Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Euroviisut 2018 Portugalissa

Elina Nechayeva – La forza

*****
43
37%
****
27
23%
***
21
18%
**
14
12%
*
12
10%
 
Ääniä yhteensä: 117

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Rousku »

rosetta kirjoitti: (Ja siinä mielessä on vähän turha niiden joihin se ei kolahda jatkuvasti yrittää todistella miksei tämä kolahda.)
Ei se ole todistelua, se on oman kokemuksen analysointia ja keskustelua. Se on juuri sitä mistä minä keskustelupalstoilla tykkään, ja olen joskus jopa oikein pyytänyt sitä (esim. Ranska 2016, kun halusin tietää mitä ne kokevat jotka siitä pitävät). Minusta ainakin on kiinnostavaa tietää, miten muut jonkun asian kokevat. Vaikka sitten kokisivat eri tavoin kuin mitä itse koen. Jos joku kertoo, miksi tämä ei kolahda, niin eihän se sinun kolahduskokemustasi mitenkään tyhjäksi tee?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11924
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja sziget »

ta1ja kirjoitti:Toisen argumentin parodiointi = olkiukko, btw.
Parempi varmaan nähdä olkiukkoja kuin pikku-ukkoja. Itse en nyt näe kumpiakaan. :)
ta1ja kirjoitti:Apropoo kun tästä on nyt jankutettu niin "biisi puuttuu" hokema tuossa muodossa haun perusteella lanseerattiin kuppilaan vuonna 2011:
sziget kirjoitti:
Terasbekoni kirjoitti:Ihan taidokasta acca-Bellaa kyllä, ja lavaylöspanokin on ihan tyylikäs, mutta kun itse biisi puuttuu niin minkäs teet.
Siinä olennaisin. Jos jankutetut sanat olisivat mitä tahansa muuta kuin "love" ja "baby", kaikki arvosanat kahdesta viiteen olisivat ajateltavissa. Nyt eivät ole.
Loistavaa, ajattelin itse kaivaa tuon esiin. :peukku: - Lainaus on tosin Viisulasta joulukuulta 2014. Belgia 2011 -ketjuun kirjoitin vain kaksi viestiä. Hokemista en siis tunnusta, mutta "biisi puuttuu" -kokemuksen muistan, ja sen syy oli kannaltani sanoitus. Pidin kerrassaan hävyttömänä, kun Timoteus yhdisti Hollannin 2017 kyseiseen lallatukseen "osaamisen esittely" -argumentilla. Näin ne kokemukset heittelevät:
Timoteus kirjoitti:Sen sijaan, että olisi tehty hyvä biisi, on tehty biisi, jossa siskokset pääsevät esittelemään laulunlahjojaan mahdollisimman monipuolisesti. Hakematta tuli mieleen Witloof Bayn (Belgia 2011) sillisalaatti, joka oli pätevien laulajien taidonnäyte muttei kovinkaan koherentti biisi.

Belgian poppoo lauleli mielestäni niitänäitä ilman asiaa, kun OG3NE tuntui kertovan jostain itselleen tärkeästä teemasta uskottavasti (en aluksi tuntenut kappaleen taustaa). "Biisi puuttuu" on yksi retorinen työkalu muiden joukossa, hämmästelin vain sen toistoa. Mietin, oliko se Kuppilan sisäinen kuriositeetti vai jakaisiko La forza mielipiteitä laajemminkin.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja andre06 »


Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Hienoa, mitä sitä täydellisyyttä turhaan muuttamaan <3
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1061
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja manic »

Pelkkä koulutettu ja hyvä oopperaääni ei riitä. pitäis olla vielä se biisi. Ja tuoreen kuuloinen. :roll:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ You are flogging a dead horse, eli tuo "biisi puuttuu" jo niin kulunut ja jauhettu juttu... :roll:
Tässä on tuhat kertaa enemmän biisiä kuin muissa vuoden edustajissa, ja joka ei sitä kuule niin kuulee väärin. :ylppis:
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4272
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Tulen tähän väliin, ennen kun Biisi puuttuu -sodat alkavat uudelleen :mrgreen: Vielä kuukausi sitten tämä ei oikeastaan saanut minua tuntemaan mitään, vaikka Elinan laulua ihailinkin. Nyt olen hiljakseen päässyt kiinni tämän tunnelmaan ja vaikutelma ns. "kylmästä teknisestä suorittamisesta" on poistunut. Niinpä tämä onkin noussut puntarillani seitsemänneksi <3 Omaa aikaisempaa kokemusta miettien ymmärrän kuitenkin ainakin yhden tavan, jolla tämä voi jättää jonkun kylmäksi.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Kyllä tässä toki biisi on, jonkinlainen sentään. Hieman tylsänä tätä itse kuitenkin pidän, kun se ääni vie niin suuren osan huomiota. Kolme tähteä ja puntarissa sijoitin tämän yliarvostetun biisin oikeastaan vähän tarkoituksellakin häntäpäähän.
Viimeksi muokannut MIH96, 04 Marras 2018, 12:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2968
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Noususuhdanteessa tämä viisu minulla, muttei teos silti vielä yllä omaan top10:ni, joten ilmeisesti sitten kuulen
väärin. Hyvä ettei esitystä lähdetä muuttelemaan, kokonaisuus toimii juuri noin rapsakasti. Kohtuullista menestystä La Forza tullee niittämään, voittoon en aivan jaksa uskoa. Tosin eihän tämä uskon asia olekaan vaan faktat lyödään tiskiin toukokuussa.

Ja ne faktat kertonevat ettei näin polarisoiva viisu, josta ei puutu biisiä (mikä ei sinänsä musiikiksi tunnistettavassa objektissa koskaan puutu, joskin ymmärrän toki termin retorisena tehokeinona selittää tyytymättömyyttä ko. teokseen liittyvistä omakohtaisista kokemuksista) vaan sellainen pidettävyys, johon erityisesti raaditkin voisivat yhtyä. Enkä taviksistakaan 100%:sesti takuuseen menisi, viisukupla tässä vähän löyhkää joka kulmasta.

Voihan Elinan viisu tietenkin voittaa enkä siksi lupaa laulaa biisiä alasti ensi kesänä Kuopion torilla munniharpulla säestäen jos niin käy. Ehkä pitäisi lyödä salaa vetoa tämän hyvästä sijoituksesta niin sitten kävisi tasan päinvastoin koska en ikinä voita rahapeleistä mitään :mrgreen: (ja saisin sanoa ennustaneeni oikein)
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Viro teki oikein persoonallisen valinnan. Elinalla on mahtava ääni ja hän on selvästi teknisesti taitava laulaja. Esitys oli todella upea mekkoineen ja ei voi, kuin ihailla miten Virokin osaa tehdä esitykset paremmin, kuin Suomi. Elina ei ole kuulunut suosikkeihini, mutta olen alkanut pitämään tästä hieman ja siksi annan :viro: :viro: :viro:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Muhun tää iskee ja tykkään todella paljon, mutta kun ystävien kanssa katsottiin eri maiden valintoja niin tämä jätti kylmäksi kaikki paitsi minut :mrgreen:
LOBODA

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Elvis »

En tiedä oliko joku jo huomannut, mutta tämä löytyy Spotifyn Suomen viraalisin listan sijalta 44. (Atm) :shock:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Siis viral eli jaetuimmat listan sijalla 44. Eli kun te viisun fanit olette jakaneet sitä biisi spotify-linkkiä kavereillenne niin se nousee tuolle listalle. Viisun kannattajien kannattaa siis jakaa niin se pysyy tuolla listalla :peukku:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30498
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Kohtalon voima jyräsi Elina Nechayevan ylivoimaiseen voittoon Kuppilan suosikkiäänestyksessä ja Eesti Laulissa.
Suosikkisi Viron finalisteista?

Karl Kristjan & Karl Killing (ft. Wateva) – Young 1 1%
Eliis Pärna & Gerli Padar – Taevas 3 4%
Nika – Knock knock 4 5%
Sibyl Vane – Thousand words 2 2%
Stig Rästa – Home 10 12%
Vajé – Laura (Walk with me) 8 10%
Elina Netšajeva – La forza 39 48%
Frankie Animal – (Can't keep calling) Misty 9 11%
Iiris & Agoh – Drop that boogie 2 2%
Evestus – Welcome to my world 3 4%

Ääniä yhteensä : 81
:stara: Elina seuraa yhtä tähteä, mutta kuinka monta hänen viisunsa ansaitsee?

Finaalikappaleita voi rankata Scorewizissä huomiseen klo 20 asti.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Mä en vaan syty tälle yhtään. Elinan ääni on niin terävä, kolkko ja kylmä, vaikka arvostan hänen laulutaitojansa. Biisistä en saa oikein kiinni ja ajoittain sattuu korviin. Tämän valinta oli tosin odotettavissa, joten en jaksanut shokeeraantua. Yksi tähti.
Cry him out

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja toivo »

Virolla on ollut viime vuosina tapana napata top 10-sijoitus joka kolmas vuosi 2009, 2012 ja 2015.

2018 olisi sitten taas kahden huonosti menestyneen vuoden jälkeen aika napata taas se top 10 sijoitus, jos sama logiikka jatkuu. :uujee:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ No tuo nyt on aika selviö ihan vuosia laskemattakin (tai pitäisi olla) ;)
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jaa, että tällainen ennakkosuosikki. Ei voita.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1577
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Onhan tää. Mykistävä, näyttävä. Viisi tähteä. Siitäkin huolimatta ymmärrän senkin jos menestystä ei tule.
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1159
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja pmama »

Hieno laulaja kyllä, mutta naisoopperalaulajalle tyypillisesti alaäänet aika kehnoja. Minua tämä sävellys ei sytytä. Pelkkä laulunlahjojen esittely ei minulle riitä. Kolme tähteä.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2001
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Oon tälleen aikuisiällä oppinut pitämään oopperasta, Elina on taitava laulaja ja esitys on näyttävä. Ainoa mikä tässä häiritsee on se, että tunnelma jää omaan makuuni hieman liian kylmäksi. Tykkään kuitenkin todella paljon, eikä minua haittaisi lainkaan, jos tämä voittaisi. Annan tälle neljä tähteä.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Albin »

Visuaalisesti tämä on hyvä (video)
Musiikista en tiedä muuta kuin mitä korvalla kuulen ja sydänmellä ymmärrän.

Moni ooppera- tai operettiesitys pysäyttää kuitenkin kuuntelemaan ja pitämään tulkinnan ja äänenkäytön konteksistä.

La forza on minulle vain kylmä äänenavaus Elinalta ja siksi en kai tästä tykkääkään :jupinaa:

:stara: .. :toilet:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Albin kirjoitti:Visuaalisesti tämä on hyvä (video)
Sopii hypen rakentamiseen, mutta sillä pohjustetaan vaan live-pettymystä kun viisulavalla moisia visuaalisia tehosteita ei pysty toteuttamaan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Tulin katsoneeksi videonkin, kun katselin Youtuben reaktio-videoita, ja sanoisin, että siinä keskitytään ihan liikaa sen mekon valaisemiseen :niinpa: Etenkin se loppukuva; olen varmasti nähnyt jossakin jäätelötuutin pakkauksessa samanlaisen kierteen. Te biisiä ymmärtävät, eikö tähän sopisi visuaalisesti rauhallisempi lopetus? Vai onko idea että huimaa yhtä lailla äänen korkeus kuin mekon kieputus?

Miksi tässä pitää olla taustalla tuollaista geneerinen poprenkutus -komppia? Ja soundikirjastosta löytyneitä vauhtipörinöitä (esim. virallisen videon kohta n. 0:55)?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja skidi »

Rousku kirjoitti:Tulin katsoneeksi videonkin, kun katselin Youtuben reaktio-videoita, ja sanoisin, että siinä keskitytään ihan liikaa sen mekon valaisemiseen :niinpa: Etenkin se loppukuva; olen varmasti nähnyt jossakin jäätelötuutin pakkauksessa samanlaisen kierteen.
Minusta juuri tuo mekon valaiseminen on tässä esityksessä se juttu. Kun sellainen mukanahyräiltävä melodia uupuu, niin huomio saakin kiinnittyä kaikenmaailman yksityiskohtiin. Minun mielestäni. Biisin ymmärtäjät saavat toki sanoa paremman näkemyksen.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja rosetta »

hra47 kirjoitti:Sopii hypen rakentamiseen, mutta sillä pohjustetaan vaan live-pettymystä kun viisulavalla moisia visuaalisia tehosteita ei pysty toteuttamaan.
Miten niin ei muka pysty, kun kerran Eesti Laulin lavallakin pystyttiinn, ei kai viisulava sen alkeellisempi ole (ja olihan se Moldovan Aliona Moonin mekkokin aikoinaan aika samalla lailla valaistu, ei siinä ollut mitään ongelmaa)? :raaps:
Rousku kirjoitti:Tulin katsoneeksi videonkin, kun katselin Youtuben reaktio-videoita, ja sanoisin, että siinä keskitytään ihan liikaa sen mekon valaisemiseen :niinpa: Etenkin se loppukuva; olen varmasti nähnyt jossakin jäätelötuutin pakkauksessa samanlaisen kierteen. Te biisiä ymmärtävät, eikö tähän sopisi visuaalisesti rauhallisempi lopetus? Vai onko idea että huimaa yhtä lailla äänen korkeus kuin mekon kieputus?
Siis eihän tästä ole mitään muuta "virallista" videota kuin se Eesti Laulin finaaliesitys? :mitvit: Minun tietääkseni ainakaan, mutta nämä kommentit saavat ihmettelemään asiaa, kun puhutaan efekteistä joita ei livenä pystyttäisi toteuttamaan ym, kuten tuossa yllä. No joka tapauksessa, minullekin sopisi hyvin vähän rauhallisempi lopetus, mutta ei tämäkään haittaa, ja onhan se lopun huimaava kieputus aika hienoa, kun tosiaan pää voi mennä pyörälle (ja helposti meneekin) sekä upeasta laulusta että kieputuksesta <3 ;)
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2938
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Nekku »

rosetta kirjoitti: Miten niin ei muka pysty, kun kerran Eesti Laulin lavallakin pystyttiinn, ei kai viisulava sen alkeellisempi ole (ja olihan se Moldovan Aliona Moonin mekkokin aikoinaan aika samalla lailla valaistu, ei siinä ollut mitään ongelmaa)
Portugalin viisuissa ei käytetä taustatehosteita ollenkaan, jos olen oikein ymmärtänyt.Tämä on kyllä harmi, mutta onhan se mielenkiintoista nähdä mitä muuta sinne lavalle keksitään.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

siis pystyyhän delegaatiot tuomaan omat sgreeninsä..kuten esim islanti silloin kerran ja venäjän segey sverev...

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Nekku kirjoitti: Portugalin viisuissa ei käytetä taustatehosteita ollenkaan, jos olen oikein ymmärtänyt.Tämä on kyllä harmi, mutta onhan se mielenkiintoista nähdä mitä muuta sinne lavalle keksitään.
Niin ehkei taustatehosteita, mutta valaistu mekko ei olekaan mikään taustakuva/tehoste...
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Harvinainen ja timanttisen upea laulu. Hetkeäkään ei tarvinnut miettiä, monenko tähden laulu tämä on. On mielestäni selvää, että tämä on viiden tähden huikea harvinaisuus. Sen tunnistaa heti, se jää mieleen ja erottuu edukseen. Yleisöäänestyksessä Viro kerää uskoakseni melko paljon diaspora-ääniä.

(Radiosta taajuudella 97.30 kuului 25.maaliskuuta kello 18:48 joku vironkielinen laulu. Mielenkiintoista.)
Paremman maailman puolesta.

Lukittu