Valvoja: MrMemory

ihan tajuttoman hyvä untried
eiköhän tää ainaki finaaliin saaha,pakko!
Harmi ettei ole unkarin kielellä 

Olihan se aikaisemminkin kakkossuosikkini, mutta nyt siirryin Toth Gabin leiristä kannattamaan tuota toista akkaa
Niin mahtava biisi! 

Suosikkisi 1. semifinaalissa?
András Kállay-Saunders - I love you 1, 4%
Annamari Dancs - Feel 2, 8%
Attila Kökény & Tamara Bencsik - Állítsd meg az idot 1, 4%
Barna Pély, Eszter Pál & István Pál "Szalonna" - Open your heart 0, Ei ääniä
Caramel - Vízió 0, Ei ääniä
Compact Disco - Sound of our hearts 10, 40%
Gabi Tóth - Nem kell végszó 5, 20%
Gabi Heincz - Learning to let go 3, 12%
Niki Gallusz & Márton Vizy - Európa, egy s szívünk 2, 8%
Rudi Krisz - A fél veled egész 1, 4%
Ääniä yhteensä : 25

Ei ollut rahakuorilla taas mitään tekemistä asian kanssa, ei tietenkään 

eikö jatkossa
no mutta..kiralys on
saiko hyvin pisteitä btw 

Tolvai ja Gabi ovat about yhtä suosittuja Unkarissa, ja luulen että edustuspaikka on alunperin sovittu jommalle kummalle. Nyt kävi näin. Olen ehkä vähän kyyninen, mutta näin luulen 

Yleisöäänestyksen voittajat Juli Fábián & Zoohacker huonoja kanssa, mutta loput kaksi finalistia pelastavat jotakin.

Aancon kirjoitti:Itse asiassa toivon, että tämä tarkoittaa sitä että peli on pedattu Toth GabilleTolvai ja Gabi ovat about yhtä suosittuja Unkarissa, ja luulen että edustuspaikka on alunperin sovittu jommalle kummalle. Nyt kävi näin. Olen ehkä vähän kyyninen, mutta näin luulen

.. Neljästä ensimmäisestä soisin mielelläni kaikille voiton! Compact Discon kappale on aivan mahtava
. Unkarilta on tulossa tänäkin vuonna hyvä viisu
Uskon, että Unkari tulee pärjäämään hyvin tänä vuonna minkä sitten valitseekaan näistä Bakuun

Tässä on sama ongelma kuin esimerkiksi Norjassa vuonna 2010: lähes pelkästään suuria nimiä mukana, mutta hyvät biisit puuttuvat.

Timoteus kirjoitti:Aancon kirjoitti:Itse asiassa toivon, että tämä tarkoittaa sitä että peli on pedattu Toth GabilleTolvai ja Gabi ovat about yhtä suosittuja Unkarissa, ja luulen että edustuspaikka on alunperin sovittu jommalle kummalle. Nyt kävi näin. Olen ehkä vähän kyyninen, mutta näin luulen
Raadilla on finaalissa puolet äänivallasta ja Gabi sai semissä heikommat raatipisteet kuin kukaan muu läpimenijä. Aika hankalat asetelmat voittoa ajatellen minusta. Vai onko finaaliraati koostumukseltaan jotakin aivan muuta kuin semifinaaliraati?

Nyt kyllä voin uskoa Renátan sijoituksen 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Albin, Artsigal, Cedianska, Haksis, Happy, Jokuvain, Leonardo, Margot, Nehaka, romualdo, Rousku, Sagapo, Salka Valka, Serduchka, TantePätsi, The Groke, Viisuihminen, Zera ja 41 vierailijaa