Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Euroviisut 2017 Ukrainassa

Nathan Trent – Running on air

*****
11
12%
****
25
27%
***
35
38%
**
14
15%
*
8
9%
 
Ääniä yhteensä: 93

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Tämän finaalipaikka on (vähintään) yhtä suuri mysteeri itselleni kuin jonkun Kyproksen, Australian tai Puolan :shock:
Kuka tällaista äänestää, tai edes muistaa kappaleen loputtua? :raaps:

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

^ Joitakin kertoja olen eilisen lisäksi kuunnellut kappaletta ja en muuten muista edelleenkään kappaleesta mitään muuta kuin, että se oli rento, hyväntuulinen, ja lava/tausta taivaallisen kaunis :heh: Ei ole kuulunut omiin suosikkeihin, mutta harmiton, ja eilinen esitys sen verran hyvä, että ei mitään vastaan, että finaalissa :)
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ehdin eilen jo pelätä unohtuu alkupäähän, taie että ihmiset äänestävät Irlantia tai Bulgariaa (vaikka Bulgaria liian toisentunnelmainen) mutta onneksi niin ei käynyt. Tästä pitävät ne jotka ymmärtävät ja nauttivat kauniiseen, musikaaliseen melodiantajuun perustuvaan hyvään biisiin, joka on laulettu biisin edellyttämällä pehmellä musikaalisella äänellä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

rosetta kirjoitti:Kuka tällaista äänestää, tai edes muistaa kappaleen loputtua?
Kaipa tällekin jokunen fani löytyy. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Tiesin, että tämä tulee menemään jatkoon, mutta sekös minua ärsyttikin. Kaveri on liian pirteä. Esityksen värimaailma oli minusta outo tähän kappaleeseen.

2/5
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja Margot »

Veikkasin tätä jatkoon ja olin niiiiiin iloinen jatkopaikasta. Nathan on ehkä maailman hyväntuulisin ja hurmaavin ihminen. :surrur:
What color is your life?

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja Zimba »

^ Riittääkö nykyää nuo vaatimukset finaalipaikkaan? Biisillä ei sen väliä, kunhan on hyväntuulinen tyyppi.

Avatar
The Groke
Siemailija
Siemailija
Viestit: 148
Liittynyt: 13 Touko 2012, 18:14

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja The Groke »

Tällä esityksellä oli hienoimman näköinen lava eilen, ne pilvet oli upeita siellä taustalla :ihana:
Onneksi pääsi jatkoon!

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Rakkaat ihmiset, säästytte paljolta turhautumiselta, kun lakkaatte miettimästä, miten jonkun maku voi olla erilainen kuin oma. Pidin tätä etukäteen varmana jatkajana, tosin tulosten julkistamisen lopussa luulin Viron vievän. Kiva hyväntuulinen biisi ja herttainen esiintyjä. Tämäntapaiselle kitarapopille on viisuissa ollut oma slottinsa jo vuosia.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Zimba kirjoitti:^ Riittääkö nykyää nuo vaatimukset finaalipaikkaan? Biisillä ei sen väliä, kunhan on hyväntuulinen tyyppi.
Minulla kävi päinvastoin, biisin hyväntuulinen studioversio toimii kyllä, mutta mieluummin olen katselematta Nathanin live-esitystä (vaikka hänellä veikeät silmät onkin). Tuntui että meni yliyrittämisen puolelle, tai (tiedottoman) näyttelemisen: huomaattehan kaikki, että minä olen se iloinen heppu.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja Margot »

Zimba kirjoitti:^ Riittääkö nykyää nuo vaatimukset finaalipaikkaan? Biisillä ei sen väliä, kunhan on hyväntuulinen tyyppi.
No sitä pitää kysyä juryilta ja yleisöltä. :mrgreen: Itsehän en tässä semissä saanut äänestää enkä olisi äänestänyt Itävaltaa, vaikka minusta laulaja on äärettömän karismaattinen. Biisi ei ole suuresti makuuni, mutten ymmärrä, miksei se voisi olla jonkun muun makuun kovastikin.
What color is your life?

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja rosetta »

JuliaS kirjoitti:Rakkaat ihmiset, säästytte paljolta turhautumiselta, kun lakkaatte miettimästä, miten jonkun maku voi olla erilainen kuin oma.
Kyllähän jokaisella on oikeus tuoda oma mielipiteensä esiin, ja jos ei kertakaikkiaan ymmärrä mikä jossakin vetoaa, niin kyllä senkin kai saa sanoa :heh: (Noita kommenttejahan tuli varsinkin 1. semin jälkeen paljon...)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja Rousku »

JuliaS kirjoitti:Rakkaat ihmiset, säästytte paljolta turhautumiselta, kun lakkaatte miettimästä, miten jonkun maku voi olla erilainen kuin oma.
Ai jaa, minä taas olen joskus onnistunut laajentamaan omaa makuani, kun olen ihmetellyt ääneen, miten voit pitää tuosta-ja-tuosta ihan roskasta. Olen toisinaan saanut hyviä selityksiä, jotka ovat avanneet yhteyksiä ja silmiä ja korvia.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^ ja ^^ Lieneehän se noinkin. Mulla on ehkä traumoja PKN-vuodesta...
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Almanen
Siemailija
Siemailija
Viestit: 153
Liittynyt: 13 Maalis 2006, 15:33
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja Almanen »

Kiva, että tämä pääsi! :ihana:
Tykkäsin tästä ensikuulemalta, mutta jossain vaiheessa Nathanin positiivisuus alkoi ärsyttää. Eilen kuuntelin kakkossemin kappaleet lenkillä ja tämähän toimi juostessa ihan täydellisesti. Ei haitannut vaikka räntää tuli päin näköä, tästä tuli hyvä mieli.

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

rosetta kirjoitti:Tämän finaalipaikka on (vähintään) yhtä suuri mysteeri itselleni kuin jonkun Kyproksen, Australian tai Puolan :shock:
Kuka tällaista äänestää, tai edes muistaa kappaleen loputtua? :raaps:
Tismalleen. :joojoo: En muista muuta kuin että jotain olematonta ja tekopirteää Itävallan poikkeli lauleskeli. :surrur:
Ja viimeisen finaalin menijän julkistuksen kohdalla pelkäsin pikemminkin Makedonian vievän Virolta finaalipaikan, mutta sitten tulikin tämä! :surrur: :rullaati:

(Australian finaalipaikka tosin ei ole minulle mysteeri, varsinkin kun semifinaaliesitys oli erinomainen.)
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Universal Love kirjoitti:rento, hyväntuulinen, ja lava/tausta taivaallisen kaunis
Näistä syistä olisin itse äänestänyt, jos olisin voinut. Kokonaispakettina tämä oli kakkossemin suosikkini, vaikka kappale ei ansaitse viittä tähteä. Tykkään Nathanin lämpimästä äänestä sekä melodiakuluista, etenkin kakkossäkeistön you can try to put me in a box -kohdan juoksutuksesta. Ta1ja yläpuolella mainitsi musikaalimaisuuden, joten kai sekin sitten vaikuttaa että olen musikaalien ystävä. En häiriinny näyttelemisestä viisulavalla, kunhan se ei liiallisen korniuden puolelle mennä. Tässä ei menty, vaan pysyttiin uskottavana ja koskettavana. Supersymppis, ammattitaitoinen ja karismaattinen esiintyjä, teki pahaa katsoa epätoivoista ilmettä kun finaalipaikkaa ei alkanut kuulua. Kiljaisin ilosta ja hyppäsin sohvalta kun julkistettiin viimeisenä jatkoonmenijänä. :mrgreen:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja Rousku »

En kokenut lavaesitystä rentona vaan rentoa esittävänä. Kovasti ponnistellaan, jotta näytettäisiin rennolta. Studioversio on parempi.
Rise, angel, shine, love!

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1151
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja pmama »

Samaa mieltä. Lavapresentaatio oli mielestäni mauton ja turha. Olisin mieluummin katsellut taustalla niitä raikkaita vuoria ja vuoristopuroja. Niistä tuli se avaruuden ja vapauden vaikutelma. Tuo yötaivas tekee tästä hieman synkemmän. Nathan myös yliyrittää, ymmärrän kyllä ylienergisyyden. Kun on koko päivän ja illan odottanut omaa vuoroaan, niin saattaa helposti mennä ylilyönniksi.

Tästä vertailukohtana Bulgarian nuori Kristian, joka hallitsi hermonsa täydellisesti.

Tämä oli puntarillani kakkosena, mutta ei tule saamaan finaalissa ääntäni.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Tämä sitten hukkui alkupäähän. Nolla pistettä puhelinäänissä on tälle niin väärin. :lohduton:
Žvižej fucked up the solo

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

klaus-12 kirjoitti:Nolla pistettä puhelinäänissä on tälle niin väärin. :lohduton:
Niinpä. Jo toisen kerran kolmen vuoden sisällä.

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2673
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja inomu »

klaus-12 kirjoitti:Tämä sitten hukkui alkupäähän. Nolla pistettä puhelinäänissä on tälle niin väärin. :lohduton:
Olen järkyttynyt :lohduton: Noh, onneksi raadeissa on jotain hyvää ja Nathan sai niiden ansiosta ihan kelpo sijoituksen :peukku:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja toivo »

Muistanko/kuulinko oikein, mutta kohahtiko yleisö kun sanottiin "Austria zero poings".

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Itävalta on ollut monessa maassa puhelinäänten viidentoista kärjessä. Löysin naapurimaita ja kakkossemin äänestäjämaita kokeilemalla kahdeksan (CRO, DEN, GER, HUN, ISR, ITA, SLO, SUI), mutta muitakin voi olla. Korkein löytämäni sijoitus Tanskasta, jossa Itävalta oli yleisöäänten kahdestoista. Harmi, ettei kannatus ihan riittänyt pisteille missään.

Vertailun vuoksi The Makemakes mahtui viidentoista kärkeen vain yhdessä maassa (Albania), jossa oli täsmälleen viidestoista.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2673
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja inomu »

^No voi harmi :lohduton: Uskon, että Nathan on lähinnä kerännyt ääniä sellaisilta henkilöiltä, jotka ovat seuranneet hänen haastattelujaan, joista hänen iloinen luonteensa tulee esiin. :joojoo:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Nolla pistettä puhelinäänissä. Hahaha. :hahaha: Taisivat puhelinäänestäjätkin pitää Nathania riivaavana.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja tomato »

Mulle tuli tästä mieleen Paradise Oskar. Ihan kiva mut...

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Tämän nollasta pisteestä tuli ehkä eniten paha mieli koko kisoissa, enemmän kuin Suomen tippumisesta. :lohduton: Nathan oli niin murtuneen näköinen jo semissä kun näytti siltä ettei Itävalta menisi finaaliin, en kestä ajatella reaktiota nollaan yleisöpisteeseen. Onneksi raadit nostivat siinä määrin, että kokonaissijoitus oli kuitenkin ihan kiva.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

0 yleisöpistetä? Luenko minä jotain nyt väärin vai näyttääkö scoreboard semin yleisöpisteet finaalipisteinä? - Scoreboardin mukaan Itävalta sai 32 yleisöäänipistettä finaalissa ja 32 Pistettä semissään

url=https://eurovision.tv/event/kyiv-2017/g ... rd/austria
https://eurovision.tv/event/kyiv-2017/s ... rd/austria
Stargazer kirjoitti:Ta1ja yläpuolella mainitsi musikaalimaisuuden
Ei kun minun ainakin piti kirjoittaa että musikaalinen eli epämääräinen termi, joka pyrkii kuvaamaan sitä, että biisi ja esitys huokuu musikaalista lahjakkuutta/musiikkiin liittyviä arvoja. En tarkoittanut että olisi musikaalimainen siis.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Itävalta 2017: Nathan Trent – Running on air

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Tämän yleisömenestyksen puute oli ylläri mulle. Kai siinä paratiisioskarit tosiaan kävi.
Like a monument to all the time we spent

Lukittu