Norja 2015: Mørland & Debrah Scarlett – A monster like me

Euroviisut 2015 Wienissä
Lukittu

Mørland & Debrah Scarlett – A monster like me

*****
36
41%
****
25
28%
***
16
18%
**
10
11%
*
1
1%
 
Ääniä yhteensä: 88

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36595
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Norja 2015: Mørland & Debrah Scarlett – A monster like m

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kuva

:hihi:

-----

:megafoni: Tällä viikolla Käännöskisat-alueella on vuorossa Norjan viisu! Eikö olisikin mukavaa loppukesän kunniaksi kokeilla sanoittamista ensimmäistä kertaa tai kenties tehdä paluu kilpailuihin mahdollisesti vuosien tauon jälkeen? :uujee: Käännöskisoissa on tämän vuoden ajan ollut harmittavan hiljaista, ja yksikin lisäosallistuja piristäisi. Ehkä se olet juuri Sinä! :peukku:
Meow cat, please meow back.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36595
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Norja 2015: Mørland & Debrah Scarlett – A monster like m

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

TomppaJr kirjoitti: :megafoni: Tällä viikolla Käännöskisat-alueella on vuorossa Norjan viisu! Eikö olisikin mukavaa loppukesän kunniaksi kokeilla sanoittamista ensimmäistä kertaa tai kenties tehdä paluu kilpailuihin mahdollisesti vuosien tauon jälkeen? :uujee: Käännöskisoissa on tämän vuoden ajan ollut harmittavan hiljaista, ja yksikin lisäosallistuja piristäisi. Ehkä se olet juuri Sinä! :peukku:
Reilu vuorokausi vielä sanoitusaikaa, yksi sanoitus toistaiseksi saapunut. Lisäaikaa saa helposti, jos sitä kokee tarvitsevansa, kunhan lähettää minulle vain yksärin. :joojoo:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Norja 2015: Mørland & Debrah Scarlett – A monster like m

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Edelleen (aika) selvästi kisojen paras kappale ja tämä toteutettiin lavallakin hyvin, vaikka puhtoinen valkoinen ei ehkä ollut niinkään paras värivalinta. Molemmat kyllä näyttivät uskomattoman hyvältä. :rakkaus: Rakastan yli kaiken sitä, kuinka tämä kasvaa loppua kohden. Ehdottomasti yksi parhaita viisuballadeja ikinä. :joojoo:

Mørlandille ja Debrahille itselleenkin mainitsin, että heidän biisinsä on minun suosikkini ja onnittelin heitä jatkoonpääsystä semifinaalin jälkeen. Todella harmittavasti oma yhteiskuvani heidän kanssaan katosi
jonnekkin. :lohduton: Yksi kuva on onneksi jäljellä, missä olen heidän kanssaan.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36595
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Norja 2015: Mørland & Debrah Scarlett – A monster like m

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Ihanan raastavaa tulla tuollaisen hehkutuksen lukemisen jälkeen vaihtamaan tähtiarvosana kahdesta yhteen. :heh: Makuerot. <3 Ei sitä kaikesta voi tykätä tai kaikkia miellyttää.
Meow cat, please meow back.

Lukittu