Valvoja: MrMemory

Emmä kyllä Sannaa odottanut vaan ihan muita.
(SwingFly, Brolle, Nick Borgen) Ja vielä kakkaa andrassa tyrkyllä...
Viime vuonna oli myös erittäin tylsiä kappaleita, puhumattakaan siitä parin vuoden takaisesta muovialienista, jolla oli se timanttidildo mikrofonina. Tänä vuonna on menty moderniin suuntaan, mutta mukana on myös tuttua ruotsihuttua. Eric,Danny, Linda B, Sanna, Brolle
ei Swingfly, Playtones ja Nicke Borg huonoja ole!
Itse ainakin toivon finaaliin Andrasta Jenny Silveriä ja Linda P:tä.

Haukuin kyllä viime vuodenkin tasoa, mutta tämä on surkeudessaan jo ihan omaa luokkaansa. Ainoastaan neljä biisiä kymmenestä on hyviä, muut on täyttä pascaa.
Täytyy ottaa finaali hienon show'n ja elämyksen kannalta puitteidensa perusteella, kun näistä biiseistä ei ole mihinkään.

Yksikään kappale ei saa multa viittä tähteä, ja jopa neljän tähden kappalekin on tiukassa. 

voittajan täytyy olla tossa joukossa!!
Dannyn biisi on paras, mutta se ei kuitenkaan ole tarpeeksi hyvä, jotta menestys olisi taattua. Koska Danny on minulle tärkeä artisti, niin en todellakaan halua hänen uransa saavan lommoja tai murskausta huonon viisumenestyksen vuoksi.

Tämä vuosi on ihan katastrofi!
Roope kirjoitti:10. Eric Saade - Popular - Eric Saade
Sanna esiintyy 8. eli ihan loppupään paikkoja. 

Serduchka kirjoitti:Roope kirjoitti:10. Eric Saade - Popular - Eric Saade
Finaali pedattu Ericille?Sanna esiintyy 8. eli ihan loppupään paikkoja.

entropia kirjoitti:The Moniker on Aftonbladetin nettikyselyssä ylivoimainen ykkönen! Jos The Moniker voittaa niin hyi...![]()
Tämä vuosi on ihan katastrofi!

Myönnetään nyt vielä, että kyllä mä The Monikeristakin ihan pidän.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa