Kirjoittaja oxox päivämäärä 20 Syys 2010, 11:42
1. Pendulum - The Island (part I)
Livenä olen menossa katsomaan joulukuun 18. ja maltan tuskin odottaa! Onpahan jotain, minkä avulla jaksaa pitkät duunipäivät ja ankeat säät. Kyseinen biisi on aivan järjettömän hyvä, vaikkei ole ihan niin "HC" kuin muut Pendulumin biisit.
2. Starchild & Sunrise Inc - Lick Shot (Flavius & Jara Radio Edit)
Sanookaa minun sanoneen, tämä tulee vielä jossain vaiheessa todella kovaan soittoon Suomessa! Nyt vielä aika harva tätä on kuullut, mutta tulee varmasti olemaan kova sana baareissa + NRJ:n listoilla.
3. Rihanna - Only Girl (In the World)
Rihanna palaillut aikaisemmalle tyylilleen, joka on selvästi tanssittavampaa kuin angstinen Rated R -levy. Saa nähdä minkälainen uudesta levystä tulee... Kuuntelen tätä biisiä nyt paljon, testatakseni kuinka se toimii kestokulutuksessa.
4. Laurent Wolf - Walk the Line
AIVAN JÄRJETÖN BILEBIISI! On soinut muutamia kertoja klubeilla ja sytyttää joka kerta niin pirusti. Tämän soidessa minä kyllä ryntään tanssilattialle!
5. Lou Bega - You Wanna Be Americano (Ibiza Club Mix)
Nyt kun We No Speak Americano on alkanut ehkä hieman kyllästyttää Lou Bega on päättänyt myös tehdä oman biisinsä, joka kertoo Americanoista. Oikea biisi laimea, mutta tää Ibiza Club Mix puhaltaa vähä bilettä siihen mukaan.
+ Mohombi - Bumpy Ride
Niin kesänen biisi auttaa sateisessa syksyssä.
+ Tom Boxer ft. Antonia - Morena
En vaan kyllästy? Eikös tämäkin tule Itä-Euroopasta. Miten sieltä sikiää näitä mahtavia kesäsiä dance-biisejä nyt niin hitosti! Edward Maya, Inna....