Evridiki

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Evridiki

Viesti Kirjoittaja Robby »

Evridiki pärjäsi hienosti bye-bye-baby-kisassa, joten montaa kuppilaista saattaa seuraava uutinen ilahduttaa. Neito on julkaissut juuri kokoelmalevyn, josta löytyvät sekä "Teriazoume", että "Ime anthropos ki ego". Best of-kiekon voi tilata edullisesti osoitteesta http://www.musical.gr (hakusanaksi Efridiki) hintaan 13,78 euroa + postikulut.

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Evridiki

Viesti Kirjoittaja Robby »

En ole tilannut, mutta musiikki on toki tuttua. Evridiki on tehnyt monelaista musiikki uransa varrella. Ei ainoastaan upeita viisuja. Esim. viimeisin levy oli aika rock. Liiankin mun makuuni. Ja löytyyhän levyltä "alkuperäinen" Onen "Gimme" eli "Ola dika sou" ;)

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Evridiki

Viesti Kirjoittaja JVN »

Joo, mullekin Evridikin musiikki on aina toiminut, mutta se viimeisin levy oli kyllä liian rock. Vaikka olihan sillä hitti "Piase me"!

Toi Ola dika sou-platta on mun mielilevyni. Sillä on loistavia biisejä! Ja kyllä tätä kokoelmaakin voi kaikille suositella!

Mä ja Robby näköjään jaetaan tää kreikka-musiikkimieltymys :)

J

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Evridiki

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Mitäh!? Sanoiko joku Despina Vandi ... cheeky-smiley-033: Täältä ilmoittautuu myös yksi kreikkalaisen musiikin ja naiskauneiden ihailija. :roll:

Harmittaa, etten osaa lukea kreikkaa, mutta onneksi cd:n kuvia voi sentään ihastella, kun biisien tekstistä, enkä "koukeroista" mitään ymmärrä... :oops:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Evridiki

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Kreikkaa voi kyllä opiskellakin... :wink: Kreikan kieli on kyllä kaunista!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Evridiki

Viesti Kirjoittaja Robby »

Kreikka-musa todellakin rules :) Mutta ykkösartisti on kyllä Katy Garbi! Vielä kun näin rouvan pari kuukautta sitten livenä ja hän lauloi suosikkibiisini "Apsiha pragmata" kädestäni kiinni pitäen, niin olin (ja olen edelleen) sulaa vahaa....ahhh ihana Katy :lol: :lol: :lol: Mitäs siihen sanot JVN?!??!?! :D

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Evridiki

Viesti Kirjoittaja JVN »

OH MY GOD!!!!

Nyt kyllä käy kateeksi... mutta en ole katkera, en.... :shock:

Kreikasta kyllä tulee hyvää musaa ja voimakasäänisiä naislaulajia. Despinan levy on muuten kuulemma julkaistu nyt Suomessakin, se viimeisin jossa on Gia ja Opa Opa englanniksi, ja 14 muuta biisiä kreikaksi. Anna Vissiä ainakin Free Records Shopista joskus löytyi sekä kreikaksi että englanniksi. Evridikiä olen myös joskus onnistunut Helsingin friikkariin tilaamaan, kun heillä on Minos-EMI-levy-yhtiön kanssa jonkinlainen sopimus, että sakiksetkin saisi kai sitten sitä kautta... tulee varmaan kuitenkin halvemmaksi tilata netistä....

Robby, seuraavalla kerralla otat mut konserttiin mukaan, eikö niin!!!???
Garbi on nimittäin myös mun suosikki.... Ootko muuten kuunnellut jo Garbin aviomiehen Dionysis Sxoinaksen biisejä, uudella levyllä Keti nimittäin laulaa taustoja useassa biisissä ja onpa duettokin mukana!

J


Ps. Kreikkalaisen musiikin ystäville muistutan vielä, että http://www.greek-music-forum.com/de-nettipalvelussa voi sekä kuunnella kreikkalaisia uutuuslevyjä kokonaisuudessaan että katsella musavideoita. Rekisteröiminen vaatii muutaman minuutin ja foorumiin totutteleminen myös, mutta se kannattaa!

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Evridiki

Viesti Kirjoittaja Robby »

Otan toki JVN sut mukaan. Suunnitelmissa on lähteä asap Ateenaan tai Thessalonikiin Katya ja muita katsomaan. Joten alahan pakata :)

Kuuntelin joo Dionysiksen levyä, mutta ei oikein vakuuttanut. Duetto Katyn kanssa toki on ok. Mutta aiemmin on herralla ollut kivampaa musaa...

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Evridiki

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Eiköhän ole ihan paikallaan nostaa tää Robbyn aloittama ketju tänne nykyaikaan...  ;)

Evridikin kotisivu http://www.evridiki.gr/

Vaikka totuuden nimessä mainittakoon, että Evridiki-tuotantotuntemukseni on olematon  :puna: , joten en kovin kummoisesti voi keskusteluun osallistua... ainakaan ennekuin olen plarannut noita kotisivun Audio/Video-näytteitä.

Mia fora vaikuttaa miltei yhtä hyvältä kuin tää viisutyrkky...

Lukittu