Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Frans – If I were sorry

*****
39
28%
****
29
21%
***
30
21%
**
21
15%
*
21
15%
 
Ääniä yhteensä: 140

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Olen ruvennut tykkäämään tästä! Soitin tämän myös muutamalle jenkkiystävälle jotka ihastuivat. Harmi vain että ihmiset eivät välttämättä halua että Ruotsi voittaa taas joten eivät äänestä.
<3

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Minulla ei olisi mitään Ruotsin tuplavoittoa vastaan, jos biisi olisi sellainen, josta todella pidän. Miksi muilla olisi?

Kuvittele, jos Ruotsin edustajana olisikin vuoden puntarikärkesi eikä Frans. Toivoisitko silloin Ruotsin voittoa? Minä ainakin toivoisin!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Rousku kirjoitti:^Minulla ei olisi mitään Ruotsin tuplavoittoa vastaan, jos biisi olisi sellainen, josta todella pidän. Miksi muilla olisi?

Kuvittele, jos Ruotsin edustajana olisikin vuoden puntarikärkesi eikä Frans. Toivoisitko silloin Ruotsin voittoa? Minä ainakin toivoisin!
Minäkin toivon mutta monet eivät mitä olen ulkomaalaisten fanien kanssa jutellut ja heidän juttuja lukenut.

Frans aikoo tuoda jotain uutta lavaesitykseensä joka nähdään vasta finaalissa: http://eurovoix.com/2016/05/09/sweden-f ... rformance/
<3

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ahaa, siniset spottivalot eivät ole sittenkään ainoa uutuus. Jotain poikkeavaa mukaan finaaliin, kiitos!
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Rousku kirjoitti:^Minulla ei olisi mitään Ruotsin tuplavoittoa vastaan, jos biisi olisi sellainen, josta todella pidän. Miksi muilla olisi?
Koska asiaan perehtyneet eivät useimmat suurin surminkaan toivo Ruotsin/SVT:n vallan euroviisujen suhteen tästä yhtään enää enempää kasvavan; nyt jo puhutaan Swedishvision Song Contestista, eikä syyttä... Tämänvuotiset äänestysmuutokset ovat hyvä esimerkki SVT:n ylimielisyydestä ja varmasti vain esimakua muutoksista joita se ajaa läpi enemmän tai vähemmän pakolla,jos saa järjestää viisut lähiaikoina uudestaan.
Jo tuonkin vuoksi toivon (kuten aika moni muukin), että ne järjestetään jossain mahdollisimman kaukana Ruotsista... :hiips:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Rousku »

rosetta kirjoitti: Jo tuonkin vuoksi toivon (kuten aika moni muukin), että ne järjestetään jossain mahdollisimman kaukana Ruotsista... :hiips:
Vladivostokissa :uujee: Canberrassa :tuuletus:

Siitä kyllä samaa mieltä, että Ruotsilla on viisuorganisaatiossa liikaa valtaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5837
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ruotsi voisi ite kehitellä seuraavaksi semmoisen säännön, että muut maat eivät saa tilata ruotsalaisilta biisejä viisuihin. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4894
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mistä vetoo, niin Ruotsia ennen ja Ruotsin jälkeen laitetaan esiintymään kököimmät finaaliin menijät, korostamaan Ruotsin mahtavaa (voitto)viisua. Joku Sveitsi ja San Marino menee yllätyksenä finaaliin, niin ne. :heh:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12791
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

toivo kirjoitti:Joku Sveitsi ja San Marino menee yllätyksenä finaaliin, niin ne. :heh:
En nyt usko, että ne menisivät jatkoon. :rofl:

Vuonna 2013 ennen Robinia esiintyi Britannian jo parhaat päivänsä nähnyt supertähti Bonnie Tyler hävettävän huonolla biisillään, ja Robinin jälkeen kuultiin taas Unkarin hipsterin ByeAlexin kappale.

Vuonna 2014 ennen Sanna esiintyi Saksan Elaizan ja Ranskan Twin Twinin välissä.

Viime vuonna Månsin jälkeen kuultiin Kyproksen balladi, joka ilman muuta korosti Heroesin voimaa. Ennen Ruotsia esiintyi naapurimaa Norja.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7131
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

oon ehkä vinksahtanut ,mutta juuri Sveitsi ja etenkin sanmarino on ruotsia paljon paremmat .D :D

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7131
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

oon ehkä vinksahtanut ,mutta juuri Sveitsi ja etenkin sanmarino on ruotsia paljon paremmat .D :D

Avatar
Hello
Siemailija
Siemailija
Viestit: 101
Liittynyt: 20 Marras 2015, 01:36

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Hello »

Mä oon tykänny Fransista sekä biisistä jo alusta alkaen, täähän on mulla muuten soittoäänenäkin.. :ihana:

Massiel
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 991
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Minä en ymmärrä mitä erikoista tässä tyhjänpäiväisessä uikutuksessa muka on.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Albin »

Hello kirjoitti:Mä oon tykänny Fransista sekä biisistä jo alusta alkaen, :ihana:
Minä tykkään monen monen vuoden jälkeen ruotsin kappaleesta. Ei ole kärkkynyt mellot minun puntarini kärkipäässä, mutta tänä vuonna olen tunnistavani kappaleesta jopa jotain inhimillistä tunnettakin :mitvit:

Dublin
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 282
Liittynyt: 03 Huhti 2007, 18:49

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Dublin »

Liian aneemista chillailua poissaolevan ja onton solistin tulkitsemana, puntarini toka vika.

Andzak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 636
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 13:31
Paikkakunta: Turku

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Andzak »

Dublin kirjoitti:Liian aneemista chillailua poissaolevan ja onton solistin tulkitsemana, puntarini toka vika.
Ei olisi voinut paremmin ilmaista, lisään vielä että henk.koht ällöttää koko Frans, en vaan tykkää :puna:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7131
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Kundi on ittetietoisen Ärsyttävä .Biisi on todella Ärsyttävä :jupinaa:

hanko
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 65
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 14:37

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja hanko »

Tykkään tästä aika paljonkin. Jotenkin ihanan simppeli ja herttanen rallatus kaiken euroviisudramatiikan keskellä. :tuuletus:

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Onneksi Venäjä esiintyy vasta finaalin jälkipuolella, koska nyt he eivät voi korostaa Fransin yksinkertaisuutta kun eivät voi pistää Venäjää ja Ruotsia peräkkäin esiintymään. :)

OSKY98
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 05 Touko 2013, 20:27

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja OSKY98 »

Voisiko eilinen semifinaalin tulos vielä parantaa tämän mahdollisuuksia kilpailla voitosta? Islanti, Suomi ja Viro jo ulkona. Toisesta semistä luultavasti ainakin Tanska ja ehkä jopa Norja ulkona. Kun muut Pohjoismaat eivät ole keräämässä pisteitä Ruotsilta saa Ruotsi mitä luultavammin Tanskalta, Norjalta, Islannilta ja Suomelta täydet 12p ainakin puhelinäänestyksessä. Suuria pisteitä irtoaa luultavasti myös Virosta ja Latviasta? Jos "pohjolasta" olisi enemmän maita finaalissa, rokottaisi se luultavasti Ruotsilta muutamia pisteitä. Uskon kyllä muidenkin maiden antavan Ruotsille ääniä, mutta täältä pohjolasta niitä nyt ainakin irtoaa, luultavasti roimastikin.

Voittaakohan Ruotsi siis jälleen?

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

^
En tiedä voittaako, mutta tuo on varmasti ihan totta mitä sanoit. Aloin oikein miettimään itsekin...

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Hassua, miten näinkin yksinkertaiselle kappaleelle on käytetty koko lavaa hyvin hyödyksi. Keltaista on vähän tummennettu, mikä on huomattavasti parempi ja selvempi. Lavan sivuillekin saatiin väriä, hienoa. Keltainen on ok, mutta vastapainoa tuo siniset spottivalot. Laulu ei ollut priimaa, mutta eiköhän tämä menesty finaalissa. :joojoo:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja andre06 »

^ En ihan voittoon asti usko yltävän, mutta jos ei ole top 5 joukossa niin ihmettelen suuresti. mahiksia jopa top 3 joukkoon. :joojoo:

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Onko kellään mitään hajua että mikä se yllätys juttu on lauantaina millä Frans kommunikoi yleisön kanssa. Onko se vain yleisölle näkyvä juttu? Jos on niin tuli mieleeni jos yleisölle jaetaan googlen halppis vr lasit ja sitä kautta näytetään video? En ole missään musiikki tapahtumassa sellaista ainakaan vielä nähnyt. Svt:eellä on jo oma Vr sovellus niin olisi sinäänsä ihan looginen jatko sille. (Kaukaa menevää spekulointia,tiedän).
<3

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Nyt kun olen pyöritellyt biisiä päässäni niin olen päätynyt siihen, että instrumentaaliversiona tämä voisi jotenkin toimia minulle. Frans pitäisi korvata jollakin sopivan pehmeä-äänisellä soittimella. Yllättäen parhaalta kuulostavat bassot, eli ensimmäisenä tuli mieleen tuuba :heh:, sitten bassokitara. Ehkä joku saksofonikin kävisi. Mutta tuskin tästä keinahtelusta siltikään mitään ykkös-suosikkibiisiäni leipoutuisi.

Haluaisin kyllä tykätä Ruotsin biisistä sen kerran kun se on näin epämelloisa, mutta kun ei pysty :sorivaan:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Sahara
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 420
Liittynyt: 23 Touko 2006, 09:57
Paikkakunta: Kreikka

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Sahara »

Eniten mua tässä häiritsee Fransin ulkonäkö, silmät.
Anteeksi.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Sahara kirjoitti:Eniten mua tässä häiritsee Fransin ulkonäkö, silmät.
Anteeksi.
Musta se on tässä parasta, Frans näyttää ihan normi jäpikältä Ruotsista eikä miltään mallilta toisin kun vaikka Måns.
<3

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Mahtanee tämän pistepotti nousta nyt kun naapureilla ei ole muita pyllyjä mitä nuolla. Toivottavasti ei nouse liikaa...
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Suoraan sanottuna en usko tämän mahdollisuuksiin, mutta niinhän olen olut väärässä jo monen muunkin asian suhteen tänä vuonna.
En edes tykkää kuunnella tätä.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11507
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ruotsi 2016: Frans – If I were sorry

Viesti Kirjoittaja romualdo »

:huoh: menivät sitten pudottamaan kaikki muut pohjoismaat jotka myös kuulostivat paremmilta kuin tämä anteeksipyytelevä himmailu... noh, tottakai tämä jäi ainoaksi altavastaajaksi koska tämä on myös näistä kaikkein kauimpana perinteisesta esc-tyylistä. Minäkin toivon että viisut pidetään lähivuosina mahollisimman kaukana scandinaviasta... keski-euroopassa ja välimeren seutuvilla sitten. Uh miten sykähdytti eilen kun kuulin että norjan edustaja potee samaa vakavaa sairautta kuin mitä itsekin... siis sympatiapisteitä siitä ... noh, silti norskit saavat sen pohjoismaiden viimeinen sijan - edelleen. Kappale on ehkä turhan kylmäkiskoinen aiheesta huolimatta. Tai tietty juuri sen takia.
"Olen jäänsärkiäsi" eikä tekstikään ollut mikään erikoisempi, poetiikathan ovat minulle h..tin tärkeitä! Miten eilenkin yritin kirjata joka kappaleesta edes jotain tekstinpätkää jolla oli mielestäni merkitystä, omaa elämäänikin vasten katottuna. Tai tietty juuri sen takia.

Lukittu