Tai miten yhdeksänneksi pudonneen tähtimäärä putosi juuri neljästä kolmeen.
Tänne kaikki omaa puntaria koskevat hihkaisut/röhkäisyt/ininät + turhat kitinät.

Valvoja: MrMemory

Puntarini on vielä kovin niukka. Luulisin näppituntumalta, että Suomi taitaa aloittaa ykkössijalta. Mutta en siis ole puntaroinut vielä. Kiva kommentoida ensin, ja sitten puntaroida.
Valitkaa vaan muut maat jatkossakin yhtä hyvin, niin Suomella ei tule olemaan kovin paljon vaikeuksia voittaa Düsseldorfissa. 

Viisi tähteä siis.
11 biisiä valittu. Islanti ja Norja jumboina. 

Jo neljä viiden tähden biisiä. 

)

TomppaJr kirjoitti:Musta tää vuosi on ihan järkyttävän kova tähän mennessä.Jo neljä viiden tähden biisiä.

entropia kirjoitti:TomppaJr kirjoitti:Musta tää vuosi on ihan järkyttävän kova tähän mennessä.Jo neljä viiden tähden biisiä.
Sä oot kyllä outo.![]()

TomppaJr kirjoitti:
Olen, mutta ehkä se vaikuttaa kun tämä on eka vuosi jolloin seuraan karsintoja niin kaikki tuntuu mahtavilta.

Muitakin tähtimuutoksia tuli.

Irlanti nousi ykköseksi, tykkään ilmeisesti enemmän kuin kehtaan myöntää
kappale soi tosi usein mulla tietokoneella. Puola uutena tulokkaana kakkoseksi
En oikein osannut päättää kolmen ja neljän tähden välillä. Pistin nyt neljään, saattaa olla että tippuu nopeasti kolmeen.

Täysin yllätttäen Georgia ja Espanja valtasivat kärkisijat Puolan nenän edestä ja Italia aloittaa nelosena eli yllättävän alhaalta, koska olen Italiamusa-fani. 

jv kirjoitti:Hyvin vastentahtoisesti (=koska en pitänyt Lenan valinnasta edustusartistiksi toistamiseen, enkä pitänyt amerikkalaisen kappaleen valinnasta) olen sijoittanut Saksan nyt puntarini kärkeen. Ei sille mahda mitään. Tämä on tällä hetkellä kiehtovin ESC-ehdokas.
- Tähän mennessä valituista ainoa hyvä kipale.

PUOLA
SVEITSI
ALANKOMAAT
ESPANJA
ALBANIA
IRLANTI
ISLANTI
BULGARIA
GEORGIA
SVEITSI ** > ***
ALANKOMAAT ** > ***
. Loppupäässä taas Saksa & Bosnia vaihtoivat keskenään paikkaa eli nyt Bosnia on jumbona. Uusina maina puntarilleni tuli Bulgaria & Liettua. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa