Britney Spears

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
milnerinho
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 09 Elo 2007, 12:32
Paikkakunta: K-head
Viesti:

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja milnerinho »

:draamaa: Jos jotkut (2) haluaa Britneytä katsomaan suht halvalla,niin yksäriä danke schön. :lohduton:

EDIT: Liput saivat hyvän kodin. :uujee:
I, I can walk a thousand miles to be with you
I'd catch a falling star!
I can walk a thousand miles whenever
No matter where you are

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Tommi »


Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

No jaa, en nyt ihan usko että neitokaisella noin huonoa ääntä on. :mrgreen: Olin itse eilen Britneyn keikalla, kaikki tietty veti playbackina, paitsi ei Everytimeä. No, Britney ei laulanut kappaletta edes loppuun asti vaikka tosi hyvin sen veti, se jäi vähän ihmetyttämään. :shock:
Shame that it is just a fairytale~~

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kyllä sillä on. Jokainen voi kuvitella miltä oma ääni kuulostaa kun samalla kirmaa lavalta puolelta toiselle :heh:
Ja kun Britneyllä ei alkujaankaan ole hyvää ääntä, niin tolta se sitten kuulostaa

Mä en edes ollut konsertissa, mutta jotenkin ristiriitaiset tunnelmat tästä vierailusta on :surrur:
Siis oliko siellä tosiaan Britney Spears vai joku joka vaan rutiinomaisesti veti shown'sa läpi tietämättä missä ees on :heh:

Tämän kertokoon ne, jotka konsertissa olivat.

Tuokin ihmetyttää, että otti kontaktia yleisöön vain kerran kysymylla "miten menee?".
Itse konserttiin meniessäni nautin yhteisestä fiiliksestä ja siitä, että artisti ja yleisö ovat shown aikana yhtä! :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

Niin siis tarkoitinkin että Britneyllä on sillain ihan hyvä ääni kun ihan paikallaan ja rauhallisesti laulaa, juuri kuten lauloi Everytimen siellä keikalla ihan vain rauhallisesti ollessaan siinä niin. :heh: Mutta ei juu se hyvä ääni pysy kauaa yllä kun pitää tosiaan tanssia ja mennä lavan toisesta päästä toiseen päähän, ties mikä katastrofi tuostakin Circus kiertueesta tulisi jos ei laulaisi playbackina, kun se lava oli aaiikas iso. :shock: Kun Britney ei tosiaan ole sillain lahjakas äänensä suhteen, se on totta. Että Britneyllekkin se kohtuullisen hyvä ääni on kokemuksen myötä syntynyt ja nooh..onhan siinä nyt vähän geenejä ollut mukana, mutta ei paljoa.

Eli juuh, itse olin sielä keikalla ja ihan sielä takana seisoskelin ja istuin, kunnes sitten päätettiin seurueen kanssa siirtyä lähemmäksi kun ei näköjään kaikki paikat ollutkaan ihan täynnä. Kyllä sielä Britney spears alkuperäisyydessään oli, mutta todella vähän tosiaan kontaktia otti yleisöön. :eiei: Kysyi tosiaan että miten menee, sitten kun ohjelmanumerossa oli "tanssijapoikien punnerukset" :mrgreen: niin pyysi yleisöä laskemaan punnerusten määrät, sitten kiitti keikasta siinä lopussa ja kehui että oltiin mahtava yleisö ja siinä vähän eturiviläisten iloksi hyppeli ja kumarteli mutta..se olikin sitte siinä. Britney kun juoksi lavalta pois, niin heti turvamies otti kiinni ja ohjasi naisen pois näkyvistä. Vaikka ei sellaistakaan olisi tarvinnut hiki hatussa tehdä, suomalaisyleisö ei kuitenkaan niin paljoa muistuta Amerikkalaisyleisöä että heti käytäisiin käsiksi tai muuta. Vaikutti tosiaan siltä että rutiinin omaisesti Britney konsertin veti, kun ei kontaktia ottanut tai paljoa jutellut. Mutta kaikesta huolimatta, upea show kuitenkin oli. Sirkusteemasta tykkäsin, ennen Britneyn tuloa siinä tehtiin vähän sirkustemppuja ja lava tosiaan oli huikea sekä sivukrääsät siinä. Vähän jäi kyllä ihmetyttämään Britneyn ruskeat hiukset, lieneekö peruukki vai blondista bruneteksi värjäys? kuka tietää. :mrgreen:
Shame that it is just a fairytale~~

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja escan »

Britney osaa laulaa, siitä ei ole epäilystäkään. Hän ei ole poikkeuksellisen lahjakas laulaja eikä hänellä ole erityisen vahva ääni, eli hän ei kykene laulamaan selkeästi, jos hän suorittaa esimerkiksi tanssirutiineja (tämä pätee suurimpaan osaan ihmisistä).

Britney-paketin idea on albumit, musiikkivideot ja näyttävät show't. Helsingin-esitys oli tyypillistä Britneytä: upea, huikea show, paljon showelementtejä, tanssia, akrobatiaa, tulta ja valoja sekä tutut kappaleet selkeästi kuultuna (illuusio livelaulamisesta). Joku tykkää, toinen ei. Jokaiselle jotakin.

Itse pidän Britneystä artistina ja esiintyjänä. Pidän hänen kaikista levyistään, vaikka ne ovatkin hyvin erilaisia (Baby One More Timesta on pitkä matka Blackoutiin ja Circukseen). Siellä on mukavaa, kevyttä ja positiivista tanssimusiikkia, moniulotteista ja huippuunsa tuotettua superpoppia, ei niin kevyttä kuunneltavaa jne. Britneyn show'sta haluan juuri sitä näyttävyyttä ja spektaakkelimaisuutta, paljon tanssia ja muuta toimintaa ja kappaleet haluan ehdottomasti nauhalta, jotta mikään hengästyminen tai muu vastaava ei pilaa niitä.

Britney on kiistatta olennainen osa musiikin ja populaarikulttuurin historiaa, yksi maailman menestyneimmistä artisteista. Hän on myös kokenut valtavasti rankkoja asioita eikä niistä olisi monikaan selvinnyt - varsinkaan hänen kovimmat kriitikkonsa, jotka eivät kommenteissaan yleensä osoita muuta kuin pahantahtoisuutta ja ylenkatsontaa (epävarmojen ja heikkojen ihmisten vakiopiirteitä).

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Speed »

Britneyn The Singles Collectionin ainut uusi kappale, 3, on nyt julkaistu Ameriiikan radiosoittoon

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jGD7aInw ... dded#t=206[/youtube]

HULLUN HYVÄ KAPPALE!!! <3 :kups: :tapu: :tuuletus: :ihana: <3

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Todella hyvä kappale.. Rakastan :ihana: <3 :rakkaus: :surrur:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Alexander »

"3" debytoi USA:n singlelistan sijalla 1 ja oli ensimmäinen kappale moneen vuoteen joka moiseen pystyi.

Video julkaistiin tänään :tapu:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Speed »



WOW :uujee:

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Briitu osaa edelleen. It's Britney Bitch.
LOBODA

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Mä en ole ollenkaan niin vaikuttunut kuin te :eiei: Paljon parempia ovat viime vuosien muut singlet :joojoo:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

http://perezhilton.com/2011-01-11-britn ... mmy-awards

Wautsi! Toivottavasti ei ole playbackia :surrur:
LOBODA

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Mä tykkään kovasti Britneyn uudesta sinkusta :ihana: :surrur:.. Kyllä Britney osaa :joojoo:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

oxox
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 366
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:03

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja oxox »

http://open.spotify.com/track/6CnuehRR8GVXJfzCs25GX9 biisi julkaistu jo Spotifyssa!

Itse pidän uutta biisiä äärimmäisen mielenkiintoisena! Välillä se vaikuttaa europopilta, välillä siellä on aineksia jopa dubstepistä! Pisteet britneylle :peukku: Ainakin vielä minä tykkään tästä!

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Britneyn uutukainen on ollut nyt jo viikonpäivät tehosoitossa ja toistaiseksi kyllästymisen merkkejä ei ole näkynyt. Tasokas ja menevä tanssikappale, jossa on ihan mahtis C-osa. Tosi hyvä työtä Briitu ja kumppanit, odotellen albumia. <3

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Mäkin olen vähän lämmennyt uudelle sinkulle, mutta se on kokonaan huikeen C-osan ansiota :joojoo:
Vähän enemmän koukkuja ja biittiä kipale kyllä kaipaisi :joojoo:
I'm not as think as you drunk I am

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja greece »

Ensireaktio Britneyn uudesta biisistä on , että ihan kiva ..jotain jäi kuitenkin puuttumaan...Tosin en yleensäkkään tykkää monista biiseistä ensikuuntelun jälkeen ni ehkä mä tästäki alan tykkää enemmän myöhemmin...........
Hassua että mulle tuli tosta kertosäkeestä jotenki mieleen Britneyn vanhempi biisi Born to make you happy ja sit kans joku muuki biisi...

oxox
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 366
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:03

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja oxox »

riksa[ kirjoitti:Mäkin olen vähän lämmennyt uudelle sinkulle, mutta se on kokonaan huikeen C-osan ansiota :joojoo:
Vähän enemmän koukkuja ja biittiä kipale kyllä kaipaisi :joojoo:
C-osa <3 <3

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

On ihana töissäkin vaan horehronietella HIAMin tahtiin. Briitu please laula livenä Grammyissä!
LOBODA

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

no Morjens. Oikeestiko luulet, että Britney tän uuden livenä laulais :heh: :heh: :heh: Kiva kappale tää uus, joka mun kohdalla vaati useamman kuuntelun ennen kuin kunnolla mäsähti tajuntaan..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

JeSSSe kirjoitti:. Oikeestiko luulet, että Britney tän uuden livenä laulais :heh: :heh: :heh: mun kohdalla vaati .
Täh, ni nii no ei paljoon oikeen kiinnosta. Toivottavasti ei tee 2007 gimme moreja :heh:
LOBODA

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Hold it against me suoraan Billboard 100 listaan ykköseksi :uujee: Tämä on toinen kerta kun Britney teki sen (neljäs 1. sija) debyytillään. Ainoastaan Mariah Carey on tehnyt saman -90 luvulla.
LOBODA

Avatar
Daniela
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 574
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 16:05
Paikkakunta: tre

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Daniela »

greece kirjoitti:Ensireaktio Britneyn uudesta biisistä on , että ihan kiva ..jotain jäi kuitenkin puuttumaan...Tosin en yleensäkkään tykkää monista biiseistä ensikuuntelun jälkeen ni ehkä mä tästäki alan tykkää enemmän myöhemmin...........
Hassua että mulle tuli tosta kertosäkeestä jotenki mieleen Britneyn vanhempi biisi Born to make you happy ja sit kans joku muuki biisi...
Minulle tuli kans mieleen nuo ensimmäisen levyn melodiset kappaleet. Olis ihan mielenkiintoista, jos tuo seuraava levy ottaisi vähän vaikutteita noista vanhoista hiteistä enemmänkin!

Elena87
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 21:51

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Elena87 »

Britneyn uusi biisi on ihan mahtava! :uujee: Semmonen 90-luvun britni tulee hyvällä tavalla mieleen. Ei oo liian överi.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mäkin pidän Britneyn uutukaisesta oikein kovasti, nimenomaan tuon "nostalgisuutensa" takia. :ihana:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Ylläri pylläri Britney ei esiinny Grammyissa :surrur: Hold it against me video olikse ens viikolla ilmestyy :uujee:
LOBODA

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Speed »

Ei enää kauhean pitkään tarvitse odottaa :tuuletus: :uujee:

Kuva

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Tomorrow Bitches. Lookin good BB. Mutta miten tohon tarvittiin Jonas Åkerlundia :heh: Ei ton pätkän mukaan näyttänyt Paparazzin veroiselta.


LOBODA

Vastaa Viestiin