Nimimerkillä LOVE LOVE LOVE LOVE

Valvoja: barbarossa

)

Nysa kirjoitti:AntSan sanoin: PIDÄN PALJON! Pari muutakin herran levyä omistan ja kovassa tehokuuntelussa ovat olleet.

eepu4 kirjoitti:Mitä minäkö luulin olevani ainoa joka omistaa niitä levyjä näillä leveyksillä.![]()

Michelle kirjoitti:eepu4 kirjoitti:Mitä minäkö luulin olevani ainoa joka omistaa niitä levyjä näillä leveyksillä.![]()
Eihän nyt toki!!!! Kyllä herra Joksimovicia löytyy 3 kpl täältäkin![]()
Onnittelut erinomaisesta musiikkimausta!

.
Nysa kirjoitti: Yksi Zeljkoisen levy vielä puuttuu, tämmöinen kuin "111". Sen kun vielä jostakin löytäisi.

Ludwig kirjoitti:DE STORSTE DANSKE GRAND PRIX HITS!
DANSK MELODI GRAND PRIX 1957-2005
IIIIIIIHHHHAAAANNAAAAA HÖMPPÄÄ![]()
![]()

Hyvä että muillakin on sama kiusaaja kuin mulla täällä töissä (kun pomo on poissa). Lisäksi ajatuksia harhauttavat Svenska schlagerfavoriter, lopultakin yksissä kansissa.

) piristävät:
)
)

Pete kirjoitti:4. Laith Al-Deen: Mit mir (Tällä biisillä Laith ois pärjänny paremmin Saksan karsinnoissa viime vuonna.)

ava kirjoitti:Kuunteleeko täällä joku muukin Laith Al-Deeniä?
Siltä on ilmeisesti uusi levy tulossa. Mulla on kaksi viimeisintä studiolevyä omistuksessa ja olen sitä mieltä, että hyvä ääni ja sanoitukset, mutta jotenkin tylsää musiikkia.

Pete kirjoitti:ava kirjoitti:Kuunteleeko täällä joku muukin Laith Al-Deeniä?
Siltä on ilmeisesti uusi levy tulossa. Mulla on kaksi viimeisintä studiolevyä omistuksessa ja olen sitä mieltä, että hyvä ääni ja sanoitukset, mutta jotenkin tylsää musiikkia.
Kauniit melodiat. Erityisesti pidän Mit mir:n lisäksi biiseistä: Kleine Helden, Dein Lied ja Du und ich.

ava kirjoitti:Onkohan täällä jo jossain ketju loistavalle saksalaiselle musiikille vai pitäisikö avata semmoinen? Kuuntelen tosi paljon saksalaista musiikkia levyltä ja radiosta. Dein Lied on munkin Laith-suosikki. Jotenkin tykkään herran sanoituksista kun ne ovat kauniita (kyllä, saksa on kaunis kieli), mutta eivät kuitenkaan liian korkealentoisia.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa