupuntari 2011: Keskustelu ja tilastot

Viesti Kirjoittaja entropia »

Mulla on off-topic asiaa! Milloin saa tehdä sen 2010 vs. 2011 aiheen. Eikai sellaista vielä ole? Kiva verrata edelliseen vuoteen...

^Kannatan myös tuota ideaa.

Lukittu