Asko ja Tarja Närhi

Valvoja: MrMemory

Valkealalainen kirjoitti:Upeaa, ei siis Sanna Kojoa!![]()

Toivotaan, että Tarjakin osaa hommansa hyvin. 

Mutta toivottavasti molemmat osaavat hommansa 

Ticoshay kirjoitti:kuulemme siis kirjakieltä ja nippelitietoa hauskojen kommentien sijasta.

Sagapo kirjoitti:Ticoshay kirjoitti:kuulemme siis kirjakieltä ja nippelitietoa hauskojen kommentien sijasta.
Ja hyvä niin! Kyllä kotisohvilla osataan itsekin sutkautella.
Mielenkiintoinen taustatieto on juuri sitä, mitä katsojat selostajilta kaipaavat.

jee euroviisut kirjoitti:No, pakkohan sitä kuuluisuuteen päästäkseen on jostain nousta, miksei siis viisuista.
Täysin uusi kasvo julkisuudessa, toki. Ihanan söötti meidän Viisukuppilan nuoriso.

Olin vuonna 2000 vasta 5-vuotias. 

Olen aina rakastanut hänen ääntään ja aina tavatassamme on ollut hyvin rakastettava kohdattava, kyllä.
Mä niin kuulen jo nauttivani näistä selostuksista. 

Kyllä kaikkien viisufanien kannattaisi tuota jo mainittua Euroopan taivaan alla -ohjelmaa kuunnella, kun se on viisujen ohella niitä ainoita hetkiä, jolloin radiosta kuulee jotain muutakin kuin suomen-, englannin- tai ruotsinkielistä musiikkia - ja aina jokin viisukin mukana on. 

Jaettiin muuten Tarjan kanssa taksi Istanbulin viisuissa. 

Itse olisin kuullut ehkä vieläkin mieluummin Sanna Kojon särmäkästä ääntä ja kommentointia televisiossa, mutta tämäkin kelpaa paremmin kuin hyvin!
Uskon, että myös Tarjalta niitä nasevia kommentteja kuullaan!

romualdo kirjoitti:hyvä että Kojon Sanna ymmärtää pitää myös välivuosia...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa