Ei yhtään alle kolmen tähden biisiä.Valvoja: MrMemory
Ei yhtään alle kolmen tähden biisiä.

Roope kirjoitti:Wikipediasta löytyy tulokset
http://sv.wikipedia.org/wiki/Melodifest ... h_resultat

Jeijjei!

piper kirjoitti:mä oon edelleenki vaa nii ilonen, et KERRANKIN mun molemmat lempparibiisit oli top2:sessa!Jeijjei!

Aancon kirjoitti:Eric ja Danny pussailee niin paljon että niillä on varmasti SUHE!

Aancon kirjoitti:Eric ja Danny pussailee niin paljon että niillä on varmasti SUHE!

Danny haluaa selkeästi julkistaa suhekkeen enemmän kuin Eric. 

My Star kirjoitti:Eka kertaa katsoin Ruotsin finaalin kokonaan ja kyllä oli uskomattoman hieno show meidän finaaliin verrattuna. The Moniker oli illan paras ja biisiä videoineen on pitänyt pyörittää pitkin päivää. Oh my God, miten ruotsalaiset eivät tajunneet äänestää voittajaksi sitä biisiä, joka olisi vienyt koko potin viisufinaalissa. Valitsivat niin mitäänsanomattoman voittajan, että Suomen Oskar painelee kiitorataa ohi. Hyvä niin.

ja samoilla hetkillä vasta tajusin ja muistin ettei Shirley Klamp ollukkaan vinaalissa, misä hänen olisi ehottomasti kuulunut olla... ja vinaali oli ehkä mitä ilmeisimmin heikkotasoisin tähän mennesä...

im in love
E det fel på mej
The King
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa