Aili - Mun taivas

Euroviisut 2012 Bakussa

Aili - Mun taivas

*****
20
22%
****
14
15%
***
14
15%
**
21
23%
*
22
24%
 
Ääniä yhteensä: 91

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

No kyllä tajusi! :tuuletus: :ihana: Tuo klubikeikkaveto ratkaisi aika pitkästi. :ihana:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Tämä on niiiin huono.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Todella järkyttävää ulinaa. Ihan oikeasti mitä tämä teki jatkossa?!??! Jopa haukottelin biisin aikana...

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tykkäsin kovasti ja nostin neljään tähteen. Kiitos Ailille mukanaolosta! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

tassukka
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 88
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 22:30

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja tassukka »

Mä kuuntelin tätä ihan koomassa, lumoutuneena ja hypnotisoituna. Ailin ei tarvitse edes laulaa pomminvarmasti. Ujous/arkuus, jos nyt pysyy kohtuudessa, vain korostaa kappaleen herkkyyttä. Tää olis tullu hyvällä esityksellä niin koteihin sieltä Bakusta. Albanian mummojen puhelimet olisivat savunneet!

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Ailin mukanaolo kisassa on ollut niitä harvoja valopilkkuja koko uudistuksen synkässä yössä. Biisissäkin olisi ollut aineksia ihan Bakuun asti. Eihän voi kuin rakastaa laulua, jonka äärelle nauliintuu sen koko keston ajaksi :ihana:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Anna_M kirjoitti:Ailin mukanaolo kisassa on ollut niitä harvoja valopilkkuja koko uudistuksen synkässä yössä.
Uudistuksen synkässä yössä. Kauniisti kuvailtu :ihana:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja romualdo »

¨^^no oli, Muurinpohjalta hyvin sanottu... kiitos Aili, Sä olit niin parasta tänä vuonna... :ihana: jäi kyl melkoinen pala kiinnostavuutta pois... mut kai, tai kisat nyt katon jokatapauksessa Joonan takia ... ! ainaski ... tai ennen kaikkea ... ja yleisön ... toki! ai ku ne välipalatauko esiintyjät taas häiritsevät siellä ...

"Sen talvi aikaan sai, sai aikaan sen...." -76
Viimeksi muokannut romualdo, 25 Elo 2012, 07:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Ensimmäin suosikkini putosi tässä vaiheessa pois. :eiei: Aililla on upea ääni ja kappale oli lumoava! :ihana:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

sheep
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 223
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 15:00

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja sheep »

Tämän kuulin tänään radiosta, ja vieläpä kahdesti. :shock: Enkä voi sanoa muuta kuin, että kylläpä kuulosti hyvältä pitkästä aikaa. <3 Minun mielestäni tässä olisi ollut hyvä haastaja esimerkiksi Virolle, tosin ehkä hieman varmemmalla solistilla.
Pitäkää punkkinne!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

sheep kirjoitti:Minun mielestäni tässä olisi ollut hyvä haastaja esimerkiksi Virolle, tosin ehkä hieman varmemmalla solistilla.
Kyllä, tai siis Petäjällä on niin hyviä sävellyksiä, joissa on niin mageen ihanaa folkhenkekä, että toivon, että edelleen jatkaa osallistumistaan. Joskin - ihan noin muutoinkin, kun pidän sitä Captain Cougarin kisabiisiä parhaimpana, minun mielestäni kannattaisi ihan lähtökohtaisesti miettiä myös sitä ryhtiä biisissä sen fiilistelyn ohella. Too latessa sitä saatiin rummuilla ja rytmillä ja minusta sitä kannattaisi kehitellä jatkossakin, enemmänkin voisi olla. Ei se herkkyys siitä katoa, kuulostaa entistäkin herkemmälle herkät kohdat, kun ei porata samaa koloa koko ajan. Etenkin euroviisuympyröissä, Viron uusi sovitus oli kohottava, sanokoot kuka mitä hyvänsä :heh: .
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
KapteeniPuuma
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 18
Liittynyt: 20 Loka 2009, 11:00

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja KapteeniPuuma »

Hei kaikki viisufanit!

Aili julkaisee esikois-EP:nsä ensi viikolla. Viiden biisin plätty sisältää myös viisukappaleemme "Mun taivas". Musaan voi tutustua osoitteessa:

http://www.soundcloud.com/ailimusaa

Ensi viikolla keikkailemme EP:n tiimoilta seuraavasti:

ti 28.8 Telakka, Tampere
ke 29.8 Folks-klubi, Korjaamo Helsinki
pe 31.8 P-Jamit, Ravintola Pelimanni, Kaustinen

Ailin kuulumiset kätevimmin täältä:

https://www.facebook.com/pages/Aili/286898084676403

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Kiitos Kapteeni Puuma... yksi Kesäni 2012 suloisimmista muistoistani oli tietysti Ailin konsertti Kaustisella heinäkuussa maailmankuuluilla Kaustinen Folk World Festivaleilla .... josta onkin oma sepustukseni tuolla .... muistaakseni osiossa Etno soikoon ..... (siis Kuppilan - Musiikki - Muu musiikki - Sekalaista pulinaa tms ... en ehdi, jaksa nyt tarkistaa....)
Ja muutenkin tämä kesäni 2012 on ollut yksi elämäni hienoimmista..... :ihana: Sommar ... -62 .... - 12 .... vaikkakin se sisältää myöskin yhden elämäni hirveimmistä tapauksista la - su - elokuun puolivälin paikkeilla .... eli ... nohh ... ei tästä sen tarkemmin ettei kyynelkanavani jälleen aukea ..... (kts. Viisula - Turkki 1993 / Karvaiset kaverini - Kissat -ketjut) ..... :(

kumpare+50
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 511
Liittynyt: 04 Syys 2012, 13:50

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja kumpare+50 »

Paper Gangsta kirjoitti:Ensimmäin suosikkini putosi tässä vaiheessa pois. :eiei: Aililla on upea ääni ja kappale oli lumoava! :ihana:
Tämä oli kyl niin hieno ja mahtava, että olisi pitänyt päästä ainakin pidemmälle :heh: . Ei kuitenkaan ollut minulla ensimmäinen pois putoava suosikki :eiei: .

Avatar
KapteeniPuuma
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 18
Liittynyt: 20 Loka 2009, 11:00

Re: Aili - Mun taivas

Viesti Kirjoittaja KapteeniPuuma »

Ailin live-esiintymisistä pääsee nauttimaan tällä viikolla seuraavasti:

to 13.12 Loose, Helsinki w/ Alise. Klo 21, liput 6€
pe 14.12 Poppari, Jyväskylä. Klo 23, liput 5€
la 15.12 Artturi, Tampere. Klo 21, vapaa pääsy.

Ja tammikuun 12.-13.1 Ailin voi bongata Folklandia-risteilyltä! Myös debyytti-EP:tä jäljellä vielä muutamia kappaleita. Näytteitä ja tilausohjeet vaikkapa:

www.aili.fi

Lukittu