City Lights - tulokset

Fiumi di parole - sanoita itse euroviisuja
Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5321
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

City Lights - tulokset

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Kuva
City Lights - sanoituskilpailu on selvinnyt ja tulokset ovat täällä. Kultaa pokkasi hymyilevä TomppaJr ja hopealle itsensä miekkaili samurai sziget. Perhosten siipien värinä toi granaattiomenalle pronssia.

:voitto: TomppaJr - Hymy 10
:hopea: sziget - Samurai 9
:pronssi: granaattiomena - Perhosia ja hirmumyrskyjä 7

PISTETAULUKKO
SANOITUKSET

Kiitokset kolmelle sanoittajalle sekä kuudelle ulpparille. Lopuksi tuttuun tapaan voittosanoitus.



Hymy (san. TomppaJr)

Hymy huulia kirvelee
Pimeään valo verhoillaan
Hymy huulia polttelee
Ikinaurua haudassaan

Minä olen ihme – enkeli elämän
Minä olen valhe – kuin valkea kyyhky
Valkea kyyhky

Hymy huulia kirvelee
Pimeään valo verhoillaan
Hymy huulia polttelee
Ikinaurua haudassaan

Totuutta pelkään – en jaksanut elämää
Hymyni vain jää – oon autio kuori
Autio kuori

Hymy huulia kirvelee
Pimeään valo verhoillaan
Hymy huulia polttelee
Ikinaurua haudassaan

Ei rakkaus kanna kuolevaa
On kaikkeen syy, sä toitotat
Mä nyökkään, nauran, kiittelen

Hymy huulia kirvelee
Pimeään valo verhoillaan
Hymy huulia polttelee
Ikinaurua haudassaan

Hymy huulia kirvelee
Pimeään valo verhoillaan
Hymy huulia polttelee
Ikinaurua haudassaan

Se naurattaa
Se naurattaa
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36814
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: City Lights - tulokset

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kiitos kannatuksesta. Kumpikin tämän kauden erilliskisa ja alhainen osallistujamäärä niissä on saanut minut miettimään erilliskisojen mielekkyyttä. Eikö kaikki vaan voisi jakaa yhteiskisoihin ja jos kisat ovat eriytyäkseen niin ne eriytyisivät.
Meow cat, please meow back.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5321
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: City Lights - tulokset

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

TomppaJr kirjoitti:Kumpikin tämän kauden erilliskisa ja alhainen osallistujamäärä niissä on saanut minut miettimään erilliskisojen mielekkyyttä. Eikö kaikki vaan voisi jakaa yhteiskisoihin ja jos kisat ovat eriytyäkseen niin ne eriytyisivät.
Samaa olen itsekin tässä miettinyt. Toivon mukaan nyt edes Portugaliin saadaan vähän enemmän sanoituksia mukaan.

Vähän oli tosiaan tynkäkilpailu, mutta kilpakumppanien sanoitukset olivat onneksi ihan laadukkaita. Onnittelut niin voittajalle kuin hopeamitalistillekin.

Perhosia ja hirmumyrskyjä oli sanoituksena varmaankin suurin piirtein omaa keskitasoani. Olisin halunnut panostaa siihen enemmänkin, kun oli sentään puntarikakkosestani kysymys. No, jossittelut sikseen ja nokka kohti tulevia kilpailuja. :joojoo:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11927
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: City Lights - tulokset

Viesti Kirjoittaja sziget »

Onnea voittajalle ja karmivalle päähenkilölle. Älä tule pimeällä tiellä vastaan. :peukku:
TomppaJr kirjoitti:Kumpikin tämän kauden erilliskisa ja alhainen osallistujamäärä niissä on saanut minut miettimään erilliskisojen mielekkyyttä.
Erilliskisoja on ollut kolme eikä kaksi. Blackbird-kilpailuun saatiin seitsemän sanoitusta. Jokainen voi puhua vain omasta puolestaan: minusta erilliskisat ovat mielekkäitä. Kappalevalintoihin voi vaikuttaa, mutta tästä ei seuraa sanoittamispakkoa, koska emme ole orjia. Jätin kannattamani Italian väliin kiireiden takia mutta äänestin sentään ulpparina. Samoin tekivät akuankka13 ja ESC93 Belgian suhteen.

Sitä paitsi Belgiaan oli ilmeisesti tulossa neljäskin kilpailija. Viimeisellä lisäajalla oma sanoitukseni oli ainoa uusi kilpailuun lähetetty, enkä minä ollut se joka lisäaikaa pyysi. Joku siis joutui perumaan.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Vastaa Viestiin