Kivaa Hazard! 
Valvoja: MrMemory
Kivaa Hazard! 

TomppaJr kirjoitti:Uu mama! Joku käyttää samanlaista asteikkoa kuin minä!Kivaa Hazard!

Tosin minulla nuo hajoavat vielä selvemmin, sinulla näyttää olevan noita ääripäitä enemmän. 

Saa sen varastaa. 

. Sanotaan, että otin sen pysyvästi lainaan 

Kaikki biisit kuunneltu putkeen. Lopullinen puntari on tässä. Suuria muutoksia:
Latvia putosi kymppikärjestä sijalle 14., Boom-Boomille kävi samoin ja erittäin suurena putoajana Tanska, joka putosi yhdeksänneltä sijalta kahdenkympin huonommalle puolelle. Irlantikaan ei enää innosta. Jestem puolestaan kuulosti raikkaalta, joten se nousi neljän tähden rajamaille, mutta ei ihan. Samoin Portugalin hössötys.
Itävalta sahaa kivasti edelleen, joten annoin sille taktisen sijan pistemäärässä 2,5.
Popularilla kiitoa alaspäin, on nyt jo kolmenkympin huonommalla puolella, emminä jaksa sitä. Järkiinnyin myös Slovakian kanssa ja pudotin sitä reilusti.
Suurta pudotusta tapahtui Espanjallakin, sillä sijalta 17. sijalle 35. on aikamoinen pudotus. Unkari putosi yhteen tähteen jälleen. Yliarvostetuin turhake ikinä. Kaksikko Sveitsi-Liettua pitää perää, kuten aina. 

ESC93 kirjoitti:^ Ledward.![]()

) takana paikkoja keskenään, San Marino sekä Espanja tekivät reipasta nousua, Tanska ja Italia laskivat kumpainenkin jonkin verran. Mielenkiintoisin asia on kuitenkin azereiden putoaminen kahdesta yhteen tähteen. Sävellys on yhä neljä tähteä, mutta antipatiani ja "laulaminen" söivät kolme staraa pois. Samalla se löysi uuden paikkansa voittajapuntarini pohjalta. 

.. Aivan mahtava Unkari jatkaa edelleen kärjessä & erittäin huono Italia jumbona, mutta tolla välillä sattui & tapahtui. Itävalta & Suomi vaihtoivat sit paikkaa keskenään. Itävaltaa en nyt sentään ykköseksi nostanut. TOP10 näyttää nyt mielestäni tosi hyvältä
. Kypros nousee mun silmissä ylöspäin. Serbian laskusta sen verran, että kappale on menettänyt hieman hohtoaan mun silmissäni & laskin sitä alaspäin. Edelleen pidän sitä kuitenkin hyvänä kappaleena
. Ukraina & Tanska nousi sit yhden tähden kappaleista ylöspäin
.. En olis uskonut, että pidän Tanskaa nyt siedettävänä kappaleena
. Irlantiin olen tässä tykästynyt & pitihän sitä nostaa
Kokonaisuutena puntari näyttää siltä, että muutoksia ei tarvii tehdä pitkään aikaan.

Running Scarediin olen kyllästynyt jo kauan sitten, mutta se kuitenkin pysyy jopa sijalla 9. Lipstick nousi yhden sijan ja sen taakse (varmaankin) suurimman nousin teki Venäjä, sijalta 17. sijalle 11. Get You on ihan mahtava! Kaksi sijaa laskua teki Turkki, vaikka sekin on ihan hyvä. Viro laski yhden sijan. Hotel FM säilytti putoajien välissä paikkansa, koska Jestem tippui kaksi sijaa, sijalta 13. sijalle 15. Myös Witloof Bay tippui yhden sijan, mutta pysyttelee silti viidessä tähdessä.
Päivityksen suurin laskija taitaa olla Bulgaria, joka on alkanut kyllästyttää kovasti. Kaksi sijaa laski myös Alankomaat, mutta Bosnia & Herzegovina pysyi paikallaan heikossa neljässä tähdessä.

Mukavaa, että minun kaikki kärkikappaleeni ovat nousussa.
Ehkä Sampero ne joskus tajuaa... 

TomppaJr kirjoitti:^ Jaksoin.Mukavaa, että minun kaikki kärkikappaleeni ovat nousussa.
Ehkä Sampero ne joskus tajuaa...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa