MF 2005 -artistien levyt

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

MF 2005 -artistien levyt

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Noniin, löytyihän se pienen soittelun jälkeen. Ja varaukseen meni. (Hyppiiköhän se Violette nyt silmille kun ei niitä ollut kuin yksi kappale?)

Tuo Schlagerjubileum näyttää löytyvän myös Akateemisen nettikaupasta (29,90€). Sekin kyllä kiinnostaisi...
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

MF 2005 -artistien levyt

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jvvv kirjoitti:Noniin, löytyihän se pienen soittelun jälkeen. Ja varaukseen meni. (Hyppiiköhän se Violette nyt silmille kun ei niitä ollut kuin yksi kappale?)
:aivanmaassa: Ei se Jvvv varmaan ikinä suostu sitä mulle edes lainaamaankaan...
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

MF 2005 -artistien levyt

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ällös ole allapäin! :hali: Ehkä sitä voidaan diilata Helsinginkin puolelle. Paitsi jos intoudut ostamaan Akateemisen nettikaupan kautta oman painoksen. Tai jos Akateeminen tilaa sitä suosiolla lisää myymäläänkin.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

MF 2005 -artistien levyt

Viesti Kirjoittaja Violette »

Käyn huomenna katsomassa, olisiko Akateemisessa sattumalta niitä vielä jäljellä. Saatan harkita nettitilaustakin, jos postikulut eivät ole suurensuuret. Onhan tuo nyt saatava! Jos senkin takia, että minulla on pitkästä aikaa rahaa ja tässä olisi hyvä paikka pistää sitä menemään :mrgreen: (noh, aika pienihän tuo summa on, mutta kuitenkin...)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

MF 2005 -artistien levyt

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Tai voit pistää saman tien tilauksen Akateemisen nettikaupassa. Kun kirjan noutaa kaupasta, ei kuluja näköjään tule. Toimitusaika tuolle 2005-kirjalle 3-20 päivää...
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

MF 2005 -artistien levyt

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Nettikauppaa ei ole erikseen, vaan sen kautta tilatut kirjat toimitetaan myymälästä. Eli jos Jvvvvvv osti ainoan kipaleen ja Viltsu laittaa tilauksen nettikaupan kautta, niin tilaavat kirjaa Ruotsista asti lisää. Ja Viltsu välttää tilauskulut, jos käy itse tekemässä tilauksen kaupassa ja noutaa sen myymälästä. :peukku:

Muoks: Ai kato, edellä jo neuvottiinkin tilauskulujen välttämisestä.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

MF 2005 -artistien levyt

Viesti Kirjoittaja Violette »

Oi, te ootte niin kivoja kun neuvotte :tapu: Täytyykin laittaa tilaus vetämään heti kun ehdin...
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

MF 2005 -artistien levyt

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Olikohan siellä Violette soitellut Akateemiseen kun täti totesi ravanneensa hyllystä etsimässä tuota vihkosta puhelinsoiton perusteella tänään...? :mrgreen:

Nappasin samalla tuon Schlagerjubileumin, kun sekin hyllystä löytyi. Ja jäi jopa yksi kappale jäljelle. Tutustumaan en ole vielä ehtinyt kumpaankaan teokseen, mutta kohtapuoliin.

Sain jopa neuvoa kirjakaupan tätejä Akateeminen.com-sivuston käytössä... :roll: :peukku:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

MF 2005 -artistien levyt

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Nyt menee taas ohi topiikin, mutta piti vaan sanomani kuinka upea paikka Akateeminen on, siis se Aallon suunnittelema pääpaikka. Sieltä saa ihan mitä tahansa, ja siellä on pakko käydä jokaisella Helsingin-visiitilläni ja viettää tuntikausia. Jotkut niistä tädeistä ovat varmaan olleet siellä ikänsä töissä. :cool:
Hello Hi!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

MF 2005 -artistien levyt

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

:offtopic: No, älä! Mä rakastan sitä paikkaa. Vaikka mä asunkin pk-seudulla, mä viihdyn siellä erinomaisesti.

Ollaan joskus puhuttukin jonkun mun entisen työkaverin kanssa, että siellä viihtyy hyvin, koska kirjojen ympäröimänä tuntee olonsa jotenkin rauhalliseksi. Ja se kahvila. Noh, olkoonkin, että siellä on suht kalliit hinnat (laadusta kannattaa maksaa joskus), niin se on ihanan viihtyisä paikka. Voi lukea päivän lehdet kaikessa rauhassa. Lisäksi sinne on helppo sopia työtapaamisia, siellä voi puhua kaikessa rauhassa eikä kukaan kiinnitä sun juttuihisi huomiota. Mä olen tehnyt paljon bisnestä siinä kahvilassa ja se omistajapariskunta tervehtii nykyään kuin vanhaa tuttua - taitanen kuulua jo kalustoon niitten mielestä. :puna: :offtopic:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

MF 2005 -artistien levyt

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Olipas se Akateeminen taas muuttunut kun tänään kävin. En tiennyt koko kolmannen kerroksen olemassaolostakaan... Valitettavasti ei ollut aikaa pikavisiittiä pidempään kun oli kiire kotiin ja autokin oli maksamattomalla paikalla... Huomenna voisi piipahtaa uudelleen, vaikkakin siellä oli pientä alennusmyyntiryysistä havaittavissa tänään.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

MF 2005 -artistien levyt

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jvvv kirjoitti:Olikohan siellä Violette soitellut Akateemiseen kun täti totesi ravanneensa hyllystä etsimässä tuota vihkosta puhelinsoiton perusteella tänään...? :mrgreen:
Mä mihinkään liikkeeseen jaksanut soitella, kun netistäkin saa vaivattomasti tilattua! Pistin samalla tilaukseen vuoden 2004 ja 2003 nuottikirjat, vaikka niitä joudunkin hieman odottelemaan. Vuoden 2005 vihkonen/kirjanen/läpyskä whatever oli heti saatavissa. Ja kun tilasin kerralla kolme kirjaa, ei toimituskuluja tule, joten voin jättää keskustassa ravaamisen väliin :peukku:

Kiitoksia sekä Barbsulle ja Jvvv:lle vinkistä ja ohjeistuksesta nettitilauksen suhteen! :hali:

Mäkin kävin muuten eilen siellä kolmoskerroksessa pyörähtämässä, emme sentään olleet siellä samaan aikaan Jvvv:n kanssa ;) Hyllystä en kirjaa löytänyt enkä jaksanut metsästää myyjää käsiini (oli vähän kiirus). Mutta onneksi on nettitilausmahdollisuus.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

MF 2005 -artistien levyt

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Posti kiikutti tänään Jessica Folckerin CD:n "På svenska", joka maksoi CDON:issa vain 10,95. No eihän sitä yhtä levyä kehdannut tilata, joten nappasin hätäpäissäni samaan pakettiin Jan Johansenin "X my heart" ja Sara Löfgrenin "Starkare" -levyt, joilla oli hintaa 5,95/kipale.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: MF 2005 -artistien levyt

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Robby kirjoitti: Uudet biisit ovat ..."Om du var min" joka on ihan hyvä.
Olen yrittänyt välttää ajatusta, että tänä vuonna Nannen schlager olisi tuon kaltainen - ihan ok, joka muistuttaa "Håll om mig":iä -> pidän peukkuja  :pappi:, että "Jag måste kyssa dig" on vähintään hyvää parempi, joka muistuttaa "Håll om mig":ia.

Lukittu