Valvoja: MrMemory

Ihan kaikkia en tosin ole vielä kuullut.

Serduchka kirjoitti:Ilmeisesti 1. semifinaalin biisejä ei kuulekaan mistään kaikkia, kun täällä ei A) ole äänestystä niistä
Ei me mitään ihan koneita näiden joka ketjun jokaisen äänestyksen kanssa olla. Joskus on jotain muutakin elämää. 

voittoon vaan!
okei,pitäs varmaan kuunnella muutki mut tuskin ton parempaa tulee..
Serduchka kirjoitti:Ilmeisesti 1. semifinaalin biisejä ei kuulekaan mistään kaikkia, kun täällä ei A) ole äänestystä niistä ja B) kukaan ei ole linkannut sivua, missä ne kaikki kuulisi. NRK:n MGP-sivuilla ei ainakaan ollut mahdollisuutta kuulla mitään kappaleita.
Because of an ongoing dispute between NRK and the Norwegian record Company Association there is no official link to all the songs this year.

Tää vetää kyllä Serdun sanattomaks. 

Kollega kirjoitti:Sitä ku on heikkona korkeelta ja kovaa-tapauksiin, niin eipä siinä ole kahta sanaa osuuko ja uppoaako jälleen kerran Hra G:n & co. kädenjälki...![]()

? ? ? Eihän tästä voi kun todeta että äijiä ja äijärokkia ja joka on täysin homoa. Valitettavasti musiikissa ei ole oikein mitään, siis vaikka tyylilajissa ei mitään pyörää tarviikaan keksiä, niin ei kyllä ole imua, iskua ja groovea tarpeeksi biisissään. Mutta muutoinhan näyttää herkullisen höynältä, tiedä sitten onko tahatonta vai tahallista
.
Mukavat Adam Lambert vibat.

Joku niistä Bakuun, kiitos.
*repeat repeat repeat repeat*
Bakuun, Bakuun! High on love.
Oon kuunnellut kokoajan repeatilla eilisestä asti.
Anyway, tuossa on ne neljä parasta biisiä näistä mitkä olen tähän mennessä kuunnellut. Loistavaa Norja! Ei meillä vaan Suomessa...

PUNTARI
2012
Stay on järjettömän upea biisi.
Reidunin radiohötöstä en kyllä pidä. Silyan Euphoriassa oli jännä rytmi... jatkokuuntelussa avautunee paremmin. 

Reidunia olla diskaamassa
(Ymmärtääkseni sairastumisensa uhkaa semifinaaliin osallistumistaan ja siten diskattaisiin.)

Samiasd kirjoitti:Kollega kirjoitti:Sitä ku on heikkona korkeelta ja kovaa-tapauksiin, niin eipä siinä ole kahta sanaa osuuko ja uppoaako jälleen kerran Hra G:n & co. kädenjälki...![]()
Ovi ei ole mikään co.!!!![]()

paikan MGP:ssä tänävuonna. Viehättävä ja rytmikäs Euphoria.
Tykkääkö joku muukin tästä? Vähän pienet The Black Eyed Peas-fibat tulee tästä. Varmaan mulle se parempi Euphoria tänävuonna, vaikka te toiset tulette varmaan pitämään enemmän siitä Ruotsin Euphoriasta. 

Ennustan, että Norja tulee olemaan viisupuntarillani korkealla.

½

½

½

½

. Hieman mua pelottaa, että toi The Carburetors menee tästä finaaliin
.. Loput kappaleet päivitän tähän samaan puntariin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Artsigal, casaazul, Cedianska, Haksis, Hilurimpsis, Jonnuli, JRS, Margot, Nehaka, nibajee, TantePätsi, The Groke, Timoteus, TomppaJr, Viisuihminen, Zera ja 40 vierailijaa