Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Euroviisut 2017 Ukrainassa

O.Torvald – Time

*****
11
15%
****
21
29%
***
24
33%
**
12
17%
*
4
6%
 
Ääniä yhteensä: 72

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minä tykkään tästä periaatteessa kovastikin, mutta toisaalta tämä käy loppua kohden liian tylsäksi. Kaipaisi pienen koukun :joojoo:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Eikö se c-osa käy koukusta? :shock: Musta se on pähee.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

noin 30. Odds. 23.4.

Siis Rock, ja huutomerkki. Tulkaa kaikki rockihmiset viisuihin ja äänestäkää Ukrainaa. Eihän tästä saada mitään pähkinää tai makeaa lihapaistia, mutta saa tästä makeata lammasta, joka ei nikota tai pieretä sen enemmin.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Kuuntelin live-esityksen äsken joka oli aika uusi…. ja hyvä oli.
Tällaisesta musiikkityylistä pidän, kunnon jytää! Kipuaa puntarissa hyvin korkealle.
Hyvä Ukraina. :peukku:

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1153
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja pmama »

kuu-kuu kirjoitti:
Siis Rock, ja huutomerkki. Tulkaa kaikki rockihmiset viisuihin ja äänestäkää Ukrainaa.
Olen samaa mieltä. Pidin tästä kappaleesta heti alusta pitäen. Jotain erittäin raikasta tässä biisissä näitten tuhnuisten balladien joukossa. En itse ole rokki-ihminen, mutta tässä kappaleessa on aito bändi, jotka soittavat omilla soittimillaan omaa musiikkiaan! Arvostan todella paljon.

Kappaleesta tulee vähän mieleen Rasmuksen musiikki, varsinkin kertsi kuulostaa tutulta.

Pidin enemmän karsintafinaalin ylöspanosta. Ymmärrän kyllä, miksi stage on pantu ihan uusiksi.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Onko solisti mielestänne hyvä laulamaan? En oikeen tiedä, mitä ajattelisin siitä. :miettii: Kiva joka tapauksessa, että on rokkiakin, eikä tämä mitenkään paska ole. Suomesta tullee ainakin ääniä.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

^Ei nyt mikään suuria tunteita herättävä mut ihan ok. Ihan sietämättömän huonoja rocklaulajiakin on viisuissa nähty vaikka kuinka :heh:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Rousku »

JuliaS kirjoitti:Onko solisti mielestänne hyvä laulamaan? En oikeen tiedä, mitä ajattelisin siitä. :miettii:
Ei. Liian heikko tälle kappaleelle. Kiinnitin asiaan huomiota jo Ukrainan karsinnassa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Historia toistaa itseään: Ukraina floppasi kotikisoissa miesbändillä. Ukrainan pitäisi lähettää viisuihin vain naisia :draamaa:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

oon tylsä kun sanon tän ,mutta Tayanna ei ois varmaan noin flopannu

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ESC_Hullu kirjoitti:oon tylsä kun sanon tän ,mutta Tayanna ei ois varmaan noin flopannu
Joo en usko. Tulee kyllä kelailtua muitakin Ukrainan karsinnan biisejä läpi ja mietittyä, miten olisivat pärjänneet. Rockpuolella Aghiazma miellytti itseäni enemmän, joskin sekin kärsi heikosta livelaulusta.

Nyt tuli sitten Ukrainan huonoin tulos ikinä. Odotin, että edes lavaylöspano olis ollut jotakin totutun suurenmoista mutta pöh, tylsempi kuin maan omassa karsinnassa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Tämän sijoitus oli järkytys ja täysin ansaitsematon :shock: Kisojen ainut rock-kappale, upea sellainen, ja silti näin häntäpäässä... Hienosti edustivat joka tapauksessa! <3

ESC_Hullu kirjoitti:oon tylsä kun sanon tän ,mutta Tayanna ei ois varmaan noin flopannu
Todella tylsä :joojoo: , ja tuotahan ei voi kukaan tietää; mutta joka tapauksessa silti ottaisin tämän persoonallisen väriläiskän finaaliin tuhat kertaa mieluummin kuin sen huutokonserton.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^suuron osa suomalaisisita rokkiorientoituneelta vaikuttavilta tulleilta twitter-kommenteista kuvaili tätä odotuksia herättäneeksi, mutta itsensä nopeasti hyvin hepposieksi paljastaneeksi biisiksi ja esitykseksi. Tylsä biisi, ei kannata arvottaa pelkän genren perusteella.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Ei ollut yhtään tylsä :draamaa: Jos joku on sitä mieltä niin siitä vain, mutta minä en ole. (En pelkän genren perusteella ikinä arvotakaan.)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Luopukaa jo siitä Täjännästänne! :rullaati: :niinpa: Yllättävän huono sijoitus kyllä Ukrainalle. :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

ei luovuta ..miisulla on tullu jo tässäajassa 2 uutta hittiä...

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Jos Ukraina ei olisi ollut automaattifinalisti niin olisi tällä kansallisen karsintansa kompromissivoittaja-pläjäyksellään luultavasti bergendahlisoitunut. Sijoittui finaalissa huonommin kuin yksikään seminsä läpäisijä. Tietysti semissä on vähän eri maat äänestämässä kuin finaalissa, mutta noin köpelösti olisi silti voinut käydä.

Lavaylöspanokin oli lattea. Oliko kaikki rahat satsattu viisujen yleisjärjestelyihin niin ettei omalle biisille riittänyt?

Ukrainan karsinnassa raadin suosikki olisi ollut Tayanna ja yleisön suosikki Melovin. (Pääsinpäs vielä sanomaan Tayannan :mrgreen:.)
Rise, angel, shine, love!

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12828
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Rousku kirjoitti:Jos Ukraina ei olisi ollut automaattifinalisti niin olisi tällä kansallisen karsintansa kompromissivoittaja-pläjäyksellään luultavasti bergendahlisoitunut.
He olisivat voineet bergendahlisoitua jo itse Bergendahlin vuonna 2010, kun heillä oli aluksi edustajanaan se biisillään murskaavaa palautetta täällä Kuppilassa ja myös muilla fanifoorumeilla saanut bassobaritoni Vasyl Lazarovich.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Eihän tämä itse kappale olisi missään nimessä ansainnut näin heikkoa sijoitusta (ja siinäkin mielessä vääryys että monilla paljon heikommilla kappaleilla Ukraina on sijoittunut paljon paremmin), mutta olisiko tähän voinut vaikuttaa tämä Ukraina - Venäjä -kiista & viisuja edeltävä tappelu, varsinkin jos monet katsojat ovat saaneet mediasta sen kuvan (kuten monien tiedän saaneen), että Venäjän edustajaa tosiaan tahallaan estettiin osallistumasta... :miettii: Se on voinut saada ihmiset (ja ehkä raaditkin) miettimään useamman kerran Ukrainan äänestämistä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Ei kun tämä oli oikeasti huono. Minulla ei ole mitään rockviisuja vastaan, äänestän Ukrainaa jos heillä on hyvä biisi, ja sekava mölinäkin käy jos mölistään hyvin, mutta tässä nyt vain ei toiminut oikein mikään. En ihmettele sijoitusta, tai ehkä sitä että sijoittui Saksaa korkeammalle voin vähän ihmetellä. Tämä oli itse viisuissa huonompi kuin maan karsinnassa.

Ukrainalla ei ole ollut "monia tätä heikompia kappaleita". Lieneekö ollut ainuttakaan? Hasta la vista ehkä? (Kaikista en ole itse pitänyt, mutta se on toinen juttu.) Esim. parjattu Greenjolly hakkaa tämän mennen tullen, siinä riittää ns. munaa. Gaitanankin asettaisin edelle.
Viimeksi muokannut Rousku, 16 Touko 2017, 12:37. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Minä en kyllä myöskään keksi miksi tätä olisi pitänyt äänestää, siis noin pelkän musiikin puolesta. Biisi olisi hukkunut täysin minkä hyvänsä rokkikanavan massaan ja jäänyt jalkoihin: en usko että se edes kaupallisimmilla, geneeristä radiosoittorockia soittavilla kanavilla olisi päässyt radiosoittoon. Korkeintaan täytebiisiksi. Viisuissakin on ollut lukuisia parempia rokkibiisejä, kuten Georgian Lolitat, huikea Eldrine, Turkin kaikki bändit, meikäläiset ... jopa Valko Venäjän Elfimov vaikkei bändi ollutkaan. Tässä oli parasta väliosa, mutta jos muilla koko biisi groovaa samalla voimalla niin sellainen fragmentti ei vaan oikein riitä. Tylsä biisi joka ei jätä mitään muistijälkiä.

Ja sitten vielä ylöspanokin latistettiin - varmaan haluttiin häivyttää kaikki sotaisat viitteet.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Tää oli isolla lavalla hyvin vakuuttava. Esityskin oli hieno. :surrur:

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Olihan tämä hieman keskinkertainen rokkaus. Kappale ei jäänyt ollenkaan mieleen lauantai-iltana. :puna:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja rosetta »

ta1ja kirjoitti:Minä en kyllä myöskään keksi miksi tätä olisi pitänyt äänestää, siis noin pelkän musiikin puolesta. Biisi olisi hukkunut täysin minkä hyvänsä rokkikanavan massaan ja jäänyt jalkoihin: en usko että se edes kaupallisimmilla, geneeristä radiosoittorockia soittavilla kanavilla olisi päässyt radiosoittoon. Korkeintaan täytebiisiksi. Viisuissakin on ollut lukuisia parempia rokkibiisejä, kuten Georgian Lolitat, huikea Eldrine, Turkin kaikki bändit, meikäläiset ... jopa Valko Venäjän Elfimov vaikkei bändi ollutkaan. Tässä oli parasta väliosa, mutta jos muilla koko biisi groovaa samalla voimalla niin sellainen fragmentti ei vaan oikein riitä. Tylsä biisi joka ei jätä mitään muistijälkiä.
Rousku kirjoitti:^Ei kun tämä oli oikeasti huono. Minulla ei ole mitään rockviisuja vastaan, äänestän Ukrainaa jos heillä on hyvä biisi, ja sekava mölinäkin käy jos mölistään hyvin, mutta tässä nyt vain ei toiminut oikein mikään. En ihmettele sijoitusta, tai ehkä sitä että sijoittui Saksaa korkeammalle voin vähän ihmetellä. Tämä oli itse viisuissa huonompi kuin maan karsinnassa.
Tämä nyt menee niiden kuuluisien makuasioiden puolelle; jos kappale teidän kahden mielestä oli huono, niin minusta ja monista muista se ei sitä ollut. :draamaa: (Enkä ihan täysin rehellisesti sanoen voi ymmärtää miten kukaan voi sitä noin huonona pitää, ainakaan kukaan joka ei jo lähtökohtaisesti inhoa rockia, mutta juu, makuasioita kai sitten.)

Turkin bändit ja Eldrine olivat tosiaan mahtavia, muiden muassa, ja heikkoja rock-biisejä myös on viisuissa ollut monia, mm. Makedonia 2009, Bosnia 2010. Mutta tämä ei sellainen ollut, koko kappale svengasi, oli hyvin rakennettu, ja kertosäe oli suorastaan loistava (kuten mm. Euroviisaissakin sanottiin, eli en todellakaan ole yksin mielipiteeni kanssa).
Rousku kirjoitti:Ukrainalla ei ole ollut "monia tätä heikompia kappaleita". Lieneekö ollut ainuttakaan? Hasta la vista ehkä? (Kaikista en ole itse pitänyt, mutta se on toinen juttu.) Esim. parjattu Greenjolly hakkaa tämän mennen tullen, siinä riittää ns. munaa. Gaitanankin asettaisin edelle.
Gaitana nyt ainakin, aivan yhdentekevä ja mieleen jäämätön kappale. Ja Hasta la vista todellakin, samoin 2006 ja 2009 kappaleet (totaalisen yliarvostettuja, kuten useimmat Ukrainan kappaleet, voittajia lukuun ottamatta).
Greenjollynkin on puhtaasti kappaleena heikko, mutta poliittisen sanoman vuoksi tykkään siitä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

rosetta kirjoitti: Mutta tämä ei sellainen ollut, koko kappale svengasi, oli hyvin rakennettu, ja kertosäe oli suorastaan loistava (kuten mm. Euroviisaissakin sanottiin, eli en todellakaan ole yksin mielipiteeni kanssa)
Ethän sinä yksin mielipitedesi kanssa tietenkään ole, mutta sekä raati- että yleisöäänestystuloksen perusteella selvässä eurooppalaisessa vähemmistössä - sen perusteella lienee turvallista sanoa, että meitä on enemmän kuin minä ja Rousku, jotka ovat mieltä että biisi on tylsä. Siitä muuten kommentoitiin aika paljon, ettei se ole edes mitä luvattiin. Että se on enemmän euroviisupoppia.

Euroviisaat olivat minusta rockin osalta yhtä kuutamolla kuin joka vuosi. Ne eivät tajua siitä sitten yhtikäs mitään, monta kertaa olen joutunut sen huomaamaan. Eivätkä ne tänä vuonna muutenkaan oikein osuneet mihinkään.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4092
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Minusta ei ollut tylsä. Ehkä tämä on sitten semmoinen guilty pleasure, mutta toisaalta monet ovat tykänneet myös Moldovasta ja Romaniasta :puna:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Rousku »

rosetta kirjoitti:Tämä nyt menee niiden kuuluisien makuasioiden puolelle; jos kappale teidän kahden mielestä oli huono, niin minusta ja monista muista se ei sitä ollut. :draamaa:
Minä en puhu kappaleen huonoudesta, vaan kokonaisuuden. Jos olisi ollut paremmat laulajat ja toimivampi lavaylöspano, tästä olisi voinut tulla jotakin. Ei ehkä suurenmmoista, mutta kelvollista kumminkin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Ok, sitten ymmärrän vähän paremmin; tämän lavaylöspano oli tosiaan tylsempi kuin Ukrainan karsinnassa, mutta ilmeisesti se koettiin liian provosoivaksi kansainväliselle areenalle... Laulajan laulutaidossa en edelleenkään näe suurempaa vikaa.
ta1ja kirjoitti:Ethän sinä yksin mielipitedesi kanssa tietenkään ole, mutta sekä raati- että yleisöäänestystuloksen perusteella selvässä eurooppalaisessa vähemmistössä - sen perusteella lienee turvallista sanoa, että meitä on enemmän kuin minä ja Rousku, jotka ovat mieltä että biisi on tylsä. Siitä muuten kommentoitiin aika paljon, ettei se ole edes mitä luvattiin. Että se on enemmän euroviisupoppia.

Euroviisaat olivat minusta rockin osalta yhtä kuutamolla kuin joka vuosi. Ne eivät tajua siitä sitten yhtikäs mitään, monta kertaa olen joutunut sen huomaamaan. Eivätkä ne tänä vuonna muutenkaan oikein osuneet mihinkään.
Jaa, kyllähän siellä muistaakseni ounasteltiin mm. Portugalin voittoa, eli eivät ihan yhtä pihalla olleet kuin jotkut muut esikatselut ;)

Ja rock-biisit eivät yleensäkään ole olleet mitään äänimagneetteja viisuissa, muutamaa merkittävää poikkeusta lukuun ottamatta, joten tulos sinänsä ei ihme; mutta uskon tosiaan kyllä, että tämä poliittinen tilanne on tulokseen myös osaltaan vaikuttanut.
Koirankuonolainen kirjoitti:Minusta ei ollut tylsä. Ehkä tämä on sitten semmoinen guilty pleasure, mutta toisaalta monet ovat tykänneet myös Moldovasta ja Romaniasta :puna:
Ei ole mitään syytä tuntea syyllisyyttä jos tästä on tykännyt, vain sen takia että jotkut haluavat kivenkovaan väittää että tämä oli tylsä :hali:

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Olisivat vaan lähettäneet Melovinin. <3
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20441
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Aivan järkyttävää melusaastetta varsinkin lavalla. Minulle jäi vieläkin epäselväksi mitä se pää symboloi. Sillä ei taida olla tosin väliä, sillä puntarini sai uuden jumbon. Näin raskas musiikki ei vain sytytä, ei sitten yhtään.
Got a fire and a country heart 🔥

Lukittu